Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Nekateri avtomobilski proizvajalci razmišljajo, da bi v vozilih ponudili sistem, ki bi prevzel odgovornost avtonomne vožnje, vendar pa bi voznik moral biti v kočljivih situacijah, ki jim avto sam ne bi bil kos, sposoben v desetih sekundah prevzeti nadzor. Andrej Brglez trdi, da bi na ta način zašli na negotovo sivo področje mobilnosti. Varneje bi bilo preskočiti tretjo stopnjo avtonomne vožnje in vstopiti v četrto, kjer avtomobil lahko pelje sam, a le na točno določenih in označenih odsekih avtocest.
Varneje bi bilo preskočiti tretjo stopnjo samovozeče vožnje in vstopiti v četrto, pri kateri avtomobil lahko pelje sam, a le na točno določenih in označenih odsekih avtocest.
Nekateri avtomobilski proizvajalci razmišljajo, da bi v vozilih ponudili sistem, ki bi prevzel odgovornost samovozeče vožnje, vendar pa bi voznik moral biti v kočljivih položajih, ki jim avto sam ne bi bil kos, sposoben v desetih sekundah prevzeti nadzor. Andrej Brglez trdi, da bi tako zašli na negotovo sivo področje mobilnosti. Če avtomobil ne more sam rešiti kočljivega položaja v prometu, je veliko vprašanje, ali ga lahko v desetih sekundah voznik. To je dolgo časovno obdobje, v katerem se predvsem z višjo hitrostjo prevozi že dolga pot, tačas pa se lahko zgodi marsikaj. Zato bi bilo morda varneje preskočiti tretjo stopnjo avtonomne vožnje, pri kateri se nejasno prepletata najmodernejša tehnologija in človek, in vstopiti v četrto, pri kateri avtomobil lahko pelje sam, a le na točno določenih in označenih odsekih avtocest. Tam odgovornost lahko pripišemo samovozečemu avtomobilu.
Srečni smo se prebijali skozi avtomobilska devetdeseta, ko sta se v industriji cedila med in mleko do te mere, da so si snovalci lahko privoščili tudi nezamisljive eksperimente. Tako so pri PSA-ju predstavili dva grda račka, ki sta slišala na ime Partner in Berlingo. Najbolj zanimivo je dejstvo, da so ta vozila v svojem reklamnem gradivu pri koncernu ves čas povezovali s prostočasjem, kupci pa so jih povezovali z gradbišči. In nato revolucija; evropske družine so nekako odkrile ta nerodna, grda in cenena vozila ter prodajne številke so skočile v nebo. Preostalo je zgodba o uspehu.
In danes, toliko desetletij po rojstvu, se je reklamno gradivo iz devetdesetih uresničilo. Peugeot ima novega partnerja, ki ga imenuje Rifter. Ideja je zrastla na podlagi partnerja tepeeja, ki je v prejšnjih generacijah imel nalogo vozilo primakniti kar k največji civilnosti. Ne smemo pozabiti, da so v prvih letih ta vozila pobirala naslove v kategoriji dostavnik leta, kar so pri koncernu sprejemali z grenko-sladko dilemo.
Torej, rifter. Iz škatle so oblikovalci naredili največ, kar so lahko. Še vedno je škatla, a ni videti več kot škatla. Velik dosežek. Z njim pa prihaja v notranjščini prostor, o katerem lahko današnja crossoverska moda le sanja. V vse smeri, kjer koli hočete, kakor koli si ga zaželite, so kubični metri na voljo v vsej veličastnosti monovolumenskega prostora. Zanimivi dodatki in obvezni pridatki delajo vozilo še dodatno privlačno, in ker so nos avtomobila okrasili z najnovejšo podobo Peugeotovih »civilnih« modelov, gre za resnično premišljen in natančno izdelan avtomobil.
»Kamor gre bik, naj gre še štrik,« so rekli snovalci in radikalno zarezali tudi v tehnologijo. Avto so opremili z vsem, kar se pričakuje od sodobnega vozila; radarski tempomat je le eden od teh sladkorčkov. Da vsaj malo upraviči elemente na karoseriji, ki namigujejo na avtomobilovo zunajasfaltno potentnost, so dodali elektronski nadzor diferenciala, ki z različnimi vnaprej pripravljenimi programi nadzoruje zdrs gnanih koles. Menjalnik je povsem spodoben šeststopenjski, pri agregatih pa še vedno stavijo tudi na dizle. Ta energent je zapisan v temelje uspeha, in ker so sodobne dizle očistili kar se da, ni potreben občutek krivde, ko sedete v to vozilo. In seveda 1,5-litrski dizel s 96 kilovati je povsem nekaj drugega kot trivaljni bencinski mlinčki. Pod črto; če je raven opreme GT, se z rifterejm leta 2019 uresničujejo sanje prerokov iz devetdesetih. Popolno prostočasno vozilo za majhen, no, ne več za tako zelo majhen denar.
Seat je pripeljal svojega največjega športnega terenca z imenom Tarraco, ki je celo nekoliko daljši kot sorodnika – Škodin kodiaq ali Volkswagnov allspace, s katerim si – mimogrede, delita montažni trak v Wolfsburgu. Nekatere oblikovne značilnosti tarraca so take, da poudarijo živahen značaj španske znamke; osnovna opremljenost vozila Style je za marsikoga že dovolj bogata, bolj zahtevni pa si bodo lahko izbrali raven xcelence. V prostorni notranjosti si lahko omislite tudi doplačljiva šesti in sedmi sedež. Motorna paleta: 1,5-litrski turbobencinski 110-kilovatni ali dvolitrski 140-kilovatni ter dvolitrski turbodizel s 110 oziroma 140 kilovati. Menjalniki: ali šeststopenjski ročni ali sedemstopenjski samodejni, pogon spredaj ali na vse štiri. Kmalu bo v ponudbi tudi močnejša različica FR, prihodnje leto pa še hibridna. Najcenejši tarraco stane dobrih 28 tisočakov, letos jih bodo prodali kolikor jih bodo lahko dobili – torej približno 250.
Še nekaj zanimivosti iz sveta mobilnosti. Ko smo že omenjali avtonomno vožnjo: švedsko ministrstvo za promet bo kot prvo v Evropi dovolilo preskuse avtonomnih tovornjakov na javnih cestah, in sicer se bodo vozili med skladiščem in pristaniščem v Jonkopingu.
Japonska znamka Toyota, ki bo (mimogrede) v naslednjih dneh pri nas predstavila novo corollo, je prijavila patent za sistem, ki bo v primeru nedovoljenega zagona motorja v kabino razpršil solzivec in s tem onesposobil nepridiprava. A to je le ena od funkcij sistema za vnašanje dišav, ki bo vražje pameten; prek telefona bo namreč znal prepoznati uporabnika in bo v kabino razpršil le vonj, ki mu najbolj ugaja.
Nissan pa združuje resnični in digitalni svet s tehnologijo Invisible-to-visible, (nevidno je vidno). Z uporabo podatkov, ki jih posredujejo zaznavala v vozilu in zunaj vozila, ter podatkov iz oblaka tehnologija voznikom omogoča “prikaz nevidnega”, kot so oddaljene razmere na cesti oz. kaj se skriva za zgradbo ali za vogalom.
Šušlja se, da bi se morda lahko tajni agent njenega veličanstva James Bond v 25. nadaljevanju vohunske franšize naokrog vozil v električnem astonu martinu. Pri proizvajalcu javne skrivnosti še niso uradno potrdili, potrdili pa so omejeno proizvodnjo 155 električnih GT-jev.
868 epizod
Avtomobilsko prometne minute so namenjene novostim na avtomobilskem trgu, tako svetovnim predstavitvam, kot tudi novim avtomobilom, ki so na voljo kupcem v Sloveniji.
Nekateri avtomobilski proizvajalci razmišljajo, da bi v vozilih ponudili sistem, ki bi prevzel odgovornost avtonomne vožnje, vendar pa bi voznik moral biti v kočljivih situacijah, ki jim avto sam ne bi bil kos, sposoben v desetih sekundah prevzeti nadzor. Andrej Brglez trdi, da bi na ta način zašli na negotovo sivo področje mobilnosti. Varneje bi bilo preskočiti tretjo stopnjo avtonomne vožnje in vstopiti v četrto, kjer avtomobil lahko pelje sam, a le na točno določenih in označenih odsekih avtocest.
