V štabu Lojzeta Peterleta dokončnega obračuna o tem, koliko denarja bodo porabili, še nimajo. Nekateri računi namreč še prihajajo, največji strošek pa predstavljajo stroški za oglaševanje in volilne shode.
Največ denarja so zbrali s prostovoljnimi prispevki posameznikov in prošnjami za donacije, tudi podjetjem, politične stranke pa bo besedah tiskovnega predstavnika Lojzeta Peterleta Janeza Ciglerja Kralja niso darovale denarja za kampanjo.
Zbirali tudi preko SMS-ov
V štabu Danila Türka so se s prošnjami za donacije obrnili na okoli 200 podjetij, financiranje volilne kampanje pa so omogočili tudi prek številke 2929. Denar je doniralo 105 večjih in precej manjših donatorjev, med njimi tudi Danilo Türk sam. Tiskovna predstavnica Danila Türka je na vprašanje, ali so denar donirale tudi politične stranke, odgovorila, da volilno kampanjo vodijo v skladu z zakonom, donatorje pa bodo navedli po končani kampanji.
Ocenjujejo, da jih bo kampanja stala 380.000 evrov, za stroške oglasov in druge stroške, povezane z zbiranjem podpisov do začetka uradnega dela kampanje, so porabili 12.787 evrov, največ preostalega denarja pa za izdelavo časopisa, oglaševanje in plakatiranje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje