Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Kaj storiti, če odločevalci spet ne bodo poslušali stroke?
Z novim šolskim letom se v izobraževalne ustanove vračajo otroci in mladi, na katere je imela, kot kažejo raziskave, epidemija dramatičen vpliv. Njihovo telesno, čustveno in duševno zdravje se ne bo izboljšalo, če se delamo, kot da se v minulem letu in pol ni zgodilo nič. Ajda Erjavec, predsednica Društva šolskih svetovalnih služb, svetovalna delavka in profesorica psihologije na Gimnaziji Bežigrad v Ljubljani opozarja, da je nujna usklajena akcija vseh, splošne programe je treba prilagoditi in dopolniti. Kakšne ukrepe bi morali sprejeti, da bomo popravili nastalo škodo? S kakšnimi težavami se soočajo šolske svetovalne delavke in delavci pri reševanju stisk otrok in mladih, kakšne so te stiske in kaj storiti, če se bodo šole še tretjič zaprle? Odgovori v tokratni oddaji Glasovi svetov s sogovornico.
1085 epizod
V slabi uri skušamo razgrniti najrazličnejša polja vednosti, da bi izrisali sicer fragmentarno in protislovno, pa vendar, kolikor je le mogoče, celovito podobo planeta, na katerem živimo. Povezujemo glas astronomije z glasom arheologije, glas naravoslovja z glasovi umetnosti, ekonomije, zgodovine, religije ali politike.
Kaj storiti, če odločevalci spet ne bodo poslušali stroke?
Z novim šolskim letom se v izobraževalne ustanove vračajo otroci in mladi, na katere je imela, kot kažejo raziskave, epidemija dramatičen vpliv. Njihovo telesno, čustveno in duševno zdravje se ne bo izboljšalo, če se delamo, kot da se v minulem letu in pol ni zgodilo nič. Ajda Erjavec, predsednica Društva šolskih svetovalnih služb, svetovalna delavka in profesorica psihologije na Gimnaziji Bežigrad v Ljubljani opozarja, da je nujna usklajena akcija vseh, splošne programe je treba prilagoditi in dopolniti. Kakšne ukrepe bi morali sprejeti, da bomo popravili nastalo škodo? S kakšnimi težavami se soočajo šolske svetovalne delavke in delavci pri reševanju stisk otrok in mladih, kakšne so te stiske in kaj storiti, če se bodo šole še tretjič zaprle? Odgovori v tokratni oddaji Glasovi svetov s sogovornico.
Neveljaven email naslov