Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu

Kombinacija športni terenec – hibrid je zmagovalna

26.10.2019

Zapeljala nas je električna kona, ki nas je navdušila. Poročamo tudi o prihodu hibridne različice, ki dopolnjuje paleto Hyundaijevih športnih terencev. Škoda je pripeljala že svojega tretjega športnega terenca, kodiaq je kralj, vmes je karoq, zdaj pa se je pripeljal še najmanjši, imenuje se kamiq. Renaultova lahka gospodarska vozila bo poganjal vodik. Mi pa se skupaj z DARSom, policijo in vozniki pripravljamo, da bomo peljali po prehitevalnem le takrat, ko prehitevamo, sicer nerviramo zadaj vozeče in izzivamo, da se kaj zgodi. Ob konicah, ko sta natrpana oba pasova, pa bomo vozili strpno in prijazno do drugih.

Pri Hyundaiju pripisujejo občuten porast prodaje avtomobilov predvsem povečanemu številu ponudbe športnih terencev, med njimi je po električni zdaj v ponudbi tudi hibridna kona

Danes bomo konusni, ker se bomo ukvarjali s konami. Malo nespretno in pogojno duhovito, na srečo se pri Hyundaiu ne šalijo. Niti ko gre za klasično kono, o čemer smo že poročali, niti ko gre za električno, o čemer poročamo, niti ko gre za hibridno. O čemer bomo poročali. Malo kasneje.   

Kona EV, torej. EV je oznaka za povsem električno vozilo, tega smo se do danes po dveh desetletjih električne medijske ofenzive že priučili. In če ocenimo z enim stavkom: kona je tesla za reveže. Tesla, ker je kona končno električni avto z nekoliko bolj humanim dosegom, za reveže pa, ker ne stane celo premoženje. Klasični latinski izrek, kako se o okusih ne razpravlja, se v okolju elektromobilnosti spremeni tako, da se o dosegih ne razpravlja. Vse preveč dejavnikov vpliva na dolžino vožnje z enim polnjenjem, da bi tudi tako verodostojna oddaja, kot so APM na Valu 202, upala kilometre pribiti za “prmejdun”. 

A nekaj drži. Štiristo prevoženih kilometrov ni noben čudež, za 250 boste morali biti prav nemarno postavljaški. Drugače pa kona blesti, s tem ko združuje sodobno korejsko avtomobilsko snovanje in električni pogon. Ampak skočimo na težavo. Če razumemo kono kot končno uporaben in cenovno razumen električni avto, pred nami stoji kot betonski megalit problem javne polnilne mreže. Ne bomo razpravljali o podrobnostih, o problematiki smo v naši oddaji že večkrat poročali – a žalostno je, da je najbolj zanesljiv, predvsem pa cenovno dostopen vir napajanja za električne avtomobile polnilnica pred trgovskim središčem.

In preden kritiki priletijo nad nas s »češ, pa si jo polni doma,« naj razkrijemo, kako konin polnilec na izmenični tok deluje le z eno fazo in še to z največ sedmimi kilovati na uro. Ker baterija shrani 64 kilovatnih ur, preprost izračun pove, da kona pred domačo vtičnico stoji tako dolgo, da celo vrtni palčki postanejo nervozni. Ampak Hyundai je svoje kljub vsemu opravil vzorno. Zdaj smo na vrsti mi.

Zdaj pa v hibridno, ki so jo pri Hyundaiju v ponudbo dodali v teh dneh. Pogonski sklop sestavljata bencinski in elektromotor, skupna nazivna izhodna moč je dobre 103 kilovate. Električna energija se shranjuje v litij-ionski bateriji z zmogljivostjo 1,56 kilovatne ure. Moč se na sprednja pogonska kolesa prenaša s pomočjo dvosklopčnega samodejnega menjalnika. Najcenejša hibridna kona z opremo Trend, ki že vsebuje vso tisto osnovno uporabno opremo, stane (z upoštevanjem hyundaijeve eko subvencije) 22.900 evrov.

Škodi pod Slovenci gre dobro. Še več; gre ji predobro, če parafraziramo težavo uvoznikov, da tovarna ne zmore izdobaviti toliko avtomobilov, kolikor je ali bi bilo potencialno zanimanje za češke avtomobile pod Alpami. Zato se z zanimanjem oziramo na pristanek nove Škode, ki se imenuje Kamiq. Gre za tretji Škodin model, ki skače v prenapolnjen bazen SUV-jev, kjer recimo  plava tudi Captur.

