Retorično vprašanje, 99 odstotkov ljudi na zemeljski obli ima radih glasbo. Kaj pa Siddhartino glasbo? Tudi tu navdušencev ne manjka. Prav tako kot v Sloveniji ne manjka navdušencev nad jeklenimi konjički. Med njimi so še posebej številčni tisti, ki imajo na pokrovu motorja, na volanu, na prtljažnih vratih (pa še marsikje drugje) Volkswagnov logotip.
Morebiti niste vedeli, a sodelovanje Volkswagna in Siddharte, ene najbolj uspešnih in prepoznavnih slovenskih glasbenih skupin, traja že polno desetletje! 10 let izjemnega in tesnega sodelovanja bosta Volkswagen in Siddharta obeležila v začetku septembra, ob tej priložnosti pa bosta obdarila več tisoč oboževalcev omenjenih glasbenih ustvarjalcev in znamke Volkswagen.
Kdaj, kje? V ponedeljek, 3. septembra, bo Volkswagen na svoji pristajalni strani www.volkswagen.si/sddh obiskovalcem omogočil 3.000 brezplačnih prenosov novega, še povsem svežega albuma – prav tistega, ki je vroče poletje izkoristil za svoje vzhajanje, in katerega nekaj kitarskih ritmov ste moda že slišali med »digitalnimi dražljaji«. Digitalni glasbeni album bo na voljo po metodi »prvi pride, prvi melje« oziroma v tem primeru prenese in posluša.
Po uvodnem singlu Medrevesa Siddharta razkriva še drugi singl z naslovom A.M.L.P. Obe skladbi sta del novega albuma, ki bo uradno izšel v petek, 14. septembra, na dan sedaj že razprodanega velikega koncerta v Hali Tivoli. Videospot za novi singl A.M.L.P. je nastajal pod budnim očesom Enye Belak Gupta, ki je s svojo ekipo zakrivila že Medrevesa. Videospot si lahko ekskluzivno ogledate na www.volkswagen.si/sddh, kjer so objavljene tudi vse video vsebine in fotografije, ki so nastajali v zakulisju snemanja albuma in z njihovo pomočjo lahko pokukate v jedro ustvarjanja zasedbe.
Z glasbenim darilom se bosta Volkswagen in Siddharta simbolično zahvalila svojim najbolj gorečim podpornikom oziroma razveselila tiste obiskovalce Volkswagnove spletne strani, ki bodo imeli najhitrejše prste. Le klik ste stran!