Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Živimo v dobi, ki jo obvladujejo prikriti vplivi na mnenje ljudi. Prepričevalske trike nam servirajo politiki, poslovneži, marketingarji, zavarovalniški agentje, morda celo naši šefi … Kako jih prepoznati in kako se z njimi konstruktivno soočati? Gostje: dr. James Garvey, filozof, avtor knjige Prepričevalci; dr.Stojan Pelko, nekdanji oglaševalec, publicist; Boštjan Videmšek, novinar Dela, protivojni poročevalec.
Kako prepoznati prepričevalske trike in kako se z njimi konstruktivno soočati?
Živimo v dobi, ki jo obvladujejo prikriti vplivi na mnenje ljudi. Prepričevalske trike nam servirajo politiki, poslovneži, marketingarji, zavarovalniški agentje, morda celo naši šefi … Kako jih prepoznati in kako se z njimi konstruktivno soočati?
– dr. James Garvey, filozof, avtor knjige Prepričevalci
– dr. Stojan Pelko, nekdanji oglaševalec, publicist
– Boštjan Videmšek, novinar, protivojni poročevalec
Kako se s prepričevalci sooča @bosthi?
V četrtek ob 12.00 v ponovitvi oddaje na @Val202 pic.twitter.com/kD4pUkTcGV
— Frekvenca X (@FrekvencaX) August 23, 2017
Čeprav smo danes neprestano obkroženi z informacijami, ki so nam posredovane na način, da bi na nas kar najučinkoviteje vplivale in nas prikrito prepričale, da storimo tisto, kar naročnik prepričevanja želi (recimo kupili izdelek ali volili za določenega kandidata), vseeno ne maramo občutka, da nas nekdo vodi in prikrito vpliva na naše odločitve.
Zato so danes morda še bolj kot triki prepričevalske industrije nevarni iskreno populistični politiki, ki za resne in zapletene sistemske težave v družbi obljubljajo hitre in preproste rešitve. Ti največkrat dejansko verjamejo v to, kar govorijo, zato toliko lažje vplivajo na množice, ki so naveličane najrazličnejših trikov in si želijo iskrenosti.
696 epizod
Poljudna oddaja, v kateri vas popeljemo med vznemirljiva vprašanja in odkritja moderne znanosti, s katerimi se raziskovalci v tem trenutku spopadajo v svojih glavah in laboratorijih.
Živimo v dobi, ki jo obvladujejo prikriti vplivi na mnenje ljudi. Prepričevalske trike nam servirajo politiki, poslovneži, marketingarji, zavarovalniški agentje, morda celo naši šefi … Kako jih prepoznati in kako se z njimi konstruktivno soočati? Gostje: dr. James Garvey, filozof, avtor knjige Prepričevalci; dr.Stojan Pelko, nekdanji oglaševalec, publicist; Boštjan Videmšek, novinar Dela, protivojni poročevalec.
Kako prepoznati prepričevalske trike in kako se z njimi konstruktivno soočati?
Živimo v dobi, ki jo obvladujejo prikriti vplivi na mnenje ljudi. Prepričevalske trike nam servirajo politiki, poslovneži, marketingarji, zavarovalniški agentje, morda celo naši šefi … Kako jih prepoznati in kako se z njimi konstruktivno soočati?
– dr. James Garvey, filozof, avtor knjige Prepričevalci
– dr. Stojan Pelko, nekdanji oglaševalec, publicist
– Boštjan Videmšek, novinar, protivojni poročevalec
Kako se s prepričevalci sooča @bosthi?
V četrtek ob 12.00 v ponovitvi oddaje na @Val202 pic.twitter.com/kD4pUkTcGV
— Frekvenca X (@FrekvencaX) August 23, 2017
Čeprav smo danes neprestano obkroženi z informacijami, ki so nam posredovane na način, da bi na nas kar najučinkoviteje vplivale in nas prikrito prepričale, da storimo tisto, kar naročnik prepričevanja želi (recimo kupili izdelek ali volili za določenega kandidata), vseeno ne maramo občutka, da nas nekdo vodi in prikrito vpliva na naše odločitve.
Zato so danes morda še bolj kot triki prepričevalske industrije nevarni iskreno populistični politiki, ki za resne in zapletene sistemske težave v družbi obljubljajo hitre in preproste rešitve. Ti največkrat dejansko verjamejo v to, kar govorijo, zato toliko lažje vplivajo na množice, ki so naveličane najrazličnejših trikov in si želijo iskrenosti.
Neveljaven email naslov