Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu

Prvih petindvajset let dela Komornega godalnega orkestra Slovenske filharmonije, 2. del

07.08.2024

Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije na svojih koncertih sodeluje s številnimi vrhunskimi solisti in z drugimi mednarodno priznanimi slovenskimi in tujimi glasbeniki.

Dve oddaji Arsovega art ateljeja bomo posvetili Komornemu godalnemu orkestru Slovenske filharmonije, ki je v sezoni 2018/2019 proslavil 25-letnico umetniškega delovanja in muziciranja po Sloveniji. V drugi oddaji ob jubileju orkestra, bomo predstavili drugi del pogovora z dolgoletnim umetniškim vodjem in violončelistom Kleménom Hvalo in s koncertnim mojstrom, violinistom Janezom Podleskom, ki je od sezone 2019/2020 novi umetniški vodja orkestra. Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije so ustanovili leta 1993 na pobudo dolgoletnega direktorja Slovenske filharmonije Borisa Šinigoja, ob podpori Ministrstva za kulturo Republike Slovenije.

Od prve sezone 1993/1994 je orkester izvedel veliko koncertov glasbe različnih obdobij, slogov in interpretacij. Repertoar Komornega godalnega orkestra Slovenske filharmonije sicer obsega več kot 250 skladb vseh slogovnih obdobij od baroka do enaindvajsetega stoletja, godalci namenjajo posebno pozornost stvaritvam slovenskih avtorjev, tudi najmlajših ustvarjalcev, ki se šele uveljavljajo. Orkester od leta 2001 v Narodni galeriji pripravlja in izvaja cikel Sozvočje svetov in na koncertih sodeluje s cenjenimi solisti in sodobnimi skladatelji. V repertoarju orkestra je več kot osemdeset del slovenskih avtorjev in okrog štirideset skladb, ki so nastale po naročilu ansambla. Godalni orkester na svojih koncertih sodeluje s številnimi vrhunskimi solisti in z drugimi mednarodno priznanimi slovenskimi in tujimi glasbeniki.

Tokrat boste poslušali njihove izvedbe skladb izvedbe skladb Vita Žuraja, Johanna Sebastiana Bacha, Petra Iljiča Čajkovskega, Antonina Dvořaka, Wolfganga Amadeusa Mozarta in Nine Šenk. Pogovor in oddajo je pripravila glasbena urednica Tjaša Krajnc. Oddaja je bila prvič predvajana 2. oktobra 2019. Na 3. koncertu cikla Sozvočje svetov, 28. januarja 2020, je kot nova koncertna mojstrica Komornega godalnega orkestra Slovenske filharmonije prvič nastopila violinistka Ana Dovžan, umetniški vodja orkestra pa je postal dirigent Steven Loy.

 


Arsov art atelje

7 epizod


Sodobno, eksperimentalno, radiofonsko - s temi pojmi predstavljamo najnovejša zvočna iskanja, se pogovarjamo s slovenskimi skladateljicami in skladatelji ter izvajalkami in izvajalci.

Prvih petindvajset let dela Komornega godalnega orkestra Slovenske filharmonije, 2. del

07.08.2024

Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije na svojih koncertih sodeluje s številnimi vrhunskimi solisti in z drugimi mednarodno priznanimi slovenskimi in tujimi glasbeniki.

Dve oddaji Arsovega art ateljeja bomo posvetili Komornemu godalnemu orkestru Slovenske filharmonije, ki je v sezoni 2018/2019 proslavil 25-letnico umetniškega delovanja in muziciranja po Sloveniji. V drugi oddaji ob jubileju orkestra, bomo predstavili drugi del pogovora z dolgoletnim umetniškim vodjem in violončelistom Kleménom Hvalo in s koncertnim mojstrom, violinistom Janezom Podleskom, ki je od sezone 2019/2020 novi umetniški vodja orkestra. Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije so ustanovili leta 1993 na pobudo dolgoletnega direktorja Slovenske filharmonije Borisa Šinigoja, ob podpori Ministrstva za kulturo Republike Slovenije.

Od prve sezone 1993/1994 je orkester izvedel veliko koncertov glasbe različnih obdobij, slogov in interpretacij. Repertoar Komornega godalnega orkestra Slovenske filharmonije sicer obsega več kot 250 skladb vseh slogovnih obdobij od baroka do enaindvajsetega stoletja, godalci namenjajo posebno pozornost stvaritvam slovenskih avtorjev, tudi najmlajših ustvarjalcev, ki se šele uveljavljajo. Orkester od leta 2001 v Narodni galeriji pripravlja in izvaja cikel Sozvočje svetov in na koncertih sodeluje s cenjenimi solisti in sodobnimi skladatelji. V repertoarju orkestra je več kot osemdeset del slovenskih avtorjev in okrog štirideset skladb, ki so nastale po naročilu ansambla. Godalni orkester na svojih koncertih sodeluje s številnimi vrhunskimi solisti in z drugimi mednarodno priznanimi slovenskimi in tujimi glasbeniki.

