Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Gostja oddaje je Samanta Baranja, ki raziskuje izzive na področju svojega maternega jezika.
Svetovni dan romskega jezika zaznamujemo v spomin na 5. november 2008, ko so prvič predstavili romsko-hrvaški slovar. Romščina pozna množico narečij. Besede imajo pogosto več pomenov. Jezik se je do nedavnega ohranjal predvsem ustno; besedišča je manj, ker Romi ne delujejo na vseh področjih sodobne družbe. V torkovih Jezikovnih pogovorih bomo osvetlili posebnosti in izzive na tem področju. Gostja je Samanta Baranja, ki ji je romski jezik materni jezik. Slovenščine se je učila v vrtcu in potem uspešno nadaljevala šolanje vse do konca študija. Njeno raziskovalno področje so romski jezik ter vzgoja in izobraževanje romskih otrok. Na Pedagoškem inštitutu je delovala kot raziskovalka v Razvojno-raziskovalnem centru pedagoških iniciativ Korak za korakom, trenutno pa v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti sodeluje pri projektu Skupaj za znanje. Samanta Baranja je tudi ustanoviteljica Romskega akademskega kuba.
767 epizod
Osvetljujemo in raziskujemo področja in teme povezane z jezikom. Gostje oddaje so jezikoslovci, učitelji, prevajalci, informatiki, inženirji, pravniki, zdravniki, psihologi, predstavniki ranljivih skupin idr.
Gostja oddaje je Samanta Baranja, ki raziskuje izzive na področju svojega maternega jezika.
Svetovni dan romskega jezika zaznamujemo v spomin na 5. november 2008, ko so prvič predstavili romsko-hrvaški slovar. Romščina pozna množico narečij. Besede imajo pogosto več pomenov. Jezik se je do nedavnega ohranjal predvsem ustno; besedišča je manj, ker Romi ne delujejo na vseh področjih sodobne družbe. V torkovih Jezikovnih pogovorih bomo osvetlili posebnosti in izzive na tem področju. Gostja je Samanta Baranja, ki ji je romski jezik materni jezik. Slovenščine se je učila v vrtcu in potem uspešno nadaljevala šolanje vse do konca študija. Njeno raziskovalno področje so romski jezik ter vzgoja in izobraževanje romskih otrok. Na Pedagoškem inštitutu je delovala kot raziskovalka v Razvojno-raziskovalnem centru pedagoških iniciativ Korak za korakom, trenutno pa v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti sodeluje pri projektu Skupaj za znanje. Samanta Baranja je tudi ustanoviteljica Romskega akademskega kuba.
Neveljaven email naslov