Verjetno bi si takšno situacijo, ko se je postopoma ustavil skoraj ves svet, znali predstavljati le avtorji najbolj spektakularnih znanstveno-fantastičnih filmov. A to je naša trenutna realnost. Medtem ko so številne storitve in dejavnosti prekinjene, storitve za nemoteno življenjsko oskrbo tečejo dalje. Ljudje ne trpimo pomanjkanja dostopa do nujnih življenjskih potrebščin in storitev. Poleg zdravstvenih delavcev v prvi liniji je zagotovljen dostop do električne in toplotne energije, trgovine z nujnimi življenjskimi potrebščinami so odprte, poštar nam še vedno prinese pošto, spletne trgovine in gostinski ponudniki so okrepili dostavo, otroci in mladina se šolajo na domu, sodobna tehnologija nam je omogočila, da nas velika večina lahko dela od doma.
Banke v tem času niso izpostavljene kot institucije za nujno javno oskrbo. Pa vendar so bančne storitve nujne, da življenje posameznikov in podjetij poteka nemoteno. Številne finančne transakcije v ozadju zagotavljajo, da je plača na računu, da plačilo položnice doseže dobavitelja, da v trgovini in prek spleta lahko plačate s plačilno kartico in da je plačilo tudi izvedeno. Vaš denar in prihranki so v bankah na varnem. Za nepredvidene izdatke in investicije lahko uredite bančni kredit.
Veliko dnevnih bančnih storitev lahko opravite varno in udobno od doma 24 ur na dan, vse dni v letu.
Spletna in mobilna banka vam omogočata dnevno opravljanje bančnih transakcij. Poleg plačevanja položnic in nakazil lahko preverjate stanje na svojih računih, uredite poplačilo na kreditni kartici, za izredne izdatke pa lahko oddate tudi vlogo za potrošniški kredit. Preverite, kaj vse lahko opravite na daljavo brez obiska bančne poslovalnice.
Če nakupujete tudi za svoje bližnje, lahko v tem času račun enostavno razdelite s Flikom. Flik je mobilna aplikacija, ki vam omogoča takojšnja brezplačna nakazila med uporabniki bančnih računov različnih slovenskih bank. Pri plačevanju ne potrebujete številke njihovega bančnega računa, dovolj je, da imate v svojem mobilnem telefonu shranjeno njihovo telefonsko številko ali elektronski naslov. Preverite, kako do mobilne aplikacije Flik pay. Za uporabnike SKB NET spletne in MOJ@SKB mobilne banke je uporaba brezplačna!
Osebni stik z banko tudi v času epidemije in okrepljen kontaktni center
Ko je obisk poslovalnice neizogiben, preverite, katere poslovalnice so odprte, in njihov delovni čas ter se za obisk pri osebnem bančniku predhodno dogovorite. Obisk poslovalnic poteka po posebnem varnostnem protokolu, saj želimo ves čas zagotavljati varnost tako naših zaposlenih kot tudi strank. Prav tako vas v tem času ne more obiskati vaš skrbnik, a nam sodobna tehnologija omogoča, da stopite v stik z nami prek drugih kanalov in se dogovorite o vsem potrebnem za svoj posel. Posebej za vas smo dodatno okrepili naš kontaktni center, kjer so vam naši svetovalci na voljo vsak delovni dan od 8. do 19. ure.
Nakupujte varno z brezstičnimi bančnimi karticami.
Na prodajnih mestih in prek spleta plačujte z brezstičnimi bančnimi karticami. Če plačujete s kreditno kartico, lahko nakup razdelite tudi na več obrokov.
Trden in zanesljiv partner pri vašem finančnem poslovanju
Marsikdo se je v tej neznani situaciji znašel v težkem osebnem ali poslovnem položaju, zato so v SKB banki takoj pristopili k uresničevanju Zakona o interventnem ukrepu odloga plačila obveznosti kreditojemalcev. Stranke, ki ste utrpele posledice epidemije, lahko že od konca marca oddate vlogo za odlog plačila kreditnih obveznosti prek elektronske ali navadne pošte, brez obiska poslovalnice. Zaradi velikega povpraševanja bo morda trajalo dlje, a vse prejete vloge bodo obravnavali z vso skrbnostjo in strokovnostjo v najkrajšem mogočem času.
V SKB banki obljubljajo in zagotavljajo, da bodo z vami v vsakem trenutku, da bodo še naprej skrbeli za nemoteno poslovanje ter vam kot trden in zanesljiv partner stali ob strani pri uresničevanju vaših ciljev in priložnosti.