Tokrat boste poslušali njihove izvedbe skladb izvedbe skladb Vita Žuraja, Johanna Sebastiana Bacha, Petra Iljiča Čajkovskega, Antonina Dvořaka, Wolfganga Amadeusa Mozarta in Nine Šenk. Pogovor in oddajo je pripravila glasbena urednica Tjaša Krajnc. Oddaja je bila prvič predvajana 2. oktobra 2019. Na 3. koncertu cikla Sozvočje svetov, 28. januarja 2020, je kot nova koncertna mojstrica Komornega godalnega orkestra Slovenske filharmonije prvič nastopila violinistka Ana Dovžan, umetniški vodja orkestra pa je postal dirigent Steven Loy.

 


14.10.2024

Lim, Gadenstätter, Iannotta in Gander na Musikprotokollu 2023

Poslušali bomo koncert Simfoničnega orkestra radia ORF z dirigentko Marin Alsop in štiri skladbe, »Sapfo/Bioluminiscenca« Lize Lim za simfonični orkester, »V delu – intimnost« za flavto in orkester Clemensa Gadenstätterja, »čudna ptica - brez navigacije po zvezdi« za kitaro in simfonični orkester Clare Iannotta in »Žgoči Scherzo« za klavir in simfonični orkester Bernharda Ganderja.


03.10.2024

Tjøgersen, Gildemann, Power in Bhagwati na Musikprotokollu 2023

Pred začetkom letošnjega festivala Musikprotokoll poslušamo izbor glasbe z lanskega graškega festivala sodobne glasbe. S koncerta ansambla Klangforum Wien bomo spoznavali štiri nova dela, ki so doživela krstne izvedbe: Klavirski koncert Kristine Tjøgersen, Nocturnal Migrants Madli Marje Gildemann, …if left to soar on winds wings… Karen Power in Exercises in Estrangement II 'L’animal que donc je suis' Sandeepa Bhagwatia.


29.11.2023

Glasbena produkcija v projektu B-Air

Z iztekanjem leta se zaključuje tudi projekt B-Air, raziskovalno-umetniški projekt Radia Slovenija in skupine mednarodnih partnerjev, ki je preiskoval vrsto tem, med njimi zlasti zaznavo zvoka v najzgodnejših obdobjih človekovega razvoja, potenciale, meje in širjenje mej pri ustvarjanju glasbe in zvočne umetnosti za dojenčke in malčke, a hkrati tudi pomen glasbe in zvočnosti v krogotoku človekovega življenja, zlasti življenja odmaknjenih, prezrtih, ranljivih družbenih skupin. V Arsovih art ateljejih smo že podrobno sledili ustvarjanju štirih novih simfoničnih del za dojenčke in malčke, tokrat pa bomo prečesali produkcijo, nastalo za festival Global Specificity ter dela, naročena s strani partnerskih organizacij projektne mreže. Predstavili bomo duo Merzouga, ki ga sestavljata Eva Poepplein in Janko Hanushevsky. Tomaža Raucha in njegovo delo Uazibam svet in projekt Aernoudta Jacobsa What Dogs Hear / Kaj slišijo psi, pri katerem so sodelovali vokalisti Ina Puntar, Tea Vidmar, Žiga Jenko in Tisa Neža Herlec. Poslušali bomo tudi deli, nastali po naročilu 3. programa Srbskega Radia, Emerging – the Consciousness Milenije Ristić in Baby Blues LP dua ter kompozicijo Simfonija obleganja skladatelja Harisa Sahačića, naročilo Mednarodne univerze Burch iz Sarajeva. *** Oddaja je del mednarodnega projekta B-AIR: Zvočna umetnost za dojenčke, malčke in ranljive skupine, ki ga vodi Radio Slovenija in ga sofinancirata program Evropske unije Ustvarjalna Evropa in ministrstvo za kulturo RS. Več o projektu na spletni strani rtvslo.si/b-air in na b-air.infinity.radio.


