Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Juliana Kaltakhchan je ruska podjetnica, ukulelistka in poliglotka. Moskovčanka armenskega porekla, rojena v Beogradu in izobražena v Londonu zdaj že desetletje živi v Sloveniji.
"Mislim, da govorim sedem jezikov, nenehno se učim novih. Je pa težko oceniti, kako dobro govoriš jezik. Denimo hrvaščine ne govorim, jo pa berem in razumem." – Juliana Kaltakhchan
Jezike se uči zaradi veselja, a je kljub temu za kako odločitvijo včasih tudi poslovna odločitev, denimo zdaj se začenja učiti indonezijsko.
"Kitajska hitro raste in bo kmalu kot Koreja. Se mi zdi, da se bo proizvodnja selila drugam in Indonezija je ena od teh držav, kamor se proizvodnja že seli."
Z možem Primožem sta lastnika blagovne znamke "Flight ukulele", čedalje pomembnejšega igralca na svetovnem trgu tega izvorno havajskega instrumenta. Začela sta pred desetimi leti, bolj iz potrebe kot do potankosti premišljene poslovne ideje.
"Veliko je bilo trgovin, ki so hotele kupovati ukulele, pa ga je bilo težko dobiti na trgu. Tako da smo zelo dobro ujeli ta trenutek. Potem smo pa ogromno vlagali v spletno promocijo, Youtube, Instagram. Največji youtubarji so igrali in še vedno igrajo našo znamko ukulelov."
731 epizod
Predstavljamo čisto navadne nenavadne ljudi. Denimo take, ki se učijo estonščine, ali one, ki redijo severne jelene, med dopustom razvažajo pice v Bruslju.
Juliana Kaltakhchan je ruska podjetnica, ukulelistka in poliglotka. Moskovčanka armenskega porekla, rojena v Beogradu in izobražena v Londonu zdaj že desetletje živi v Sloveniji.
"Mislim, da govorim sedem jezikov, nenehno se učim novih. Je pa težko oceniti, kako dobro govoriš jezik. Denimo hrvaščine ne govorim, jo pa berem in razumem." – Juliana Kaltakhchan
Jezike se uči zaradi veselja, a je kljub temu za kako odločitvijo včasih tudi poslovna odločitev, denimo zdaj se začenja učiti indonezijsko.
"Kitajska hitro raste in bo kmalu kot Koreja. Se mi zdi, da se bo proizvodnja selila drugam in Indonezija je ena od teh držav, kamor se proizvodnja že seli."
Z možem Primožem sta lastnika blagovne znamke "Flight ukulele", čedalje pomembnejšega igralca na svetovnem trgu tega izvorno havajskega instrumenta. Začela sta pred desetimi leti, bolj iz potrebe kot do potankosti premišljene poslovne ideje.
"Veliko je bilo trgovin, ki so hotele kupovati ukulele, pa ga je bilo težko dobiti na trgu. Tako da smo zelo dobro ujeli ta trenutek. Potem smo pa ogromno vlagali v spletno promocijo, Youtube, Instagram. Največji youtubarji so igrali in še vedno igrajo našo znamko ukulelov."
Neveljaven email naslov