Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Specialist za zgodovinske instrumente s tipkami: organist in čembalist Tomaž Sevšek predstavlja ''glasbo občutenja'' iz 18. stoletja za nemški dvomanualni čembalo s 16-čeveljskim registrom in vezani klavikord.
37. koncert v Komornem studiu izvaja izjemen glasbenik: čembalist in organist Tomaž Sevšek, ki je specialist za različne, predvsem zgodovinske instrumente s tipkami. Kot koncertni solist in komorni glasbenik se posveča glasbi za različne instrumente s tipkami od pozne renesanse do glasbene avantgarde 20. in 21. stoletja. Klavir in orgle se je začel učiti v Glasbeni šoli v Velenju, kjer so ga poučevali Danica Pirečnik, Jožica Grebenšek, Ema Zapušek in Aci Bertoncelj. Nato je študiral orgle na Visoki šoli za glasbo v Freiburgu pri Zsigmondu Szathmaryju in čembalo pri Robertu Hillu. Dodatno se je izobraževal pri Davidu Higgsu in Arthurju Haasu na glasbeni akademiji Eastman v Rochestru v ameriški zvezni državi New York. V Sloveniji je leta 2005 soustanovil uspešni ansambel za staro glasbo Musica cubicularis in nato še Zavod za umetniško poustvarjanje in izobraževanje na področju stare glasbe Harmonía Antíqua Labacensis.
Nocoj igra na baročni nemški dvomanualni čembalo, izdelan po modelu nemškega izdelovalca Hassa iz leta 1734 kot kopija čembala s 16-čeveljskim registrom. Ob tem čembalu igra na klavikord, pri nas manj znani instrument s tipkami po izvirnem Hubertovem modelu iz leta 1789, ki je kopija vezanega klavikorda. Podrobneje o obeh glasbilih govori v pogovoru med koncertom, na katerem izvaja pester spored skladb: Toccato v D-duru in dva Dueta v e-molu in F-duru Johanna Sebastiana Bacha, Sonato v F-duru Carla Philippa Emanuela Bacha ter dve priredbi za čembalo: arije iz opere Rinaldo Georga Friedricha Händla v priredbi Williama Babella in Koncerta v F-duru za violino in godala Giuseppeja Tartinija kot čembalski Koncert v D, št. II v priredbi Leonhardta Frischmutha.
Koncert spremljate v zvočni podobi glasbenega producenta Borisa Renerja, mojstra zvoka Mitje Kržeta in zvokovnega tehnika Josipa Coleta Morettija ter v slikovni podobi mojstra videa Matjaža Šerclja, povezujeta ga napovedovalec voditelj Igor Velše ter scenaristka in urednica oddaje Tjaša Krajnc.
V zadnjem delu Komornega studia poslušajte tri posnetke čembalista Tomaža Sevška v komornih zasedbah iz radijskega arhiva.
20 epizod
Predstavljamo posnetke koncertov raznovrstnih komornih zasedb umetnostne glasbe: od solističnih recitalov do komornih koncertov slovenskih zasedb in gostujočih mednarodno priznanih glasbenikov ter izbranih komornih orkestrov, ki nastopajo v Sloveniji in izvajajo zanimive in inovativne koncertne sporede komorne glasbe. Programsko se poglobimo v radijske pogovore z glasbeniki – s solisti in komornimi skupinami, predstavimo zgodovinsko pomembne glasbene teme v razvoju komorne glasbe in skladatelje, ki se posebej posvečajo komorni glasbi. Oddaja je namenjena tudi predstavitvi novih glasbenih izdaj na nosilcih zvoka s komorno glasbo ter knjižnih publikacij o komorni glasbi in napovedim odmevnejših glasbenih dogodkov, posvečenih komorni glasbi.
Specialist za zgodovinske instrumente s tipkami: organist in čembalist Tomaž Sevšek predstavlja ''glasbo občutenja'' iz 18. stoletja za nemški dvomanualni čembalo s 16-čeveljskim registrom in vezani klavikord.