Varneje bi bilo preskočiti tretjo stopnjo samovozeče vožnje in vstopiti v četrto, pri kateri avtomobil lahko pelje sam, a le na točno določenih in označenih odsekih avtocest.
Nekateri avtomobilski proizvajalci razmišljajo, da bi v vozilih ponudili sistem, ki bi prevzel odgovornost samovozeče vožnje, vendar pa bi voznik moral biti v kočljivih položajih, ki jim avto sam ne bi bil kos, sposoben v desetih sekundah prevzeti nadzor. Andrej Brglez trdi, da bi tako zašli na negotovo sivo področje mobilnosti. Če avtomobil ne more sam rešiti kočljivega položaja v prometu, je veliko vprašanje, ali ga lahko v desetih sekundah voznik. To je dolgo časovno obdobje, v katerem se predvsem z višjo hitrostjo prevozi že dolga pot, tačas pa se lahko zgodi marsikaj. Zato bi bilo morda varneje preskočiti tretjo stopnjo avtonomne vožnje, pri kateri se nejasno prepletata najmodernejša tehnologija in človek, in vstopiti v četrto, pri kateri avtomobil lahko pelje sam, a le na točno določenih in označenih odsekih avtocest. Tam odgovornost lahko pripišemo samovozečemu avtomobilu.
Srečni smo se prebijali skozi avtomobilska devetdeseta, ko sta se v industriji cedila med in mleko do te mere, da so si snovalci lahko privoščili tudi nezamisljive eksperimente. Tako so pri PSA-ju predstavili dva grda račka, ki sta slišala na ime Partner in Berlingo. Najbolj zanimivo je dejstvo, da so ta vozila v svojem reklamnem gradivu pri koncernu ves čas povezovali s prostočasjem, kupci pa so jih povezovali z gradbišči. In nato revolucija; evropske družine so nekako odkrile ta nerodna, grda in cenena vozila ter prodajne številke so skočile v nebo. Preostalo je zgodba o uspehu.
In danes, toliko desetletij po rojstvu, se je reklamno gradivo iz devetdesetih uresničilo. Peugeot ima novega partnerja, ki ga imenuje Rifter. Ideja je zrastla na podlagi partnerja tepeeja, ki je v prejšnjih generacijah imel nalogo vozilo primakniti kar k največji civilnosti. Ne smemo pozabiti, da so v prvih letih ta vozila pobirala naslove v kategoriji dostavnik leta, kar so pri koncernu sprejemali z grenko-sladko dilemo.
Torej, rifter. Iz škatle so oblikovalci naredili največ, kar so lahko. Še vedno je škatla, a ni videti več kot škatla. Velik dosežek. Z njim pa prihaja v notranjščini prostor, o katerem lahko današnja crossoverska moda le sanja. V vse smeri, kjer koli hočete, kakor koli si ga zaželite, so kubični metri na voljo v vsej veličastnosti monovolumenskega prostora. Zanimivi dodatki in obvezni pridatki delajo vozilo še dodatno privlačno, in ker so nos avtomobila okrasili z najnovejšo podobo Peugeotovih »civilnih« modelov, gre za resnično premišljen in natančno izdelan avtomobil.
»Kamor gre bik, naj gre še štrik,« so rekli snovalci in radikalno zarezali tudi v tehnologijo. Avto so opremili z vsem, kar se pričakuje od sodobnega vozila; radarski tempomat je le eden od teh sladkorčkov. Da vsaj malo upraviči elemente na karoseriji, ki namigujejo na avtomobilovo zunajasfaltno potentnost, so dodali elektronski nadzor diferenciala, ki z različnimi vnaprej pripravljenimi programi nadzoruje zdrs gnanih koles. Menjalnik je povsem spodoben šeststopenjski, pri agregatih pa še vedno stavijo tudi na dizle. Ta energent je zapisan v temelje uspeha, in ker so sodobne dizle očistili kar se da, ni potreben občutek krivde, ko sedete v to vozilo. In seveda 1,5-litrski dizel s 96 kilovati je povsem nekaj drugega kot trivaljni bencinski mlinčki. Pod črto; če je raven opreme GT, se z rifterejm leta 2019 uresničujejo sanje prerokov iz devetdesetih. Popolno prostočasno vozilo za majhen, no, ne več za tako zelo majhen denar.