05.10.2023

Kako je Petra Strahovnik ustvarila simfonično delo za dojenčke in malčke

V Ateljeju se še v tretje posvečamo nastajanju nove glasbe in zvočne umetnosti za najmlajše v okviru projekta B-AIR, v katerem v tesnem sodelovanju umetnikov in uglednih mednarodnih strokovnjakov nastajajo stvaritve za dojenčke, malčke in ranljive skupine. Pred izvedbo projekta Sense-S skladateljice Petre Strahovnik, namenjene prav najmlajšim poslušalcem, bomo predstavili ozadje in način nastajanja te kompozicije. Izvedena bo na dveh koncertih Simfoničnega orkestra RTV Slovenija z dirigentom in poznavalcem sodobne glasbe, Stevenom Loyem, v Studiu 26 Radia Slovenija, to soboto, 7. oktobra - na koncertu za otroke in spremljevalce ob 17h in na večernem koncertu za splošno publiko. *** Oddaja je del mednarodnega projekta B-AIR: Zvočna umetnost za dojenčke, malčke in ranljive skupine, ki ga vodi Radio Slovenija in ga sofinancirata program Evropske unije Ustvarjalna Evropa in ministrstvo za kulturo RS. Več o projektu na spletni strani rtvslo.si/b-air in na b-air.infinity.radio.


07.06.2023

Pred drugim koncertom nove simfonične glasbe za dojenčke in malčke

V Ateljeju se vračamo k spremljanju nastajanja nove glasbe in zvočne umetnosti za najmlajše v okviru projekta B-AIR, v katerem v tesnem sodelovanju umetnikov in uglednih mednarodnih strokovnjakov nastajajo stvaritve za dojenčke, malčke in ranljive skupine. Po uspešnih januarskih izvedbah dela Tako tiho skladateljice Larise Vrhunc, namenjene prav tem, najmlajšim poslušalcem, bomo zbrali nekaj odzivov na delo in njegove predstavitve, nato pa se bomo posvetili novima skladbama, ki bosta v naslednjem tednu izvedena v podobnem formatu, skladbama Defiance of the Glorious Children Svetlane Maraš in Perpetuum mobile II Mateja Bonina. V četrtek 15. junija jih bo v Studiu 26 Radia Slovenija izvedel Simfonični orkester RTV Slovenija z dirigentom Stevenom Loyem. Prijave na koncert za dojenčke in malčke ob 17ih bodo teden pred dogodkom odprte na povezavi https://olaii.com/event/3140/drugi-simfonicni-koncert-za-dojencke-in-malcke-skladatelja-matej-bonin-svetlana-maras-in-simfoniki-rtv-slovenija Prijave na večerni koncert za splošno občinstvo ob 19ih pa na povezavi https://olaii.com/event/3141/odkritja26-skladatelja-matej-bonin-svetlana-maras-in-simfoniki-rtv-slovenija Vstopnine za koncert ni, število mest je omejeno. *** Oddaja je del mednarodnega projekta B-AIR: Zvočna umetnost za dojenčke, malčke in ranljive skupine, ki ga vodi Radio Slovenija in ga sofinancirata program Evropske unije Ustvarjalna Evropa in ministrstvo za kulturo RS. Več o projektu na spletni strani rtvslo.si/b-air in na b-air.infinity.radio.


11.01.2023

Kako je Larisa Vrhunc ustvarila simfonično delo za dojenčke in malčke

Pred izvedbo skladbe Tako tiho skladateljice Larise Vrhunc, namenjene najmlajšim poslušalcem, predstavljamo ozadje in način nastajanja tega dela v okviru projekta B-AIR, v katerem v tesnem sodelovanju umetnikov in uglednih mednarodnih strokovnjakov nastajajo nove radiofonske in glasbene stvaritve za dojenčke, malčke in ranljive skupine. *** Oddaja je del mednarodnega projekta B-AIR: Zvočna umetnost za dojenčke, malčke in ranljive skupine, ki ga vodi Radio Slovenija in ga sofinancirata program Evropske unije Ustvarjalna Evropa in ministrstvo za kulturo RS. Več o projektu na spletni strani rtvslo.si/b-air in na b-air.infinity.radio.


04.01.2023

Ustvarjanje zvočne umetnosti za dojenčke in malčke

S Saško Rakef, Rajkom Muršičem in Katarino Kompan Erzar pred letošnjimi predstavitvami novih orkestrskih del, instalacij in performansov za najmlajše v okviru projekta B-AIR razmišljamo o ustvarjanju za dojenčke in malčke. *** Oddaja je del mednarodnega projekta B-AIR: Zvočna umetnost za dojenčke, malčke in ranljive skupine, ki ga vodi Radio Slovenija in ga sofinancirata program Evropske unije Ustvarjalna Evropa in ministrstvo za kulturo RS. Več o projektu na spletni strani rtvslo.si/b-air in na b-air.infinity.radio.


Stran 1 od 1
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov