Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Oljne slike velikih formatov iz zadnjega obdobja so nekakšni sklici na lastne zgodnje podobe skupine Laibach. Srečamo se z motivi metalca, sejalca, jelena in štirih jezdecev apokalipse.
Večmedijska skupina Laibach nenehno raziskuje izraze parodije na neki način. Reciklira kulturni in širši družbeni spomin, tudi politični, iz katerega pa je zgradila unikaten slog, še več, blagovno znamko. Za svetovno prepoznavnost Laibacha ni zaslužna le njihova eksperimentalna in udarna glasba, temveč močna vizualna podoba na odru, na plakatih, v videospotih. In že od samega začetka so povezani tudi z likovno umetnostjo, pove ustanovni član Jani Novak. Najprej so se postavljale prostorske inštalacije. Kustosinja in kritičarka Barbara Borčić v spremnem besedilu ob razstavi izpostavi pomen znakov in simbolov v delih Laibacha.
"Ko je Laibach v svojo umetniško prakso vpeljal postopke apropriacije in montaže, je svojo metodo poimenoval retroavantgarda, umetniško delo pa razumel kot stališče o umetnosti, družbi in politiki. S to metodo, ki jo bistveno določa ponovna uporaba izbranih že izdelanih podob, izpostavi tematiko originala in kopije, vzpostavi kolektivno delo in zavrača individualnost, vpelje anonimnost in psevdonime in izkoristi možnosti reproduktivne tehnike. Referenčno polje Laibach Kunst je široko: simbole revolucionarne preteklosti – partizanske grafike – in medijske simbole slovenstva – knežji kamen, vršaci, jeleni, sejalec – postavi ob kultne podobe socrealizma in nacikunsta, žanrsko in historično slikarstvo ob ruski umetniški eksperiment, Entartete Kunst in futurizem. Z demontažo in (re)montažo podob in sopostavljanjem raznovrstnih virov in motivov, ideoloških in kulturnih kodov združuje nezdružljivo".
Mistično, skrito v plasteh, večpomensko, napačno razumljeno, protislôvno, provokativno, manipulativno. In skrivnostno. Vse to je Laibach. Ob vstopu v galerijo Sloart se iz oči v oči soočimo s štirimi v rdeče odtenke odetimi jezdeci apokalipse na črni podlagi. Štiri velike oljne slike obdajajo zlati okvirji. Razstava je prodajna in cene so približno take kot slike: velike. Štiri jezdece apokalipse označuje številka 150 tisoč. Svojo bo torej povedal trg, oziroma kupci. Na ogled se v ljubljansko galerijo Sloart lahko odpravite do 27. maja.
Oljne slike velikih formatov iz zadnjega obdobja so nekakšni sklici na lastne zgodnje podobe skupine Laibach. Srečamo se z motivi metalca, sejalca, jelena in štirih jezdecev apokalipse.
Večmedijska skupina Laibach nenehno raziskuje izraze parodije na neki način. Reciklira kulturni in širši družbeni spomin, tudi politični, iz katerega pa je zgradila unikaten slog, še več, blagovno znamko. Za svetovno prepoznavnost Laibacha ni zaslužna le njihova eksperimentalna in udarna glasba, temveč močna vizualna podoba na odru, na plakatih, v videospotih. In že od samega začetka so povezani tudi z likovno umetnostjo, pove ustanovni član Jani Novak. Najprej so se postavljale prostorske inštalacije. Kustosinja in kritičarka Barbara Borčić v spremnem besedilu ob razstavi izpostavi pomen znakov in simbolov v delih Laibacha.
"Ko je Laibach v svojo umetniško prakso vpeljal postopke apropriacije in montaže, je svojo metodo poimenoval retroavantgarda, umetniško delo pa razumel kot stališče o umetnosti, družbi in politiki. S to metodo, ki jo bistveno določa ponovna uporaba izbranih že izdelanih podob, izpostavi tematiko originala in kopije, vzpostavi kolektivno delo in zavrača individualnost, vpelje anonimnost in psevdonime in izkoristi možnosti reproduktivne tehnike. Referenčno polje Laibach Kunst je široko: simbole revolucionarne preteklosti – partizanske grafike – in medijske simbole slovenstva – knežji kamen, vršaci, jeleni, sejalec – postavi ob kultne podobe socrealizma in nacikunsta, žanrsko in historično slikarstvo ob ruski umetniški eksperiment, Entartete Kunst in futurizem. Z demontažo in (re)montažo podob in sopostavljanjem raznovrstnih virov in motivov, ideoloških in kulturnih kodov združuje nezdružljivo".
Mistično, skrito v plasteh, večpomensko, napačno razumljeno, protislôvno, provokativno, manipulativno. In skrivnostno. Vse to je Laibach. Ob vstopu v galerijo Sloart se iz oči v oči soočimo s štirimi v rdeče odtenke odetimi jezdeci apokalipse na črni podlagi. Štiri velike oljne slike obdajajo zlati okvirji. Razstava je prodajna in cene so približno take kot slike: velike. Štiri jezdece apokalipse označuje številka 150 tisoč. Svojo bo torej povedal trg, oziroma kupci. Na ogled se v ljubljansko galerijo Sloart lahko odpravite do 27. maja.
Neveljaven email naslov