Največ glasov za McDonald's
Raziskava Best Buy Award Slovenia General 2019/2020 je pokazala, da so anketiranci, prebivalci Slovenije, največ glasov za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno v kategoriji verige restavracij namenili ravno družbi McDonald's Slovenija. Osvojena nagrada Best Buy je tako nepristranska potrditev kakovostne ponudbe hrane in pijače, ki je potrošnikom na voljo po optimalni ceni.
Najvišja kakovost po vsem dostopnih cenah
Srđan Krumpak, direktor družbe Alpe-Panon, McDonald’s, je ob tem prejemu nagrade povedal, da je najboljše razmerje med kakovostjo in ceno McDonald'su praktično vpisano v DNK. »Naše poslanstvo, lahko bi celo rekli, da naš poslovni model temelji na ponudbi izdelkov najvišje kakovosti po vsem dostopnih cenah. Priznanje Best Buy razumemo kot potrditev, da delamo dobro. Veseli nas, da to prepoznajo tudi naši gostje. Njihovo mnenje nam največ pomeni.«
Brez kompromisov
Vodja marketinga pri McDonald's Slovenija Tomaž Erjavec je pojasnil, da pri kakovosti ne sprejemajo kompromisov. »Goveji zrezki v burgerjih, na primer, so narejeni izključno iz govedine, 100 % govedine. Nobenih dodatkov, le malo soli in popra jim dodamo na koncu. Poreklo vseh sestavin za naše izdelke je 100-odstotno kontrolirano. Priljubljeni McNuggetsi so narejeni iz 100 % belega piščančjega mesa, krompirček se cvre v 100-odstotnem kakovostnem rastlinskem olju itd.«
Cel meni za samo 3,60 evra
Rezultate raziskave je vodja marketinga osvetlil še s stališča ponudbe, ki po njegovem mnenju njihove goste najbolj prepriča. »Menim, da so vprašane v raziskavi Best Buy še posebej prepričali naši ikonični izdelki, ki so na voljo po nedosegljivo nizkih cenah. Legendarni Big Mac in priljubljeni McChicken tako staneta le 2,40 evra. Šest kosov Chicken McNuggets z omako dobite za 2,50 evra in dvojni Cheeseburger za samo 2 evra. Še posebej dobro so sprejete tudi naše Super srede, ko je cel meni z enim izmed naših klasikov na voljo za samo 3,60 evra.«
Dober glas seže tudi čez Atlantik
Osvojitev priznanja Best Buy Award za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, ki ga je prejel McDonald's Slovenija, tudi v ZDA ni ostala neopažena. Novica je bila objavljena celo na velikem prikazovalniku na slovitem Times Squaru. Nenazadnje k ugledu največje svetovne verige restavracij prispeva tudi tako majhen trg, kot je slovenski.