Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Tudi vas je verjetno že kdaj zmotila kakšna slovnična ali pravopisna napaka v oglasih. Pa ne mislimo recimo na uporabo besede »džabest« za poimenovanje mobilnega paketa za mlade, ki je z vidika naše sogovornice povsem dopustna. V oči zbodejo primeri, ki so najverjetneje posledica neznanja. Kam se v tiskanih oglasih recimo izgubljajo vejice?
Jezikovne napake v oglasih
Teja Završnik iz prevajalskega podjetja Leemeta v prvi vrsti zagovarja slovnično, pravopisno in pravorečno pravilnost vseh oglasov. To so namreč javna besedila, ki vplivajo na jezikovno kulturo, in ni prav, da jo včasih siromašijo na primer z izpuščanjem vejic.
"Nekdo, ki mogoče ni tako zelo vešč pravil slovenskega pravopisa, morda ne bo opazil, da gre za napako, če se bo pojavila. Ko se bo naslednjič sam znašel v zagati, ali uporabiti vejico ali ne, se bo ravnal po tistem, kar je videl. Vsak namreč misli, če sem tam videl, če je javno objavljeno, potem je gotovo pravilno."
Eden od primerov je geslo drogerije "Kupujem tam kjer nekaj veljam," ki se je pojavljal tudi v takšni obliki, torej brez vejice. Gre za podredje, torej dve glagolski obliki, zato bi tukaj morala stati vejica, poudarja sogovornica.
»Dovolite vašim stopalom, da vas vodijo« – to pa je primer gesla iz tiskanega oglasa za športno obutev, kjer ni končnega ločila, obenem pa gre tudi za napačno rabo svojilnega zaimka. Kadar želimo v stavku izraziti svojino osebka, moramo namesto običajnih svojilnih zaimkov uporabiti povratni svojilni zaimek svoj.
"Mislim, da se oglaševalcem pogosto zgodi, da oblikujejo krajšo poved, pa se jim zdi, da je to samo ena malenkost, češ 'to smo pa že menda pravilno napisali', in niti ne pomislijo, da bi to dali nekomu v pregled, v lekturo. Tako potem nastanejo takšne napake."
Tudi vas je verjetno že kdaj zmotila kakšna slovnična ali pravopisna napaka v oglasih. Pa ne mislimo recimo na uporabo besede »džabest« za poimenovanje mobilnega paketa za mlade, ki je z vidika naše sogovornice povsem dopustna. V oči zbodejo primeri, ki so najverjetneje posledica neznanja. Kam se v tiskanih oglasih recimo izgubljajo vejice?
Jezikovne napake v oglasih
Teja Završnik iz prevajalskega podjetja Leemeta v prvi vrsti zagovarja slovnično, pravopisno in pravorečno pravilnost vseh oglasov. To so namreč javna besedila, ki vplivajo na jezikovno kulturo, in ni prav, da jo včasih siromašijo na primer z izpuščanjem vejic.
"Nekdo, ki mogoče ni tako zelo vešč pravil slovenskega pravopisa, morda ne bo opazil, da gre za napako, če se bo pojavila. Ko se bo naslednjič sam znašel v zagati, ali uporabiti vejico ali ne, se bo ravnal po tistem, kar je videl. Vsak namreč misli, če sem tam videl, če je javno objavljeno, potem je gotovo pravilno."
Eden od primerov je geslo drogerije "Kupujem tam kjer nekaj veljam," ki se je pojavljal tudi v takšni obliki, torej brez vejice. Gre za podredje, torej dve glagolski obliki, zato bi tukaj morala stati vejica, poudarja sogovornica.
»Dovolite vašim stopalom, da vas vodijo« – to pa je primer gesla iz tiskanega oglasa za športno obutev, kjer ni končnega ločila, obenem pa gre tudi za napačno rabo svojilnega zaimka. Kadar želimo v stavku izraziti svojino osebka, moramo namesto običajnih svojilnih zaimkov uporabiti povratni svojilni zaimek svoj.
"Mislim, da se oglaševalcem pogosto zgodi, da oblikujejo krajšo poved, pa se jim zdi, da je to samo ena malenkost, češ 'to smo pa že menda pravilno napisali', in niti ne pomislijo, da bi to dali nekomu v pregled, v lekturo. Tako potem nastanejo takšne napake."
Neveljaven email naslov