Zaradi koronavirusa je spletno nakupovanje postalo vse bolj priljubljeno, zaradi njegove enostavnosti pa nove navade ostajajo in postajajo del kulture nakupovanja. Spletno nakupovanje s seboj prinaša udobje in različne možnosti, kljub temu pa obstajajo tudi triki, kako najti ponudbo, ki lahko končni znesek na računu zmanjša, postopek nakupa pa naredi veliko enostavnejši in manj stresen.
Družbena omrežja
Na družbenih omrežjih klepetamo, spremljamo novice in delimo delčke svojega življenje. Ste jih že izkoristili za nakupovanje? Spletne trgovine, kot je Shoppster, imajo svoje profile na Facebooku in Instagramu. Tako lahko povsem mimogrede spremljate njihovo ponudbo, ki bo v vašem viru novic povsem prilagojena temu, kar potrebujete.
Preverite delovanje izdelka
Pri spletnem nakupovanju je ena od prednosti to, da si lahko izdelek ogledate tudi v akciji. Včasih se zdijo ugodne cene preveč lepe, da bi bile resnične. Ravno zato denimo spletni trgovec Shoppster na družbenih omrežjih s pomočjo znanih obrazov predstavlja izdelke. Zaupanja vredni znani obrazi, med njimi Jure Košir, Ula Furlan, Tinkara Fortuna in Tanja Postružnik Koren, za kupce izdelke preizkušajo in prikažejo njihovo delovanje. Zanimive posnetke si lahko kadarkoli ogledate, tako pa boste lahko opazili tudi lastnosti izdelka in veliko lažje ugotovili, kako vam bo prišel prav.
Promocije in posebni izdelki
Dobre spletne trgovine svoje kupce razvajajo. Shoppster tako velikokrat pripravi promocije, ki so tematsko navezane na posebne praznike, ki se odvijajo, takrat pa izpostavijo tudi najboljše izdelke. Tokrat so pripravljeni na dan žena, ampak tematsko naravnane promocije so pri njih stalnica.
Odzivnost spletnega trgovca
Spet se izkaže, da so v prednosti spletni trgovci, ki so prisotni na družbenih omrežij. Tako jih lahko kot kupec vedno kontaktirate in že v klepetu povprašate glede vsega, kar vas zanima. Shoppster svojim uporabnikom tako ni na voljo samo v klicnem centru, temveč jih lahko kontaktirate tudi na njihovem Facebook ali Instagram profilu, kjer vam bodo z veseljem odgovorili. Morda se sliši kot malenkost, a je za sodobnega potrošnika lahko ključen element, na podlagi katerega si bo ustvaril mnenje in se odločil za nakup.