Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Če avtoriteto definiramo kot ugled ali vpliv, ki izhaja iz vodilnega položaja, moči in znanja, nam da že ta slovarska definicija vedeti, da šole brez avtoritete ni. A zdi se, da so učitelji avtoriteto izgubili. Je to res? Kako se sploh gradita avtoriteta in ugled učitelja ter kdo ju ruši? V razredu se avtoriteta gradi v odnosu med učenci in učitelji, je torej avtoriteta odvisna le od učitelja samega ali tudi od tega, kakšen pomen in položaj poklicu priznavajo družba in vladajoče strukture? V tokratni Intelekti smo o pedagoški avtoriteti - tako z družbenega kot medosebnega vidika - govorili z gosti: Karmen Cunder, ravnateljico OŠ 8 talcev Logatec, Mojco Velušček, učiteljico nemščine in vzgoje za medije na OŠ Šmartno in OŠ Medvode, dr. Janezom Krekom, izr. profesorjem za področje filozofije edukacije na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani, in dr. Damijanom Štefancem, izr. profesorjem na oddelku Pedagogika in andragogika za ljubljanski Filozofski fakulteti, tudi predsednikom Zveze društev pedagoških delavcev Slovenije.
916 epizod
Torkovo dopoldne je rezervirano za soočenje različnih pogledov na aktualne dogodke, ki iz tedna v teden spreminjajo svet, pa tega velikokrat sploh ne opazimo. Gostje Intelekte so ugledni strokovnjaki iz gospodarstva, znanosti, kulture, politike in drugih področij. Oddaja skuša širokemu občinstvu ponuditi kritično mnenje o ključnih dejavnikih globalnega in lokalnega okolja.
Če avtoriteto definiramo kot ugled ali vpliv, ki izhaja iz vodilnega položaja, moči in znanja, nam da že ta slovarska definicija vedeti, da šole brez avtoritete ni. A zdi se, da so učitelji avtoriteto izgubili. Je to res? Kako se sploh gradita avtoriteta in ugled učitelja ter kdo ju ruši? V razredu se avtoriteta gradi v odnosu med učenci in učitelji, je torej avtoriteta odvisna le od učitelja samega ali tudi od tega, kakšen pomen in položaj poklicu priznavajo družba in vladajoče strukture? V tokratni Intelekti smo o pedagoški avtoriteti - tako z družbenega kot medosebnega vidika - govorili z gosti: Karmen Cunder, ravnateljico OŠ 8 talcev Logatec, Mojco Velušček, učiteljico nemščine in vzgoje za medije na OŠ Šmartno in OŠ Medvode, dr. Janezom Krekom, izr. profesorjem za področje filozofije edukacije na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani, in dr. Damijanom Štefancem, izr. profesorjem na oddelku Pedagogika in andragogika za ljubljanski Filozofski fakulteti, tudi predsednikom Zveze društev pedagoških delavcev Slovenije.
Neveljaven email naslov