Pri podjetju Barilla sledijo jasnemu poslanstvu, zaobjetem v stavku “Dajmo ljudem hrano, ki bi jo dali svojim otrokom”. Ta misel konkretno pomeni, da so vsi standardi na najvišjem nivoju: od izdelkov, ki so okusni, prehransko uravnoteženi in varni, do ostalih področij poslovanja, kot je nadzor nad oskrbovalno verigo.
Vizija razvoja podjetja sloni na visoki stopnji poslovne etike, zaradi katere so vsi izdelki dobri za vse - za ljudi in za okolje. Za podjetje Barilla tako obstaja le eden in edini način poslovanja:
DOBRO ZATE pomeni, da izdelki Barilla niso le okusni, temveč imajo pomembno vlogo pri zagotavljanju uravnotežene prehrane in dobrega počutja.
- 100 % polnozrnat zdrob durum pšenice meljejo v lastnem mlinu s posebnim postopkom, zaradi katerega zdrob zadrži lastnosti vlaknin, vitaminov in mineralov, ki prispevajo k dobremu počutju.
- Barilla polnozrnati izdelki imajo nizek glikemični indeks, zato se hrana presnavlja počasneje in dlje časa zagotavlja energijo in vitalnost.
- Od leta 2010 so preoblikovali recepte 219 izdelkov.
- Izboljšali so hranljive vrednosti izdelkov z zmanjšanjem vsebnosti sladkorja, nasičenih maščob (največ 33 %), maščob in soli.
DOBRO ZA PLANET pomeni, da izdelki Barilla sledijo smernicam trajnostnega razvoja in zmanjševanju negativnega vpliva na okolje.
- Vsak dan opravijo več kot 6000 kontrol kakovosti na področju surovin in končnih izdelkov.
- Če je le mogoče, je nakup surovin vezan na območje proizvodnje (v Italiji 100 % paradižnika kupujejo lokalno).
- 98 % naše embalaže je mogoče reciklirati.
- V Italiji uporabljajo 100 % jajc iz talne reje.
- Od leta 2010 so zmanjšali CO2 emisije za 23%, porabo vode pa za 19%.
VIR: Center za hrano in nutricionistiko Barilla
Rezultat naših prizadevanj po nenehnih izboljšavah je tudi Model dvojne piramide. Združuje prehransko piramido, ki sloni na mediteranski dieti, in okoljsko piramido. Danes je približno 80 % izdelkov Barilla na dnu prehranske piramide in 93 % na istem mestu na okoljski piramidi.
Skupina Barilla je vodilni proizvajalec testenin na svetu, omak za testenine v celinski Evropi, pekovskih izdelkov v Italiji in hrustljavega kruha v Skandinaviji. Podjetje ima v lasti 29 proizvodnih obratov in izvaža v več kot 100 držav. Vsako leto proizvodni obrati Barilla proizvedejo približno 1.700.000 ton izdelkov, ki se uživajo po vsem svetu, pod blagovnimi znamkami: Barilla, Mulino Bianco, Harrys, Pavesi, Wasa, Filiz, Yemina in Vesta, Misko, Voiello, Academia Barilla.
Za več informacij obiščite www.barillagroup.com.