Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Glasbeniki so predstavili dela slovenskih skladateljev Vikorja Parme, Tomaža Sveteta, Dominika Jakšiča in avstrijskega skladatelja slovenskega rodu Huga Wolfa.
Predstavili bomo posnetke koncerta godalnega kvarteta kolektiva Carpe artem, ki je nastopil v sklopu 38. Slovenskih glasbenih dni v soboto, 20. aprila v Minoritski cerkvi v Mariboru. V novi kulturni četrti Minoriti na mariborskem Lentu so koncert pripravili in izvedli v sodelovanju s Festivalom Ljubljana.
Godalni kvartet kolektiva Carpe artem je igral v zasedbi izvrstnih glasbenih umetnikov: violinistke Kane Matsui, ki je bila med letoma 2011 in 2023 koncertna mojstrica simfoničnega orkestra RTV Slovenija, od leta 2012 pa redno igra v Komornem orkestru Camerata Salzburg, in violinista Miladina Batalovića, vodje drugih violin v Simfoničnem orkestru SNG Maribor, violista Nejca Mikoliča, rednega člana ansambla Minuí iz Celovca in Slovenskega godalnega seksteta, ter violončelista Nikolaja Sajka, namestnika vodje violončelov v Simfoničnem orkestru SNG Maribor.
Poslušalce so popeljali skozi štiri godalne kvartete od konca 19. stoletja, iz prve polovice 20. in slovenskih del iz 21. stoletja. Med tehtna dela spada spevni, melodično navdihnjeni in plesno razvedrilni Godalni kvartet Viktorja Parme iz leta 1922, ki je edino Parmovo večstavčno delo v sonatni obliki. Skladba I cantici dei angeli / Pesmi angelov je komorno delo v enem stavku priznanega sodobnega skladatelja Tomaža Sveteta iz leta 2004, ki eksperimentira z instrumentalnimi tehnikami in glasbeno sintakso. Glasbeniki so prvič javno izvedli novi Godalni kvartet št. 3 Dominika Jakšiča iz mlajše generacije slovenskih skladateljev, ki se pri skladanju zgleduje po glasbenem slogu in govorici Lucijana Marije Škerjanca. Slovensko obarvani program pa je odprl in zaokrožil avstrijski skladatelj slovenskega rodu Hugo Wolf s priljubljeno Italijansko serenado za godalni kvartet, polno zvočne barvitosti iz leta 1887.
20 epizod
Predstavljamo posnetke koncertov raznovrstnih komornih zasedb umetnostne glasbe: od solističnih recitalov do komornih koncertov slovenskih zasedb in gostujočih mednarodno priznanih glasbenikov ter izbranih komornih orkestrov, ki nastopajo v Sloveniji in izvajajo zanimive in inovativne koncertne sporede komorne glasbe. Programsko se poglobimo v radijske pogovore z glasbeniki – s solisti in komornimi skupinami, predstavimo zgodovinsko pomembne glasbene teme v razvoju komorne glasbe in skladatelje, ki se posebej posvečajo komorni glasbi. Oddaja je namenjena tudi predstavitvi novih glasbenih izdaj na nosilcih zvoka s komorno glasbo ter knjižnih publikacij o komorni glasbi in napovedim odmevnejših glasbenih dogodkov, posvečenih komorni glasbi.
Glasbeniki so predstavili dela slovenskih skladateljev Vikorja Parme, Tomaža Sveteta, Dominika Jakšiča in avstrijskega skladatelja slovenskega rodu Huga Wolfa.
Predstavili bomo posnetke koncerta godalnega kvarteta kolektiva Carpe artem, ki je nastopil v sklopu 38. Slovenskih glasbenih dni v soboto, 20. aprila v Minoritski cerkvi v Mariboru. V novi kulturni četrti Minoriti na mariborskem Lentu so koncert pripravili in izvedli v sodelovanju s Festivalom Ljubljana.
Godalni kvartet kolektiva Carpe artem je igral v zasedbi izvrstnih glasbenih umetnikov: violinistke Kane Matsui, ki je bila med letoma 2011 in 2023 koncertna mojstrica simfoničnega orkestra RTV Slovenija, od leta 2012 pa redno igra v Komornem orkestru Camerata Salzburg, in violinista Miladina Batalovića, vodje drugih violin v Simfoničnem orkestru SNG Maribor, violista Nejca Mikoliča, rednega člana ansambla Minuí iz Celovca in Slovenskega godalnega seksteta, ter violončelista Nikolaja Sajka, namestnika vodje violončelov v Simfoničnem orkestru SNG Maribor.
Poslušalce so popeljali skozi štiri godalne kvartete od konca 19. stoletja, iz prve polovice 20. in slovenskih del iz 21. stoletja. Med tehtna dela spada spevni, melodično navdihnjeni in plesno razvedrilni Godalni kvartet Viktorja Parme iz leta 1922, ki je edino Parmovo večstavčno delo v sonatni obliki. Skladba I cantici dei angeli / Pesmi angelov je komorno delo v enem stavku priznanega sodobnega skladatelja Tomaža Sveteta iz leta 2004, ki eksperimentira z instrumentalnimi tehnikami in glasbeno sintakso. Glasbeniki so prvič javno izvedli novi Godalni kvartet št. 3 Dominika Jakšiča iz mlajše generacije slovenskih skladateljev, ki se pri skladanju zgleduje po glasbenem slogu in govorici Lucijana Marije Škerjanca. Slovensko obarvani program pa je odprl in zaokrožil avstrijski skladatelj slovenskega rodu Hugo Wolf s priljubljeno Italijansko serenado za godalni kvartet, polno zvočne barvitosti iz leta 1887.
