Predstavitvena kampanja za premijski V90 govori o razgibani življenjski poti nekdanjega napadalca Paris Saint-Germaina, sicer dolgoletnega zvestega voznika Volva, od skromnih mladostnih začetkov v majhnem predmestju Malmö-ja vse do današnjega statusa mednarodnega športnega zvezdnika.
Vabimo vas, da si celoten video ogledate tukaj:
Zlatan, ki se ta hip pripravlja na prihajajoče Evropsko prvenstvo v nogometu, je spregovoril tudi o svoji močni povezanosti s švedsko avtomobilsko znamko.
"Veseli me vnovično sodelovanje z Volvom. Videl sem nove avtomobile in jih osebno testiral. Menim, da so fantastični. Ravno tako kot jaz se je tudi Volvo s časom spreminjal na poseben način in si upal razmišljati drugače. Predhodna kampanja, ki smo jo naredili leta 2014, je bila dobra – a tokratna je zares Made by Zlatan", je izpostavil Ibrahimović.
“Kampanja slavi neodvisnost mišljenja in moč, ki izhaja iz zmožnosti, da razmišljamo drugače. Med Zlatanovo potjo in Volvovimi potmi je veliko podobnosti. Tudi pri Volvu do svojih dosežkov nismo prišli tako, da smo posnemali vse ostale,” pravi Anders Gustafsson, starejši podpredsednik skupine Volvo Car Group za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko.
Izhajajoč iz nesporne Volvove dediščine novi V90 za cel korak dviguje raven svojega segmenta v smislu estetike in materialov, obenem pa zagotavlja ultimativno praktičen značaj pravega karavana. Volvo V90 odlikuje visoka raven standardne opreme. Ta vključuje denimo sistem za zaznavanje velikih živali na cesti in drugo generacijo sistema Pilot Assist, ki skrbi za pol-avtonomno vožnjo.
Kampanjo za novi Volvo V90 odlikuje tudi edinstvena glasbena podlaga, ki jo je ustvaril Hans Zimmer, svetovno znani in z oskarjem nagrajeni skladatelj številnih glasbenih podlag za filme, kot so Gladiator, Pirati s Karibov, Inception in Interstellar.
"Vedno sem bil ljubitelj švedskih ikon, kot sta Abba in Zlatan. Zato zame delo z Volvom in Zlatanom pomeni najboljše doživetje Švedske. Skupni projekt mi je bil v resnično zadovoljstvo", je povedal Hans Zimmer.