Seat je pripeljal svojega največjega športnega terenca z imenom Tarraco, ki je celo nekoliko daljši kot sorodnika – Škodin kodiaq ali Volkswagnov allspace, s katerim si – mimogrede, delita montažni trak v Wolfsburgu. Nekatere oblikovne značilnosti tarraca so take, da poudarijo živahen značaj španske znamke; osnovna opremljenost vozila Style je za marsikoga že dovolj bogata, bolj zahtevni pa si bodo lahko izbrali raven xcelence. V prostorni notranjosti si lahko omislite tudi doplačljiva šesti in sedmi sedež. Motorna paleta: 1,5-litrski turbobencinski 110-kilovatni ali dvolitrski 140-kilovatni ter dvolitrski turbodizel s 110 oziroma 140 kilovati. Menjalniki: ali šeststopenjski ročni ali sedemstopenjski samodejni, pogon spredaj ali na vse štiri. Kmalu bo v ponudbi tudi močnejša različica FR, prihodnje leto pa še hibridna. Najcenejši tarraco stane dobrih 28 tisočakov, letos jih bodo prodali kolikor jih bodo lahko dobili – torej približno 250.
Še nekaj zanimivosti iz sveta mobilnosti. Ko smo že omenjali avtonomno vožnjo: švedsko ministrstvo za promet bo kot prvo v Evropi dovolilo preskuse avtonomnih tovornjakov na javnih cestah, in sicer se bodo vozili med skladiščem in pristaniščem v Jonkopingu.
Japonska znamka Toyota, ki bo (mimogrede) v naslednjih dneh pri nas predstavila novo corollo, je prijavila patent za sistem, ki bo v primeru nedovoljenega zagona motorja v kabino razpršil solzivec in s tem onesposobil nepridiprava. A to je le ena od funkcij sistema za vnašanje dišav, ki bo vražje pameten; prek telefona bo namreč znal prepoznati uporabnika in bo v kabino razpršil le vonj, ki mu najbolj ugaja.
Nissan pa združuje resnični in digitalni svet s tehnologijo Invisible-to-visible, (nevidno je vidno). Z uporabo podatkov, ki jih posredujejo zaznavala v vozilu in zunaj vozila, ter podatkov iz oblaka tehnologija voznikom omogoča “prikaz nevidnega”, kot so oddaljene razmere na cesti oz. kaj se skriva za zgradbo ali za vogalom.
Šušlja se, da bi se morda lahko tajni agent njenega veličanstva James Bond v 25. nadaljevanju vohunske franšize naokrog vozil v električnem astonu martinu. Pri proizvajalcu javne skrivnosti še niso uradno potrdili, potrdili pa so omejeno proizvodnjo 155 električnih GT-jev.
Tokrat bomo "servirali" nekaj poudarkov iz zadnjega testa zimskih pnevmatik, pri katerem je sodelovala tudi naša AMZS. Čeprav so pnevmatike vedno kvalitetnejše, pa se na trgu še vedno pojavljajo tudi take, ki ne zadostijo varnostnim normativom. Med 28 testiranimi so bile štiri take, ki jih AMZS ne priporoča za uporabo. Razlika je vidna na mokri podlagi, kjer se dobra pnevmatika že zaustavi, nekvalitetna pa se na isti točki še vedno pelje s hitrostjo skoraj 30 km/h. Zapeljali bomo dva Forda iz skupine dostavnikov: transit je pravi dostavnik, tourneo custom pa lahko pelje osem potnikov in tudi precej prtljage.
Kar zadeva avtomobilsko industrijo, ta z velikimi koraki v zadnjih letih lovi električno prihodnost. Je pa res, da se je prodaja električnih vozil v zadnjih mesecih malce ustavila. Verjamemo pa, da imajo predvsem Kitajci na tem področju še kakšnega aduta v rokavu in bodo v električno prihodnost še odločno pospeševali. Za Kitajsko se zdi, da nas bo osvojila z avtomobili, ki so vedno bolj konkurenčni.
Svetovna avtomobilistična organizacija FIA je v teh dneh zaznamovala 120 let od nastanka. Danes združuje 243 članic iz 147 držav, ki skušajo v njenem okviru poenotiti različne nacionalne avtomobilske organizacije in spodbujati tako avtomobilske športe kot tudi mobilnost kot tako. FIA deluje na dveh ločenih, a enakopravnih stebrih. Eden je Svetovni svet za avtomotošport, drugi pa Svetovni svet za mobilnost.
Tudi pri nas ni malo tistih, ki se dobro počutijo predvsem v velikih, visokih in zmogljivih avtomobilih, čeprav jih na evropskih tleh še zdaleč ni toliko kot recimo v Združenih državah. Ne glede na to, ali je želja po takšnih avtomobilih odraz realnih potreb ali dobro usmerjenega marketinškega ustvarjanja želja po njih, imajo tovrstni avtomobili nekaj posebnosti, žal tudi smrtno nevarnih. Poskusi so namreč pokazali, da voznik s svojega mesta ne more videti otrok, ki so pred sprednjo masko – v enem od poskusov so jih pred avto posedli kar sedemnajst, ne da bi bili v voznikovem vidnem polju. Tudi višina in mesto, na katero je v avtomobilu nameščen motor, močno povečata verjetnost za hude poškodbe pešcev, slabša preglednost izza volana pa povečuje število poškodovanih kolesarjev in motoristov.
Evropske volitve so blizu, zato ob tem morda pogosteje razmišljamo, kako blizu nam je pravzaprav dogajanje v organih, ki vodijo Evropo. S čim se ukvarjajo, kakšen vpliv imajo naši predstavniki, poslanci, kakšen glas imajo? Andrej Brglez, ki je tudi član Sveta FIA za mobilnost in turizem, enega od najpomembnejših teles mednarodne avtomobilistične zveze FIA, pravi, da so v Evropi, kar zadeva mobilnost, nujno potrebne spremembe. Vprašanj je po njegovih besedah ogromno, odgovorov pa malo.
Taktni vozni red je že dolgo poznan v številnih evropskih državah, pomeni pa redne odhode vlakov in avtobusov v določenih intervalih.
Kako hitro se lahko ustavi voznik e-skiroja, če mu nekaj nenadoma prekriža pot. Pri Zavarovalnici Triglav se zdaj lahko pohvalijo z novo pridobitvijo, in sicer s simulatorjem vožnje z električnim skirojem, ki voznikom lahko pokaže, kako hitro se je mogoče ustaviti, kakšna je zavorna pot. Prve izkušnje so zanimive in zgovorne, namreč ni jih malo, ki se uštejejo in začnejo prepozno zavirati in pač trčijo v oviro, ki je lahko marsikaj ali marsikdo. O novi pridobitvi in izkušnjah na simulatorju bomo govorili z vodjo projektov za varno mobilnost pri omenjeni zavarovalnici Ano Cergolj Kebler in strokovnim sodelavcem oddaje Andrejem Brglezom.
O kitajskem avtomobilskem trgu in prodoru kitajskih avtomobilov tudi k nam se zadnje čase veliko govori. Lani je na naše ceste zapeljalo okrog 1100 avtomobilov s Kitajske, letos jih bo gotovo več. Kako je poslovati s Kitajci, kako oni gledajo na naš trg in kako poskušajo s svojimi izdelki prodreti v svet?
Pri nas so avtomobilski saloni praktično preživeti, povsem drugače pa je na Kitajskem. Tam je avtomobilski val neverjetno velik, praktično čez noč je nastalo preko sto avtomobilskih znamk, proizvodne številke gredo v milijone. Da so avtomobili na pohodu, dokazuje tudi nedavni avtomobilski salon v Pekingu, ki si ga je v desetih dneh ogledalo skoraj 900 tisoč obiskovalcev, videli pa so kar 117 svetovnih premier in 278 električnih in plug-in hibridnih vozil.