Trije, smo rekli: Kodiaq je kralj, vmes je Karoq, Kamiq je na dnu. Kar pa ne pomeni, da je malček, kot smo takšnim avtomobilom rekli včasih. Je pa res, da smo včasih tudi v tem najmanjšem avtomobilskem razredu poznali štirikolesni pogon, Kamiq ga ne ponuja. Očitno je visoko sedenje v kombinaciji s trendom premagalo vozno raznolikost. 

Drugače pa je Kamiq sodoben avtomobil. Oblikovno sledi Škodinemu razumevanju SUV-jev z všečno filozofijo manj je več. Ta oblikovni minimalizem se še enkrat ponovi v notranjščini, nobenega pomanjkanja pa avto ne trpi ko se voznik ozre po naboru tehnologij, ki jih vozilo ponuja. Asistenčni sistemi zadnje generacije se razumejo sami po sebi, med pogonskimi agregati pa so litrski in 1,5 litrski bencinski ter seveda tudi samotni jezdec-en sam diesel. Dobra novica za konec-mogoč je tudi DSG. Toliko ob splavitvi, kaj več o Kamiqu pa prav kmalu.

Skupina Renault je v Evropi vodilni ponudnik električnih lahkih gospodarskih vozil, zdaj pa svojo ponudbo dopolnjuje z modeloma Kangoo in Master Hydrogen, se pravi z voziloma s pogonom na vodik. Vozila so opremljena z gorivno celico za povečanje dosega, ki naj bi znašal več kot 350 kilometrov. Dodatna prednost vodika je tudi, da polnjenje traja le nekaj minut. Kangoo gre na cesto že letos, Master pa prihodnje leto.

Prvi novembrski ponedeljek vas povabimo k sodelovanju. Nekateri se vozijo na avtocesti po prehitevalnem pasu kilometre in kilometre in se obnašajo, kot da so si ga rezervirali. Tako početje povzroča nervozo pri zadaj vozečih in prav lahko pripelje do kakšne neumnosti. Ob opozarjanju, da je tovrstno početje lahko nevarno, pa vas bomo povabili tudi k sodelovanju, in sicer takrat, ko so prometne konice in sta polna oba pasova. Takrat je priporočljivo, da ne pretiravamo s hitrostjo in držimo primerno varnostno razdaljo, da lahko kolona čim bolj gladko sprejme tiste, ki se vključujejo na avtocesto. Tako bo vožnja sicer bolj počasna, a se bo manj ustavljala ali pa se sploh ne bo, opozarja Nataša Kovše z DARSa. Skupaj z vami, vozniki, se bomo poskušali ob konicah peljati čim bolj tekoče.

 


Avtomobilsko prometne minute

869 epizod


Avtomobilsko prometne minute so namenjene novostim na avtomobilskem trgu, tako svetovnim predstavitvam, kot tudi novim avtomobilom, ki so na voljo kupcem v Sloveniji.

Kombinacija športni terenec – hibrid je zmagovalna

26.10.2019

Zapeljala nas je električna kona, ki nas je navdušila. Poročamo tudi o prihodu hibridne različice, ki dopolnjuje paleto Hyundaijevih športnih terencev. Škoda je pripeljala že svojega tretjega športnega terenca, kodiaq je kralj, vmes je karoq, zdaj pa se je pripeljal še najmanjši, imenuje se kamiq. Renaultova lahka gospodarska vozila bo poganjal vodik. Mi pa se skupaj z DARSom, policijo in vozniki pripravljamo, da bomo peljali po prehitevalnem le takrat, ko prehitevamo, sicer nerviramo zadaj vozeče in izzivamo, da se kaj zgodi. Ob konicah, ko sta natrpana oba pasova, pa bomo vozili strpno in prijazno do drugih.

Pri Hyundaiju pripisujejo občuten porast prodaje avtomobilov predvsem povečanemu številu ponudbe športnih terencev, med njimi je po električni zdaj v ponudbi tudi hibridna kona

Danes bomo konusni, ker se bomo ukvarjali s konami. Malo nespretno in pogojno duhovito, na srečo se pri Hyundaiu ne šalijo. Niti ko gre za klasično kono, o čemer smo že poročali, niti ko gre za električno, o čemer poročamo, niti ko gre za hibridno. O čemer bomo poročali. Malo kasneje.   

Kona EV, torej. EV je oznaka za povsem električno vozilo, tega smo se do danes po dveh desetletjih električne medijske ofenzive že priučili. In če ocenimo z enim stavkom: kona je tesla za reveže. Tesla, ker je kona končno električni avto z nekoliko bolj humanim dosegom, za reveže pa, ker ne stane celo premoženje. Klasični latinski izrek, kako se o okusih ne razpravlja, se v okolju elektromobilnosti spremeni tako, da se o dosegih ne razpravlja. Vse preveč dejavnikov vpliva na dolžino vožnje z enim polnjenjem, da bi tudi tako verodostojna oddaja, kot so APM na Valu 202, upala kilometre pribiti za “prmejdun”. 

A nekaj drži. Štiristo prevoženih kilometrov ni noben čudež, za 250 boste morali biti prav nemarno postavljaški. Drugače pa kona blesti, s tem ko združuje sodobno korejsko avtomobilsko snovanje in električni pogon. Ampak skočimo na težavo. Če razumemo kono kot končno uporaben in cenovno razumen električni avto, pred nami stoji kot betonski megalit problem javne polnilne mreže. Ne bomo razpravljali o podrobnostih, o problematiki smo v naši oddaji že večkrat poročali – a žalostno je, da je najbolj zanesljiv, predvsem pa cenovno dostopen vir napajanja za električne avtomobile polnilnica pred trgovskim središčem.

In preden kritiki priletijo nad nas s »češ, pa si jo polni doma,« naj razkrijemo, kako konin polnilec na izmenični tok deluje le z eno fazo in še to z največ sedmimi kilovati na uro. Ker baterija shrani 64 kilovatnih ur, preprost izračun pove, da kona pred domačo vtičnico stoji tako dolgo, da celo vrtni palčki postanejo nervozni. Ampak Hyundai je svoje kljub vsemu opravil vzorno. Zdaj smo na vrsti mi.

Zdaj pa v hibridno, ki so jo pri Hyundaiju v ponudbo dodali v teh dneh. Pogonski sklop sestavljata bencinski in elektromotor, skupna nazivna izhodna moč je dobre 103 kilovate. Električna energija se shranjuje v litij-ionski bateriji z zmogljivostjo 1,56 kilovatne ure. Moč se na sprednja pogonska kolesa prenaša s pomočjo dvosklopčnega samodejnega menjalnika. Najcenejša hibridna kona z opremo Trend, ki že vsebuje vso tisto osnovno uporabno opremo, stane (z upoštevanjem hyundaijeve eko subvencije) 22.900 evrov.

Škodi pod Slovenci gre dobro. Še več; gre ji predobro, če parafraziramo težavo uvoznikov, da tovarna ne zmore izdobaviti toliko avtomobilov, kolikor je ali bi bilo potencialno zanimanje za češke avtomobile pod Alpami. Zato se z zanimanjem oziramo na pristanek nove Škode, ki se imenuje Kamiq. Gre za tretji Škodin model, ki skače v prenapolnjen bazen SUV-jev, kjer recimo  plava tudi Captur.

Trije, smo rekli: Kodiaq je kralj, vmes je Karoq, Kamiq je na dnu. Kar pa ne pomeni, da je malček, kot smo takšnim avtomobilom rekli včasih. Je pa res, da smo včasih tudi v tem najmanjšem avtomobilskem razredu poznali štirikolesni pogon, Kamiq ga ne ponuja. Očitno je visoko sedenje v kombinaciji s trendom premagalo vozno raznolikost. 

Drugače pa je Kamiq sodoben avtomobil. Oblikovno sledi Škodinemu razumevanju SUV-jev z všečno filozofijo manj je več. Ta oblikovni minimalizem se še enkrat ponovi v notranjščini, nobenega pomanjkanja pa avto ne trpi ko se voznik ozre po naboru tehnologij, ki jih vozilo ponuja. Asistenčni sistemi zadnje generacije se razumejo sami po sebi, med pogonskimi agregati pa so litrski in 1,5 litrski bencinski ter seveda tudi samotni jezdec-en sam diesel. Dobra novica za konec-mogoč je tudi DSG. Toliko ob splavitvi, kaj več o Kamiqu pa prav kmalu.

