Že pred petimi leti je prosecco začel prehitevati francoski šampanjec v količini proizvedenega vina, sedaj pa je tudi prodaja prosecca presegla prodajo šampanjca. Ta trend je še posebej opazen ob prazničnih priložnostih, ko se vprašanje s katerim vinom bomo nazdravili postavlja vsem ljubiteljem penin. Čeprav je šampanjec še vedno cenovno dražji, je proizvodnja prosecca precej manj zapletena in hitrejša. V Franciji je priljubljenost prosecca zelo zrasla, prav tako pa je vse več povpraševanja po njem v ZDA in Veliki Britaniji, ki sta bili prej veliki uvoznici šampanjca.
Kaj je prosecco?
Prosecco je italijansko peneče vino, ki se prideluje iz grozdja vrste glera, lahko pa vsebuje tudi do 15% drugih vrst grozdja. To vino je znano po svoji lahkotnosti in svežini ter je namenjeno uživanju v prvih letih po trgatvi. Ni primerno za staranje, saj najlepše okuse razvije v letu ali dveh po proizvodnji. Prosecco je dostopno in cenovno ugodno, saj ga lahko v trgovini najdete že od nekaj evrov za steklenico. Ima lahko do 12% alkohola in se pogosto uporablja v koktajlih. Prosecco se običajno prideluje po tankovski ali Martinotti metodi, kjer se mehurčki razvijajo v velikih cisternah, vino pa se pred stekleničenjem še filtrira.
Oznake prosecco vin
Prosecco ima dve uradni oznaki: DOC in DOCG. Prosecco DOC je pridelan na območju, ki vključuje Furlanijo in večino dežele Veneto, kjer se letno proizvede kar 500 milijonov steklenic. Za ta naziv velja omejitev na 18 ton grozdja na hektar, kar zagotavlja dobro kakovost. Prosecco DOCG se proizvaja na območju med mestoma Conegliano in Valdobbiadene ter v bližini mesta Asolo. To vino se proizvaja v omejenih količinah, približno 100 milijonov steklenic letno, pri čemer je donos omejen na 13,5 ton grozdja na hektar. Proizvodnjo in kakovost tega prosecca nadzira združenje proizvajalcev. Območje DOCG je kombinacija ravnin in gričev, kar pripomore k posebnemu značaju vina. Steklenice s to oznako so običajno nekaj dražje in nudijo višjo kakovost kot jo najdemo pri standardnih proseccih.
Cartizze je posebno območje znotraj DOCG, ki se ponaša z izjemno cenjenimi vinogradi, kjer cene dosežejo celo 1 milijon EUR na hektar. To majhno območje z velikostjo 107 hektarjev letno proizvede 1,3 milijona steklenic, pri čemer je donos omejen na 12 ton grozdja na hektar. Na tem področju deluje 140 vinarjev, vsak s precej majhnimi vinogradi. Glinena tla vina obogatijo z mineralnostjo in svežino, medtem ko stalen vetrič preprečuje bolezni kot so plesni.
Od cenene do priljubljene pijače
Prosecco je dolgo časa veljal za poceni peneče vino, vendar je v Italiji imel poseben status in ga pijejo ob vseh priložnostih, včasih celo iz pločevink. Njegova vsestranskost in priljubljenost sta prispevali k temu, da je postal neizogiben del italijanske kulinarike. Čeprav ima prosecco dolgo zgodovino, ki sega v čas Rimljanov, je do leta 2009 nosil ime po vasi nad Trstom. Zaradi zmede okoli imena so trto in vino preimenovali v glera, kar je ime, ki ga danes uporablja za najboljši prosecco, zaščiteno od leta 2009 za vino iz tega specifičnega območja.
Od tradicionalnih zimskih vin do metode charmat
Nekoč so grozdje sorte glera, ki dozori pozno, hitro shranili v sode, kjer je zaradi nizkih zimskih temperatur počasi fermentiralo. Spomladi so vino ustekleničili, kar je povzročilo dodatno fermentacijo in ustvarilo sladko peneče vino, priljubljeno v vročih poletnih večerih. Danes se letno proizvede približno 150 milijonov steklenic prosecca, predvsem iz regij Valdobbiadene in Conegliano. Kljub temu, da ima prosecco svoje korenine v Italiji, pridobiva vse večjo priljubljenost tudi izven njenih meja. Običajno se uživa mlad, čeprav nekateri kakovostni primerki lahko zdržijo do sedem let. Prosecco je znan po svoji nižji vsebnosti alkohola v primerjavi z drugimi penečimi vini, kar prispeva k njegovi privlačnosti.
