Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
V oddaji Gymnasium smo pred mikrofon povabili Ester Ivakič, Majo Križnik in Katarino Rešek – Kuklo, ki pripadajo najmlajši generaciji slovenskih filmskih režiserk – in s svojimi filmi skupaj z drugimi mladimi ustvarjalkami in ustvarjalci spreminjajo podobo slovenskega filma.
V oddaji Gymnasium je Tina Poglajen pred mikrofon povabila Ester Ivakič, Majo Križnik in Katarino Rešek – Kuklo, ki pripadajo najmlajši generaciji slovenskih filmskih režiserk – in s svojimi filmi skupaj z drugimi mladimi ustvarjalkami in ustvarjalci spreminjajo podobo slovenskega filma.
Razlike med njihovimi filmi in filmi starejše generacije so opazne tako v slogovnem smislu kot pri sami vsebini njihovih del. Ta namreč večkrat naslavljajo tematike in vprašanja, ki jih doživljajo in o katerih premišljujejo predvsem mladi, ki odraščajo v zelo drugačnem okolju, kot so odraščale generacije pred njimi. Poleg tega so dela najmlajših slovenskih režiserk še posebej zanimiva že zato, ker je bilo teh v slovenskem filmu v primerjavi z režiserji tradicionalno le za peščico.
834 epizod
V oddaji Gymnasium predstavljamo srednješolce, ki poleg rednih šolskih obveznosti presenečajo z ustvarjalnostjo in izvirnostjo ter sodelujejo v različnih projektih. Ker je Gymnasium "obvezna smer za mlade", v oddaji komentiramo tudi aktualno problematiko, ki zadeva dijake.
V oddaji Gymnasium smo pred mikrofon povabili Ester Ivakič, Majo Križnik in Katarino Rešek – Kuklo, ki pripadajo najmlajši generaciji slovenskih filmskih režiserk – in s svojimi filmi skupaj z drugimi mladimi ustvarjalkami in ustvarjalci spreminjajo podobo slovenskega filma.
V oddaji Gymnasium je Tina Poglajen pred mikrofon povabila Ester Ivakič, Majo Križnik in Katarino Rešek – Kuklo, ki pripadajo najmlajši generaciji slovenskih filmskih režiserk – in s svojimi filmi skupaj z drugimi mladimi ustvarjalkami in ustvarjalci spreminjajo podobo slovenskega filma.
Razlike med njihovimi filmi in filmi starejše generacije so opazne tako v slogovnem smislu kot pri sami vsebini njihovih del. Ta namreč večkrat naslavljajo tematike in vprašanja, ki jih doživljajo in o katerih premišljujejo predvsem mladi, ki odraščajo v zelo drugačnem okolju, kot so odraščale generacije pred njimi. Poleg tega so dela najmlajših slovenskih režiserk še posebej zanimiva že zato, ker je bilo teh v slovenskem filmu v primerjavi z režiserji tradicionalno le za peščico.
Neveljaven email naslov