Skupina Renault je v Evropi vodilni ponudnik električnih lahkih gospodarskih vozil, zdaj pa svojo ponudbo dopolnjuje z modeloma Kangoo in Master Hydrogen, se pravi z voziloma s pogonom na vodik. Vozila so opremljena z gorivno celico za povečanje dosega, ki naj bi znašal več kot 350 kilometrov. Dodatna prednost vodika je tudi, da polnjenje traja le nekaj minut. Kangoo gre na cesto že letos, Master pa prihodnje leto.

Prvi novembrski ponedeljek vas povabimo k sodelovanju. Nekateri se vozijo na avtocesti po prehitevalnem pasu kilometre in kilometre in se obnašajo, kot da so si ga rezervirali. Tako početje povzroča nervozo pri zadaj vozečih in prav lahko pripelje do kakšne neumnosti. Ob opozarjanju, da je tovrstno početje lahko nevarno, pa vas bomo povabili tudi k sodelovanju, in sicer takrat, ko so prometne konice in sta polna oba pasova. Takrat je priporočljivo, da ne pretiravamo s hitrostjo in držimo primerno varnostno razdaljo, da lahko kolona čim bolj gladko sprejme tiste, ki se vključujejo na avtocesto. Tako bo vožnja sicer bolj počasna, a se bo manj ustavljala ali pa se sploh ne bo, opozarja Nataša Kovše z DARSa. Skupaj z vami, vozniki, se bomo poskušali ob konicah peljati čim bolj tekoče.

 


15.11.2024

Število umrlih na slovenskih cestah se je v zadnjih petih letih zmanjšalo za 20 %

Število umrlih v prometnih nesrečah se je v zadnjih letih bistveno zmanjšalo, a je še vedno grozljivo. Leta 2000 je recimo v Evropi izgubilo življenje več kot 50 tisoč ljudi, lani 20.418. Pri nas smo z 39 žrtvami na milijon prebivalcev precej pod evropskim povprečjem, ki znaša 46 žrtev. Za več kot 90 odstotkov nesreč je kriv človek – vemo torej, kje se da narediti še največ. Komentar Andreja Brgleza. Zapeljemo Jeep avenger z bencinskim motorjem, pa Renaultovega prostorneža kangoo in žlahtni Lexus LBX ter zabeležimo prihod novega modela Cupre terramar.


26.10.2024

Kakšna je razlika med kakovostno in slabo pnevmatiko?

Tokrat bomo "servirali" nekaj poudarkov iz zadnjega testa zimskih pnevmatik, pri katerem je sodelovala tudi naša AMZS. Čeprav so pnevmatike vedno kvalitetnejše, pa se na trgu še vedno pojavljajo tudi take, ki ne zadostijo varnostnim normativom. Med 28 testiranimi so bile štiri take, ki jih AMZS ne priporoča za uporabo. Razlika je vidna na mokri podlagi, kjer se dobra pnevmatika že zaustavi, nekvalitetna pa se na isti točki še vedno pelje s hitrostjo skoraj 30 km/h. Zapeljali bomo dva Forda iz skupine dostavnikov: transit je pravi dostavnik, tourneo custom pa lahko pelje osem potnikov in tudi precej prtljage.


28.09.2024

Kitajska pospešeno v električno prihodnost

Kar zadeva avtomobilsko industrijo, ta z velikimi koraki v zadnjih letih lovi električno prihodnost. Je pa res, da se je prodaja električnih vozil v zadnjih mesecih malce ustavila. Verjamemo pa, da imajo predvsem Kitajci na tem področju še kakšnega aduta v rokavu in bodo v električno prihodnost še odločno pospeševali. Za Kitajsko se zdi, da nas bo osvojila z avtomobili, ki so vedno bolj konkurenčni.


20.06.2024

120 let FIA

Svetovna avtomobilistična organizacija FIA je v teh dneh zaznamovala 120 let od nastanka. Danes združuje 243 članic iz 147 držav, ki skušajo v njenem okviru poenotiti različne nacionalne avtomobilske organizacije in spodbujati tako avtomobilske športe kot tudi mobilnost kot tako. FIA deluje na dveh ločenih, a enakopravnih stebrih. Eden je Svetovni svet za avtomotošport, drugi pa Svetovni svet za mobilnost.