Minister za zdravje opozarja: Uživanje alkohola lahko škoduje zdravju!
Web Center uspešno optimiziral spletne strani za različna podjetja
V podjetju Web Center vam nudimo različne storitve na področju spletnega oglaševanja, vključno z optimizacijo spletne trgovine in izdelavo Wordpress strani. Odlične rezultate na področju SEO optimizacije dosegamo za podjetja v različnih branžah. Z izboljšanjem spletne prisotnosti smo podjetjem pomagali doseči višje pozicije v iskalnikih, povečati obiskanost spletnih strani in posledično izboljšati poslovne rezultate. Več o SEO si lahko preberete v članku Kaj je SEO.
Za podjetje Topkeramika smo izvedli SEO optimizacijo za ključno besedo odprodaja keramičnih ploščic. Ta optimizacija je pripomogla k boljši vidnosti njihove ponudbe odprodaje keramičnih ploščic, kar je povečalo prodajo in privabilo nove kupce. Keramične ploščice so znane po svoji enostavni vzdrževanju in čiščenju, ob tem pa nudijo tudi estetsko privlačnost in dolgo življenjsko dobo. Podjetje Topkeramika ponuja obsežno izbiro keramičnih ploščic in kopalniške opreme, ki zadostijo različnim potrebam in okusom. Vsi naši izdelki so na voljo po zelo ugodnih cenah, kar omogoča, da je nakup keramičnih ploščic zdaj še bolj dostopen.
Podjetju Patris, ki ponuja zdravstvene storitve, smo pomagali izboljšati spletno prisotnost za ključno besedo "test za angino". Test za strep A je hitri test za samotestiranje, ki omogoča odkrivanje bakterije Streptococcus pyogenes v brisu žrela. Ta test je zelo koristen za ugotavljanje, ali so težave z vnetjem žrela posledica bakterijske okužbe, znane kot streptokok A, ki je pogost vzrok angine.
Za podjetje Etnobotanika smo izvedli optimizacijo spletne trgovine za ključno besedo amla. SEO optimizacija je povečala prepoznavnost izdelkov iz amle, kar je pritegnilo večje število kupcev, ki iščejo naravne in zdrave izdelke. Ekološka amla v prahu je znana po svoji učinkovitosti pri spodbujanju rasti las in preprečevanju zgodnjega sivenja. Ta rastlina je priljubljena izbira, če želite imeti dolge lase na naraven način. Amlo lahko uporabljate samostojno ali pa jo kombinirate z drugimi ajurvedskimi rastlinami za različne domače tretmaje, ki so namenjeni lasem, lasišču in koži.
Podjetju Mjob smo pomagali optimizirati spletno stran za ključno besedo poslovi za studente Novi Sad. S tem smo študentom v Novem Sadu olajšali iskanje študentskih del, kar je povečalo obiskanost strani in število prijav na razpisana delovna mesta. V Novem Sadu študenti pogosto najdejo začasne in sezonske zaposlitve s pomočjo študentskega servisa. Na spletnem mestu Mjob je na voljo širok spekter študentskih del.
Za podjetje Carbonautica smo izvedli SEO optimizacijo za ključno besedo boat flag pole. Optimizacija je izboljšala prepoznavnost njihovih izdelkov za navtiko, kar je povečalo prodajo in širitev trga. Drogovi za zastave Carbonautica so na voljo v različnih različicah, vključno z GFC in Carbon izvedbo. Izbirate lahko med tremi dolžinami: 100 cm, 120 cm in 150 cm. Drogovi se ponašajo z elegantnim dizajnom in imajo premer 25 mm, kar omogoča združljivost z mnogimi obstoječimi sistemi.
Potrebujete pomoč pri SEO optimizaciji? Stopite v stik z nami!
Za brezplačno analizo vašega obstoječega stanja stopite v stik z nami na info@web-center.si ali na 041-2