Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
ODDAJA GOVORI O ZGODODVINI SLOVENSKEGA FILMA. STAR JE SKORAJ TOLIKO KOT FILM SPLOH, A KAJ KO SE ZDI, DA JE VEČNO MLAD, V NENEHNEM NASTAJANJU IN DOZOREVANJU. AVTOR ODDAJE JE IVAN MERLJAK.
Mejniki identitete
Slovenci smo narod, ki nočemo zaostajati za najbolj naprednimi na tehničnem in tehnološkem področju. Zato se vsega novega lotimo takoj, smelo in pogumno. Leta na prelomu 19. v 20. stoletje so bila obdobje razcveta misli in tehničnih zamisli. Zdelo se je zdelo, da nič ni nemogoče, le fiziko, kemijo in matematiko je treba povezati in sprostiti ustvarjalni duh. Ko so fotografski optični zapis slike s kemičnim postopkom razvili in utrdili na celuloidni podlagi ter z izpopolnjenim urnim mehanizmom omogočili, da je fotografska naprava posnela hitro zaporedje slik, je atrakcija kmalu prerasla v posel in – umetnost. A potrebna sta bila misel in pogum z rezom ločiti dva posnteka in ju v posebej premišljenem zaporedju povezati z drugimi posnetki. Tedaj se je atrakcija spremenila v umetnost gibljivih slik. Nastal je film. Umetnost fikcije, ki nima izraznih meja. V oddaaji o slovenskem filmu govori Zdenko Vrdlovec, novinar, filmski kritik, publicit, pisec knjige o zgodovini filma na Slovenskem.
435 epizod
Poskušamo odgovoriti na vprašanje naše narodne, skupne identitete v najširšem pomenu besede. Dotikamo se naše preteklosti, prednikov, njihovih vrednot, čustvovanja, verovanja, mitov in legend, šeg in navad, ki so prerasle v običaje, pa tudi dela, obrti in tehniško-tehnološke kulture. Na vprašanje – kdo smo – pa odgovarjajo tudi sodobnice in sodobniki.
ODDAJA GOVORI O ZGODODVINI SLOVENSKEGA FILMA. STAR JE SKORAJ TOLIKO KOT FILM SPLOH, A KAJ KO SE ZDI, DA JE VEČNO MLAD, V NENEHNEM NASTAJANJU IN DOZOREVANJU. AVTOR ODDAJE JE IVAN MERLJAK.
Mejniki identitete
Slovenci smo narod, ki nočemo zaostajati za najbolj naprednimi na tehničnem in tehnološkem področju. Zato se vsega novega lotimo takoj, smelo in pogumno. Leta na prelomu 19. v 20. stoletje so bila obdobje razcveta misli in tehničnih zamisli. Zdelo se je zdelo, da nič ni nemogoče, le fiziko, kemijo in matematiko je treba povezati in sprostiti ustvarjalni duh. Ko so fotografski optični zapis slike s kemičnim postopkom razvili in utrdili na celuloidni podlagi ter z izpopolnjenim urnim mehanizmom omogočili, da je fotografska naprava posnela hitro zaporedje slik, je atrakcija kmalu prerasla v posel in – umetnost. A potrebna sta bila misel in pogum z rezom ločiti dva posnteka in ju v posebej premišljenem zaporedju povezati z drugimi posnetki. Tedaj se je atrakcija spremenila v umetnost gibljivih slik. Nastal je film. Umetnost fikcije, ki nima izraznih meja. V oddaaji o slovenskem filmu govori Zdenko Vrdlovec, novinar, filmski kritik, publicit, pisec knjige o zgodovini filma na Slovenskem.
Neveljaven email naslov