13.06.2024

Je velik športni terenec res bolj varen?

Tudi pri nas ni malo tistih, ki se dobro počutijo predvsem v velikih, visokih in zmogljivih avtomobilih, čeprav jih na evropskih tleh še zdaleč ni toliko kot recimo v Združenih državah. Ne glede na to, ali je želja po takšnih avtomobilih odraz realnih potreb ali dobro usmerjenega marketinškega ustvarjanja želja po njih, imajo tovrstni avtomobili nekaj posebnosti, žal tudi smrtno nevarnih. Poskusi so namreč pokazali, da voznik s svojega mesta ne more videti otrok, ki so pred sprednjo masko – v enem od poskusov so jih pred avto posedli kar sedemnajst, ne da bi bili v voznikovem vidnem polju. Tudi višina in mesto, na katero je v avtomobilu nameščen motor, močno povečata verjetnost za hude poškodbe pešcev, slabša preglednost izza volana pa povečuje število poškodovanih kolesarjev in motoristov.


06.06.2024

Evropa in mobilnost - veliko vprašanj, malo odgovorov

Evropske volitve so blizu, zato ob tem morda pogosteje razmišljamo, kako blizu nam je pravzaprav dogajanje v organih, ki vodijo Evropo. S čim se ukvarjajo, kakšen vpliv imajo naši predstavniki, poslanci, kakšen glas imajo? Andrej Brglez, ki je tudi član Sveta FIA za mobilnost in turizem, enega od najpomembnejših teles mednarodne avtomobilistične zveze FIA, pravi, da so v Evropi, kar zadeva mobilnost, nujno potrebne spremembe. Vprašanj je po njegovih besedah ogromno, odgovorov pa malo.


29.05.2024

Taktni vozni red

Taktni vozni red je že dolgo poznan v številnih evropskih državah, pomeni pa redne odhode vlakov in avtobusov v določenih intervalih.


23.05.2024

Številni podcenjujejo zaviranje pri električnih skirojih

Kako hitro se lahko ustavi voznik e-skiroja, če mu nekaj nenadoma prekriža pot. Pri Zavarovalnici Triglav se zdaj lahko pohvalijo z novo pridobitvijo, in sicer s simulatorjem vožnje z električnim skirojem, ki voznikom lahko pokaže, kako hitro se je mogoče ustaviti, kakšna je zavorna pot. Prve izkušnje so zanimive in zgovorne, namreč ni jih malo, ki se uštejejo in začnejo prepozno zavirati in pač trčijo v oviro, ki je lahko marsikaj ali marsikdo. O novi pridobitvi in izkušnjah na simulatorju bomo govorili z vodjo projektov za varno mobilnost pri omenjeni zavarovalnici Ano Cergolj Kebler in strokovnim sodelavcem oddaje Andrejem Brglezom.


16.05.2024

Kitajski avtomobilizem

O kitajskem avtomobilskem trgu in prodoru kitajskih avtomobilov tudi k nam se zadnje čase veliko govori. Lani je na naše ceste zapeljalo okrog 1100 avtomobilov s Kitajske, letos jih bo gotovo več. Kako je poslovati s Kitajci, kako oni gledajo na naš trg in kako poskušajo s svojimi izdelki prodreti v svet?


09.05.2024

Kitajska s ciljem: postati prvi proizvajalec avtomobilov na svetu

Pri nas so avtomobilski saloni praktično preživeti, povsem drugače pa je na Kitajskem. Tam je avtomobilski val neverjetno velik, praktično čez noč je nastalo preko sto avtomobilskih znamk, proizvodne številke gredo v milijone. Da so avtomobili na pohodu, dokazuje tudi nedavni avtomobilski salon v Pekingu, ki si ga je v desetih dneh ogledalo skoraj 900 tisoč obiskovalcev, videli pa so kar 117 svetovnih premier in 278 električnih in plug-in hibridnih vozil.


25.04.2024

Mnogo motoristov pred nesrečo sploh ne zavira

Čeprav je zavorni sistem ABS tudi na motorjih prisoten že več desetletij, je med motoristi pogosto še vedno aktualna debata o tem, ali se lahko kdo hitreje ustavi z zavornim sistemom ABS ali ne.


18.04.2024

Elektrifikacija vozil je tu, toda kaj bomo z odpadnimi baterijami?

