Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Dijaki ob začetku novega in neobičajnega šolskega leta o pouku, šolskem sistemu in znanju kot vrednosti.
Dijaki ob začetku novega in neobičajnega šolskega leta o pouku, šolskem sistemu in znanju kot vrednosti
Dijaki ob začetku novega šolskega leta razmišljajo o tem, kakšno šolsko leto je pred njimi - kako potekajo pouk in druge dejavnosti v nekoliko drugačnih okoliščinah, se pozna, da večine pol leta ni bilo v šoli? Kaj je in kaj bo z njihovim znanjem? Ali slovenska šola spodbuja mišljenje z lastno glavo in podpira učenje zaradi znanja samega ali le zaradi ocen? Zanimalo nas bo tudi, kakšno šolo si sploh želijo? Kako bi spremenili urnik, kakšno ocenjevanje bi vpeljali in kakšne profesorje cenijo? Kaj sploh je naloga srednje šole? O tem z mladimi iz različni šol. Vsi gosti - Majk Zupančič (3.letnik Gimnazije Moste), Matej Petelin in Benjamin Gorišek(mednarodna matura na II. gimnaziji Maribor) ter bivši dijak Škofijske klasične gimnazije Tjaž Črnčec -poudarjajo, da je naš šolski sistem dober, je pa še nekaj prostora za izobljšave.
834 epizod
V oddaji Gymnasium predstavljamo srednješolce, ki poleg rednih šolskih obveznosti presenečajo z ustvarjalnostjo in izvirnostjo ter sodelujejo v različnih projektih. Ker je Gymnasium "obvezna smer za mlade", v oddaji komentiramo tudi aktualno problematiko, ki zadeva dijake.
Dijaki ob začetku novega in neobičajnega šolskega leta o pouku, šolskem sistemu in znanju kot vrednosti.
Dijaki ob začetku novega in neobičajnega šolskega leta o pouku, šolskem sistemu in znanju kot vrednosti
Dijaki ob začetku novega šolskega leta razmišljajo o tem, kakšno šolsko leto je pred njimi - kako potekajo pouk in druge dejavnosti v nekoliko drugačnih okoliščinah, se pozna, da večine pol leta ni bilo v šoli? Kaj je in kaj bo z njihovim znanjem? Ali slovenska šola spodbuja mišljenje z lastno glavo in podpira učenje zaradi znanja samega ali le zaradi ocen? Zanimalo nas bo tudi, kakšno šolo si sploh želijo? Kako bi spremenili urnik, kakšno ocenjevanje bi vpeljali in kakšne profesorje cenijo? Kaj sploh je naloga srednje šole? O tem z mladimi iz različni šol. Vsi gosti - Majk Zupančič (3.letnik Gimnazije Moste), Matej Petelin in Benjamin Gorišek(mednarodna matura na II. gimnaziji Maribor) ter bivši dijak Škofijske klasične gimnazije Tjaž Črnčec -poudarjajo, da je naš šolski sistem dober, je pa še nekaj prostora za izobljšave.
Neveljaven email naslov