37. koncert v Komornem studiu izvaja izjemen glasbenik: čembalist in organist Tomaž Sevšek, ki je specialist za različne, predvsem zgodovinske instrumente s tipkami. Kot koncertni solist in komorni glasbenik se posveča glasbi za različne instrumente s tipkami od pozne renesanse do glasbene avantgarde 20. in 21. stoletja. Klavir in orgle se je začel učiti v Glasbeni šoli v Velenju, kjer so ga poučevali Danica Pirečnik, Jožica Grebenšek, Ema Zapušek in Aci Bertoncelj. Nato je študiral orgle na Visoki šoli za glasbo v Freiburgu pri Zsigmondu Szathmaryju in čembalo pri Robertu Hillu. Dodatno se je izobraževal pri Davidu Higgsu in Arthurju Haasu na glasbeni akademiji Eastman v Rochestru v ameriški zvezni državi New York. V Sloveniji je leta 2005 soustanovil uspešni ansambel za staro glasbo Musica cubicularis in nato še Zavod za umetniško poustvarjanje in izobraževanje na področju stare glasbe Harmonía Antíqua Labacensis.
Nocoj igra na baročni nemški dvomanualni čembalo, izdelan po modelu nemškega izdelovalca Hassa iz leta 1734 kot kopija čembala s 16-čeveljskim registrom. Ob tem čembalu igra na klavikord, pri nas manj znani instrument s tipkami po izvirnem Hubertovem modelu iz leta 1789, ki je kopija vezanega klavikorda. Podrobneje o obeh glasbilih govori v pogovoru med koncertom, na katerem izvaja pester spored skladb: Toccato v D-duru in dva Dueta v e-molu in F-duru Johanna Sebastiana Bacha, Sonato v F-duru Carla Philippa Emanuela Bacha ter dve priredbi za čembalo: arije iz opere Rinaldo Georga Friedricha Händla v priredbi Williama Babella in Koncerta v F-duru za violino in godala Giuseppeja Tartinija kot čembalski Koncert v D, št. II v priredbi Leonhardta Frischmutha.
Koncert spremljate v zvočni podobi glasbenega producenta Borisa Renerja, mojstra zvoka Mitje Kržeta in zvokovnega tehnika Josipa Coleta Morettija ter v slikovni podobi mojstra videa Matjaža Šerclja, povezujeta ga napovedovalec voditelj Igor Velše ter scenaristka in urednica oddaje Tjaša Krajnc.
V zadnjem delu Komornega studia poslušajte tri posnetke čembalista Tomaža Sevška v komornih zasedbah iz radijskega arhiva.
Izvrstni komorni glasbeniki so nastopili v sklopu 35. festivala Imago Sloveniae na dveh koncertih v Mestnem muzeju Ljubljana.
Predstavili bomo izbrane posnetke dveh izstopajočih koncertov z 71. Festivala Ljubljana 2023.
Glasbenice tria Rêverie so od ustanovitve jeseni 2012 prejele več nagrad in priznanj na državnih in mednarodnih glasbenih tekmovanjih, junija 2023 so se uspešno predstavile na 35. Imagu Sloveniae v gradu Rače.
Predstavile se bodo izbrane komorne skupine: Camerata Academica Ljubljana, Duo Krakov in pihalna zasedba Ensemble.si.
Aprila letos je v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji v Ljubljani nastopil klavirski trio izvrstnih glasbenikov: pianist Aleksandar Serdar, violinist Janez Podlesek in violončelistka Karmen Pečar Koritnik. V sodelovanju Cankarjevega doma in koncertne agencije Im.puls so izvedli koncert z naslovom ''Ko se srečata virtuoznost in pristno muziciranje''.
Na 6. koncertu Carpe artem je gostoval ugledni avstrijski koncertni pianist Markus Schirmer, reden gost prestižnih koncertnih dvoran po svetu kot komorni glasbenik in solist z orkestri.
Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije, ki ga umetniško vodi Steven Loy, je na 5. koncertu 23. cikla nastopil pod glasbenim vodstvom Ane Erčulj in prvič izvedel novo skladbo Tadeje Vulc ter deli Franza Schuberta in Tureja Rangströma.
Kevin Spagnolo: ''Zelo sem odprt za glasbo sodobnih skladateljev, želim si tudi, da bi lahko naročil kakšno novo skladbo. Spodbuditi moramo sodobne skladatelje, da bodo pisali nove skladbe za klarinet in za komorne skupine s klarinetom, in tudi, da bodo opazili nas, glasbene izvajalce.''
Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije na koncertu Višavja in nižavja pod glasbenim vodstvom Stevena Loya izvaja dela Granvilla Bantocka, Bele Bartoka in novo skladbo mladega skladatelja Alexa Hrena.
Pri nas je prvič gostoval ugledni Komorni orkester Württemberg Heilbronn, ki je od ustanovitve leta 1960 med drugim posnel 500 plošč in izvedel številne koncertne nastope v prestižnih evropskih koncertnih dvoranah.
Glasbeniki so predstavili dela slovenskih skladateljev Vikorja Parme, Tomaža Sveteta, Dominika Jakšiča in avstrijskega skladatelja slovenskega rodu Huga Wolfa.
5. koncert komornega cikla Carpe artem je posvečen glasbi iz baročnih obdobij 17. in prve polovice 18. stoletja. V Komornem studiu predstavljamo posnetke iz 11. cikla Carpe artem, ki ga izvaja društvo za komorno glasbo Amadeus v sodelovanju s Slovenskim narodnim gledališčem Maribor.
Francoski glasbeniki so prvič nastopili v Sloveniji in Mariboru ter izvedli dela Wolfganga Amadeusa Mozarta, Alfreda Schnittkeja in Edvarda Griega, gost oddaje je violinist kvarteta Gabriel Le Magadure.
Na koncertu v dvorani Union v Mariboru ju je vodil dirigent Risto Joost, s katerim so glasbeniki predstavili dve izmed novejših vokalno-instrumentalnih del sodobnih estonskih skladateljev Erkkija-Svena Tüüra in Arva Pärta.
Glasbeniki kolektiva Carpe artem izvajajo dela Wolfganga A. Mozarta, Josepha Haydna, Roberta Schumanna in prvič novo skladbo mladega skladatelja Lucia Žganca.
Na 3. koncertu Orkestrskega cikla Narodnega doma Maribor je v dvorani Union s Komornim orkestrom iz Stuttgarta nastopil vrhunski francosko-švicarski flavtist Emmanuel Pahud, dolgoletni solist simfoničnega orkestra Berlinske filharmonije, dirigiral je Thomas Zehetmair.
Na 3. koncertu Carpe artem so uveljavljeni slovenski glasbeniki nastopili z enem najopaznejših umetnikov, ukrajinskim violinistom Valerijem Sokolovom. Izvedli so godalna seksteta čeških skladateljev Antonina Dvořaka in Erwina Schulhoffa.
V komornem ciklu Narodnega doma Maribor je decembra 2023 v dvorani Union nastopil Sekstet Dohnanyi z izvrstnimi glasbeniki. Edini slovenski član zasedbe je hornist Boštjan Lipovšek, prejemnik nagrade Prešernovega sklada leta 2008, solist simfoničnega orkestra RTV Slovenija in profesor za rog na glasbenih akademijah v Ljubljani in Zagrebu.
Komorni koncert v Slovenski filharmoniji izvaja Godalni sekstet Ars, v katerem igrajo izvrstni slovenski glasbeni umetniki, ki večinoma živijo in ustvarjajo v tujini, hkrati so zelo dejavni v mednarodnih orkestrskih in komornih zasedbah.
Neveljaven email naslov