Število električnih vozil na cesti je iz dneva v dan večje. Kako je in bo s servisi, strokovnimi kadri, kako z recikliranjem baterij? Pa ne gre samo za baterije, zraven so še elektromotorji in kup elektronike, za katero so potrebna nova znanja in nova opremljenost servisnih delavnic. Da je to nujno in da se je električni prihodnosti treba prilagoditi zdaj, poudarja Andrej Brglez. Pred dnevi so odprli središče za baterije osebnih in gospodarskih vozil. Kako deluje in kako je opremljeno, o tem generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo Jožko Tomšič.


11.04.2024

Kitajska je vse večja konkurenca evropski avtomobilski industriji

Slovenska avtomobilska industrija predstavlja v celoti 10 odstotkov slovenskega bruto domačega proizvoda, podjetja v tej dejavnosti prispevajo k petini slovenskega izvoza, zato je nujno, da se prestrukturirajo v skladu z digitalnim in zelenim prehodom. Zato so bo vlada prizadevala do leta 2027 zagotoviti 200 milijonov evrov. Da gre za edinstveno povezovanje med državo, znanostjo in gospodarstvom.


04.04.2024

Gumarska industrija si mane roke zaradi elektrifikacije vozil

Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta?


04.04.2024

Električni avtomobili prinašajo renesanso v gumarsko industrijo

Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta, je Janez Martinčič preveril pri poznavalcu avtomobilov in mobilnosti Andreju Brglezu.


28.03.2024

Avtomobilski oglasi tudi čez mejo dobrega okusa

Z Andrejem Brglezom o tem, da so oglasi za avtomobile dandanes zelo pestri, včasih tudi že čez mejo dobrega okusa. V zadnjem času so posamezne reklame za avtomobile bolj ozko usmerjene, namenjene točno določenim skupinam uporabnikov. Na ta način skušajo proizvajalci oziroma prodajalci ta ali oni avtomobil približati točno določeni osebi in jo prepričati, da je namenjen prav njej. Ni dvoma, da na mnoge potencialne kupce tovrstna reklama bolj ali manj deluje.


14.03.2024

SharePlanica: Dostop v Planico tudi za osebe z invalidnostjo

Letos bo, kar zadeva obisk Planice, že drugo leto zapored obiskovalcem v pomoč car-sharing platforma "Shareplanica". Na ta način poskušajo zmanjšati število avtomobilov na parkiriščih ob prizorišču. Letos pa so akcijo še nadgradili, na platformi se namreč lahko povezujejo osebe z invalidnostjo, ki bi želele priti v Planico in tisti, ki so jih pripravljeni tja peljati. Pokrovitelj akcije je Mastercard, med ambasadorji akcije pa je tudi nekaj znanih imen, med njimi Jurij Tepeš in Cene Prevc.


07.03.2024

Vsi smo na isti poti

Ob svetovnem dnevu varčevanja z energijo in trajnostnega odnosa do okolja sta Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo in Agencija za varnost prometa ustvarila novo video-kampanjo 'Vsi smo na isti poti'. V njej poudarjajo pomen medsebojnega spoštovanja in ozaveščenosti vseh udeležencev v prometu. V glavni vlogi nastopa kolesar, ki med vožnjo opazuje, kako se do njega obnašajo drugi udeleženci v prometu, seveda pa se mora tudi sam obnašati strpno in prijazno do drugih. Sogovornika Janeza Martinčiča bosta nacionalni koordinator za kolesarjenje Gregor Steklačič in igralka Gorka Berden, ki nastopa v spotih.


29.02.2024

Evropski avto leta

Po slovenskem avtu leta 2024 smo zdaj dobili tudi evropski avto leta. To je električni renault scenic e-tech. Med glasovalci je že nekaj let slovenski novinar Sebastjan Plevnjak.


22.02.2024

Večje je lepše, a tudi bolj uporabno?

Avtomobili postajajo vse večji, pa tudi težji, predvsem so na teži pridobili električni avtomobili. Ta rast avtomobilov ima seveda svoje vzroke in prednosti, imajo pa vse te povečave tudi nekatere negativne posledice. Zato se tudi Andrej Brglez upravičeno sprašuje, če smo ubrali pravo pot, saj predvsem okolju na ta način zagotovo ne delamo usluge.


Stran 1 od 44
Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov