Optimizacija spletnih strani je že mnogim prinesla uspeh, zaradi česar podjetja in posamezniki vse več svojih aktivnosti s področja oglaševanja usmerjajo na splet, saj se pogostost uporabe tega v zadnjih nekaj letih strmo dviguje. Rek, da v kolikor vas ni na spletu, ne obstajate, še kako drži, temu pa bi dodali samo še dejstvo, da v kolikor se spletna stran podjetja ne pojavlja na prvi strani Googla, lahko pozabite na dobre rezultate. Optimizacija spletnih strani je ključen pogoj, da bo spletna stran nekega podjetja vidna potencialnim obiskovalcem oz. strankam, zato je za dober spletni nastop postala nujna.
Optimizacija spletnih strani podjetjem in posameznikom omogoča, da se pod ključnimi besedami, ki so vsebinsko povezane z njihovo dejavnostjo, v iskalniku Google uvrščajo med vodilne zadetke. Google je daleč najpogosteje uporabljen spletni brskalnik, zato se večina podjetij usmerja k optimizaciji zanj. V kolikor bi radi bolj natančno preverili, kaj optimizacija spletnih strani je in kako se izvaja, boste lahko na spletni strani preberite.si našli veliko vsebin napisanih na to temo.
Se sprašujete, koliko koristi optimizacija spletnih strani lahko prinese tudi vam?
Verjeli ali ne, obstajajo podjetja, ki več kot 90 % celotnega prometa ustvarijo samo na podlagi kvalitetno opravljene optimizacije svoje spletne strani. Podjetja, ki se pod določenimi ključnimi besedami uvrščajo med TOP zadetke v iskalniku Google, lahko na mesečni ravni ustvarijo ogromno prometa samo na podlagi tega spletnega brskalnika. Zakaj je temu tako? Strokovnjaki pogosto pravijo, da je treba pri optimizaciji spletnih strani za začetek razumeti zelo pomembno dejstvo, ki pojasnjuje, zakaj je Googlov iskalnik tako zelo učinkovit, ko govorimo o prodaji določenih produktov.
Glavni razlog za to je, da pri tako imenovanih generičnih iskanjih, ko nekdo, po domače povedano, v iskalnik vpiše na primer ključno besedo »pisarniški stoli«, obiskovalca ni več potrebno prepričati, zakaj bi bilo dobro, da ta produkt kupi, saj je najverjetneje že odločen, da ga potrebuje. Pri obisku, ki ga podjetja na svoje spletne strani dobijo prek Googlovega iskalnika, je glavna prednost ta, da so uporabniki izjemno ciljno naravnani. Tisti, ki išče nek izdelek ali storitev, je praktično že odločen, da bo to tudi kupil oziroma je v fazi zbiranja podatkov o izdelku oziroma storitvi. Na ta način spletna stran podjetja dobi obiskovalce, ki so lahko zelo dragoceni, torej potencialne stranke podjetja.
Optimizacija spletnih strani torej podjetjem omogoči, da na svoje spletne strani pripeljejo obiskovalce, ki iščejo prav produkte, ki jih sami ponujajo na trgu. Večina ostalih oglaševalskih kampanj pa se po drugi strani osredotoča predvsem k ozaveščanju, da podjetja sploh obstajajo, torej h gradnji blagovne znamke, kar je za podjetja lahko bistveno dražje in na koncu tudi manj učinkovito.
Optimizacija spletnih strani pripomore tudi h gradnji blagovne znamke
Podjetja, ki svoje sile usmerjajo v to, da bi se njihova spletna stran pojavila visoko v iskalniku Google, se morajo zavedati dejstva, da bodo na takšen način gradila tudi svojo blagovno znamko, zato je izjemno pomembno, da je njihov spletni nastop profesionalen oz. v skladu z vizijo, poslanstvom in grafično podobo podjetja. Če se spletna stran podjetja, ki prodaja na primer pisarniške stole, na Googlu uvršča na prvem mestu, se bo sčasoma njihova blagovna znamka ljudem, ki v Google vpisujejo ključno besedo »pisarniški stoli«, vtisnila v spomin, kar je zanje izjemno pomembno in dragoceno. Dobra optimizacija spletne strani je lahko v pomoč tudi pri ostalih marketinških aktivnostih, ki se jih podjetje poslužuje, saj vpliva na splošno prepoznavnost podjetja oz. blagovne znamke.
Koliko novega obiska lahko podjetje dobi na podlagi dobro optimizirane spletne strani?
Odgovor na to vprašanje se razlikuje glede na tržno nišo, v kateri neko podjetje deluje, in glede na število mesečnih iskanj po ključnih besedah, ki so za to podjetje pomembne. Če se vrnemo k primeru za ključno besedo »pisarniški stoli«, ki se na mesečni ravni v Sloveniji v iskalniku Google išče približno 2400-krat, postane hitro jasno, da ima to podjetje potencial, da na svojo spletno stran vsak mesec pripelje kar precejšnje število ljudi, ki si želijo kupiti pisarniški stol oz. zbirajo dodatne informacije o tem, ali naj se za nakup odločijo ali ne.
Od podjetja in njihove spletne strani je seveda odvisno, koliko od teh obiskovalcev bodo dejansko pripeljali na svojo spletno stran in koliko od njih bo ta prepričala, da se odločijo za nakup. Če želi podjetje resno nastopiti na spletu in s pomočjo tega povečati svojo prodajo, je vsekakor priporočljivo, da se optimizacija spletne strani vedno izvaja v sodelovanju s podjetjem, ki ima s tega področja večletne izkušnje. Številni faktorji vplivajo na višino konverzije spletne strani oz. trgovine, zato je priporočljivo, da za te stvari poskrbijo strokovnjaki.
V podjetju Spletni partner d.o.o. vam bodo z veseljem priskočili na pomoč, saj je optimizacija spletnih strani že več kot 10 let njihova primarna dejavnost. Gre za podjetje, ki za razliko od večine konkurenčnih podjetij v Sloveniji svojim strankam storitve zaračunava glede na rezultate, kar pomeni naslednje: dokler se vaša stran v iskalniku Google ne bo pojavila na dogovorjeni poziciji, računa za svoje storitve ne bodo izstavili.
Optimizacija spletnih strani je dejavnost, ki se je poslužuje kar nekaj podjetij, svetujemo pa vam, da ste previdni, komu zaupate to opravilo, saj v svetu optimizacije spletnih strani obstaja več različnih pristopov. Nekateri med njimi so s strani Googla prepovedani, zato lahko neizkušeno podjetje ali posameznik na koncu naredi več škode kot koristi.