Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Poslovna knjiga pripoveduje zgodbo o tem, da je v resnici voditelj prav vsak
Klemen Klemenčič posega predvsem po knjigah s področja podjetništva in osebne rasti, pri čemer jih izbira tako, da preveri Amazonovo lestvico najbolje prodajanih knjig zadnjega meseca. Na ta način je našel tudi delo Robina Sharme, svetovalca o organizacijskem in osebnem voditeljstvu, z naslovom Voditelj brez naziva. V njej protagonist Blake išče življenjski smisel. Najde ga s pomočjo očetovega prijatelja Tommyja, ki postane nekakšen njegov mentor, in še štirih oseb, ki ga s svojimi zgodbami vsaka po svoje navdihujejo. V vsakem od petih poglavij se Blake pogovarja z enim od učiteljev, ki mu preko svojih izkušenj in znanja na zelo enostaven način predstavlja voditeljstvo. Imajo zelo različne poklice: od maserja, smučarskega učitelja, izvršnega direktorja več milijard težkega tehnološkega podjetja do čistilke. Tako spoznavamo njegovo pot spreminjanja v uspešnega in zadovoljnega posameznika.
»Kar sem si iz knjige zapomnil, je, da poskusiš biti v vsem, kar delaš, najboljši na svetu. V knjigi je primer čistilke predstavljen na način, da je lahko oseba najboljša čistilka na svetu - dela v najboljšem hotelu in se druži s pomembnimi ljudi. Čeprav nima visoke pozicije v podjetu, je njena izpolnitev to, da dobro pripravi sobo in osreči gosta. Torej: v vsaki majhni stvari lahko najdeš smisel za nekaj večjega.«
Bralec knjigo priporoča vsem, ki želijo izboljšati svoje življenje in vplivati na več ljudi. Še posebej všeč mu je bilo, da poudarja odnose med nami.
»Odnosi so naše največje bogastvo in pri tem nikoli ne smemo gledati na to, kaj bomo od drugega človeka dobili, imeti velikih pričakovanj, vedno se moramo truditi, da v odnosu več damo, kakor dobimo. V povezavi s to knjigo na enostaven način vidiš, da si vodenje podjetja in vodenje svojega življenja nista tako različna, kot se morda zdi na prvi pogled.«
Poleg predstavljene knjige lahko posežete po še eni zelo znani knjigi avtorja Robina Sharme: Menih, ki je prodal svojega Ferrarija.
188 epizod
Knjige vseh žanrov izbirajo in prebirajo poslušalci. Zgodbe, vtise, razmišljanja in knjižne predloge zbiramo v nedeljski jutranji radijski knjižnici.
Poslovna knjiga pripoveduje zgodbo o tem, da je v resnici voditelj prav vsak
Klemen Klemenčič posega predvsem po knjigah s področja podjetništva in osebne rasti, pri čemer jih izbira tako, da preveri Amazonovo lestvico najbolje prodajanih knjig zadnjega meseca. Na ta način je našel tudi delo Robina Sharme, svetovalca o organizacijskem in osebnem voditeljstvu, z naslovom Voditelj brez naziva. V njej protagonist Blake išče življenjski smisel. Najde ga s pomočjo očetovega prijatelja Tommyja, ki postane nekakšen njegov mentor, in še štirih oseb, ki ga s svojimi zgodbami vsaka po svoje navdihujejo. V vsakem od petih poglavij se Blake pogovarja z enim od učiteljev, ki mu preko svojih izkušenj in znanja na zelo enostaven način predstavlja voditeljstvo. Imajo zelo različne poklice: od maserja, smučarskega učitelja, izvršnega direktorja več milijard težkega tehnološkega podjetja do čistilke. Tako spoznavamo njegovo pot spreminjanja v uspešnega in zadovoljnega posameznika.
»Kar sem si iz knjige zapomnil, je, da poskusiš biti v vsem, kar delaš, najboljši na svetu. V knjigi je primer čistilke predstavljen na način, da je lahko oseba najboljša čistilka na svetu - dela v najboljšem hotelu in se druži s pomembnimi ljudi. Čeprav nima visoke pozicije v podjetu, je njena izpolnitev to, da dobro pripravi sobo in osreči gosta. Torej: v vsaki majhni stvari lahko najdeš smisel za nekaj večjega.«
Bralec knjigo priporoča vsem, ki želijo izboljšati svoje življenje in vplivati na več ljudi. Še posebej všeč mu je bilo, da poudarja odnose med nami.
»Odnosi so naše največje bogastvo in pri tem nikoli ne smemo gledati na to, kaj bomo od drugega človeka dobili, imeti velikih pričakovanj, vedno se moramo truditi, da v odnosu več damo, kakor dobimo. V povezavi s to knjigo na enostaven način vidiš, da si vodenje podjetja in vodenje svojega življenja nista tako različna, kot se morda zdi na prvi pogled.«
Poleg predstavljene knjige lahko posežete po še eni zelo znani knjigi avtorja Robina Sharme: Menih, ki je prodal svojega Ferrarija.
Neveljaven email naslov