Čeprav je zavorni sistem ABS tudi na motorjih prisoten že več desetletij, je med motoristi pogosto še vedno aktualna debata o tem, ali se lahko kdo hitreje ustavi z zavornim sistemom ABS ali ne.
Število električnih vozil na cesti je iz dneva v dan večje. Kako je in bo s servisi, strokovnimi kadri, kako z recikliranjem baterij? Pa ne gre samo za baterije, zraven so še elektromotorji in kup elektronike, za katero so potrebna nova znanja in nova opremljenost servisnih delavnic. Da je to nujno in da se je električni prihodnosti treba prilagoditi zdaj, poudarja Andrej Brglez. Pred dnevi so odprli središče za baterije osebnih in gospodarskih vozil. Kako deluje in kako je opremljeno, o tem generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo Jožko Tomšič.
Slovenska avtomobilska industrija predstavlja v celoti 10 odstotkov slovenskega bruto domačega proizvoda, podjetja v tej dejavnosti prispevajo k petini slovenskega izvoza, zato je nujno, da se prestrukturirajo v skladu z digitalnim in zelenim prehodom. Zato so bo vlada prizadevala do leta 2027 zagotoviti 200 milijonov evrov. Da gre za edinstveno povezovanje med državo, znanostjo in gospodarstvom.
Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta?
Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta, je Janez Martinčič preveril pri poznavalcu avtomobilov in mobilnosti Andreju Brglezu.
Z Andrejem Brglezom o tem, da so oglasi za avtomobile dandanes zelo pestri, včasih tudi že čez mejo dobrega okusa. V zadnjem času so posamezne reklame za avtomobile bolj ozko usmerjene, namenjene točno določenim skupinam uporabnikov. Na ta način skušajo proizvajalci oziroma prodajalci ta ali oni avtomobil približati točno določeni osebi in jo prepričati, da je namenjen prav njej. Ni dvoma, da na mnoge potencialne kupce tovrstna reklama bolj ali manj deluje.
Letos bo, kar zadeva obisk Planice, že drugo leto zapored obiskovalcem v pomoč car-sharing platforma "Shareplanica". Na ta način poskušajo zmanjšati število avtomobilov na parkiriščih ob prizorišču. Letos pa so akcijo še nadgradili, na platformi se namreč lahko povezujejo osebe z invalidnostjo, ki bi želele priti v Planico in tisti, ki so jih pripravljeni tja peljati. Pokrovitelj akcije je Mastercard, med ambasadorji akcije pa je tudi nekaj znanih imen, med njimi Jurij Tepeš in Cene Prevc.
Ob svetovnem dnevu varčevanja z energijo in trajnostnega odnosa do okolja sta Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo in Agencija za varnost prometa ustvarila novo video-kampanjo 'Vsi smo na isti poti'. V njej poudarjajo pomen medsebojnega spoštovanja in ozaveščenosti vseh udeležencev v prometu. V glavni vlogi nastopa kolesar, ki med vožnjo opazuje, kako se do njega obnašajo drugi udeleženci v prometu, seveda pa se mora tudi sam obnašati strpno in prijazno do drugih. Sogovornika Janeza Martinčiča bosta nacionalni koordinator za kolesarjenje Gregor Steklačič in igralka Gorka Berden, ki nastopa v spotih.
Po slovenskem avtu leta 2024 smo zdaj dobili tudi evropski avto leta. To je električni renault scenic e-tech. Med glasovalci je že nekaj let slovenski novinar Sebastjan Plevnjak.
Avtomobili postajajo vse večji, pa tudi težji, predvsem so na teži pridobili električni avtomobili. Ta rast avtomobilov ima seveda svoje vzroke in prednosti, imajo pa vse te povečave tudi nekatere negativne posledice. Zato se tudi Andrej Brglez upravičeno sprašuje, če smo ubrali pravo pot, saj predvsem okolju na ta način zagotovo ne delamo usluge.
Kako zanesljivi so avtomobili, ki jih vozimo? Izpostavljamo rezultate mednarodne raziskave o zadovoljstvu z avtomobili. Lani spomladi in poleti je potekala v več evropskih državah, tudi v Sloveniji, skupno pa je v njej sodelovalo več kot 30.000 potrošnikov za približno toliko avtomobilov.
Neveljaven email naslov