Najpogostejši dvom pri tem je varnost in informiranost o izdelku, ki ga kupujemo. V Sloveniji smo s prihodom prve integrirane nakupovalne platforme Shoppster tudi te dvome razblinili.

Foto: Shoppster
Foto: Shoppster

Slovenci še vedno spadamo v povprečje držav EU po količini spletnih nakupov. Več kot polovica nas že nakupuje na spletu. Epidemija nas je prepričala, da je spletno nakupovanje varno in priročno. Kako pomembna je trenutno online trgovina pa nazorno predstavi raziskava spletnega mesta Statista, ki pravi, da so na globalni ravni maloprodajna spletna mesta junija 2020 ustvarila skoraj 22 milijard obiskov v primerjavi s 16,07 milijardami svetovnih obiskov januarja 2020.

Na spletu nas kupuje vse več

Na razmah spletnega nakupovanja seveda vpliva tudi tehnološki napredek, splošna digitalizacija družba, a vendarle ne smemo zanemariti predvsem napredka pri zagotavljanju varnosti in informiranosti potrošnika. V Sloveniji ima v letu 2020 dostop do interneta 90 % gospodinjstev, mobilni internet je na voljo tako rekoč vsakomur s pametnim telefonom, 76 % Slovencev pa v letu 2020 internet uporablja vsak dan ali skoraj vsak dan, pravijo podatki Statističnega urada Republike Slovenije (SURS). Novembrska raziskava SURS-a je razkrila, da je v zadnjih 12 mesecih 63 % Slovencev opravilo vsaj en spletni nakup, kar je za 7 % več kot v letu 2019.

Kljub vsemu pa si najbolj želimo, da tudi na spletu lahko opravimo informiran nakup. Zato je tako dober odziv doživela prva integrirana nakupovalna platforma Shoppster, ki združuje spletno trgovino in televizijski ter YouTube kanal Shoppster TV, kjer voditelji na podlagi lastnih izkušenj in zanimanja predstavljajo izdelke, ki jih lahko kupimo v spletni trgovini. Potrošniki imamo torej novo možnost tako rekoč preizkusiti izdelek preden ga naročimo.

Strokovnjaki in znani voditelji izdelke testirajo in predstavijo iz lastnih izkušenj

Shoppster s pomočjo lastnega TV in YouTube kanala Shoppster TV izdelke pripelje pred oči kupca. Tako omogoča predstavitev, bližje spoznavanje z delovanjem in zmožnostmi izdelkov. V vlogi voditeljev na Shoppster TV so se znašli znani Slovenci – Jure Košir, Tanja Postružnik Koren, Tinkara Fortuna, Sašo Stojanov, Vesna Ponorac in Klemen Kopina, ki tako rekoč v vsaki oddaji gostijo strokovnjaka, ki izdelek predstavi še iz svojega zornega kota. Predstavitve potekajo brez scenarija in dejansko odražajo preizkuse voditeljev in strokovnjakov. Na ta način se voditelji postavijo v vlogo vsakega kupca in posledično odgovorijo na večino vprašanj, ki bi jih sicer postavil potrošnik. Lahko bi rekli, da imamo v Sloveniji zdaj na voljo nakupne svetovalce.

Kje lahko gledamo Shoppster TV?

Shoppster TV je gledalcem na voljo v Telemachovih programskih shemah EON na programskem mestu 7, pri Total TV na programskem mestu 5 in televiziji D3 na programskem mestu 14. V kolikor dostopa do Shoppster TV nimate, je ogled možen tudi na njihovem YouTube kanalu.