Izvrstni komorni glasbeniki so nastopili v sklopu 35. festivala Imago Sloveniae na dveh koncertih v Mestnem muzeju Ljubljana.
Predstavili bomo izbrane posnetke dveh izstopajočih koncertov z 71. Festivala Ljubljana 2023.
Glasbenice tria Rêverie so od ustanovitve jeseni 2012 prejele več nagrad in priznanj na državnih in mednarodnih glasbenih tekmovanjih, junija 2023 so se uspešno predstavile na 35. Imagu Sloveniae v gradu Rače.
Predstavile se bodo izbrane komorne skupine: Camerata Academica Ljubljana, Duo Krakov in pihalna zasedba Ensemble.si.
Aprila letos je v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji v Ljubljani nastopil klavirski trio izvrstnih glasbenikov: pianist Aleksandar Serdar, violinist Janez Podlesek in violončelistka Karmen Pečar Koritnik. V sodelovanju Cankarjevega doma in koncertne agencije Im.puls so izvedli koncert z naslovom ''Ko se srečata virtuoznost in pristno muziciranje''.
Na 6. koncertu Carpe artem je gostoval ugledni avstrijski koncertni pianist Markus Schirmer, reden gost prestižnih koncertnih dvoran po svetu kot komorni glasbenik in solist z orkestri.
Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije, ki ga umetniško vodi Steven Loy, je na 5. koncertu 23. cikla nastopil pod glasbenim vodstvom Ane Erčulj in prvič izvedel novo skladbo Tadeje Vulc ter deli Franza Schuberta in Tureja Rangströma.
Kevin Spagnolo: ''Zelo sem odprt za glasbo sodobnih skladateljev, želim si tudi, da bi lahko naročil kakšno novo skladbo. Spodbuditi moramo sodobne skladatelje, da bodo pisali nove skladbe za klarinet in za komorne skupine s klarinetom, in tudi, da bodo opazili nas, glasbene izvajalce.''
Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije na koncertu Višavja in nižavja pod glasbenim vodstvom Stevena Loya izvaja dela Granvilla Bantocka, Bele Bartoka in novo skladbo mladega skladatelja Alexa Hrena.
Pri nas je prvič gostoval ugledni Komorni orkester Württemberg Heilbronn, ki je od ustanovitve leta 1960 med drugim posnel 500 plošč in izvedel številne koncertne nastope v prestižnih evropskih koncertnih dvoranah.
Specialist za zgodovinske instrumente s tipkami: organist in čembalist Tomaž Sevšek predstavlja ''glasbo občutenja'' iz 18. stoletja za nemški dvomanualni čembalo s 16-čeveljskim registrom in vezani klavikord.
5. koncert komornega cikla Carpe artem je posvečen glasbi iz baročnih obdobij 17. in prve polovice 18. stoletja. V Komornem studiu predstavljamo posnetke iz 11. cikla Carpe artem, ki ga izvaja društvo za komorno glasbo Amadeus v sodelovanju s Slovenskim narodnim gledališčem Maribor.
Francoski glasbeniki so prvič nastopili v Sloveniji in Mariboru ter izvedli dela Wolfganga Amadeusa Mozarta, Alfreda Schnittkeja in Edvarda Griega, gost oddaje je violinist kvarteta Gabriel Le Magadure.
Na koncertu v dvorani Union v Mariboru ju je vodil dirigent Risto Joost, s katerim so glasbeniki predstavili dve izmed novejših vokalno-instrumentalnih del sodobnih estonskih skladateljev Erkkija-Svena Tüüra in Arva Pärta.
Glasbeniki kolektiva Carpe artem izvajajo dela Wolfganga A. Mozarta, Josepha Haydna, Roberta Schumanna in prvič novo skladbo mladega skladatelja Lucia Žganca.
Na 3. koncertu Orkestrskega cikla Narodnega doma Maribor je v dvorani Union s Komornim orkestrom iz Stuttgarta nastopil vrhunski francosko-švicarski flavtist Emmanuel Pahud, dolgoletni solist simfoničnega orkestra Berlinske filharmonije, dirigiral je Thomas Zehetmair.
Na 3. koncertu Carpe artem so uveljavljeni slovenski glasbeniki nastopili z enem najopaznejših umetnikov, ukrajinskim violinistom Valerijem Sokolovom. Izvedli so godalna seksteta čeških skladateljev Antonina Dvořaka in Erwina Schulhoffa.
V komornem ciklu Narodnega doma Maribor je decembra 2023 v dvorani Union nastopil Sekstet Dohnanyi z izvrstnimi glasbeniki. Edini slovenski član zasedbe je hornist Boštjan Lipovšek, prejemnik nagrade Prešernovega sklada leta 2008, solist simfoničnega orkestra RTV Slovenija in profesor za rog na glasbenih akademijah v Ljubljani in Zagrebu.
Komorni koncert v Slovenski filharmoniji izvaja Godalni sekstet Ars, v katerem igrajo izvrstni slovenski glasbeni umetniki, ki večinoma živijo in ustvarjajo v tujini, hkrati so zelo dejavni v mednarodnih orkestrskih in komornih zasedbah.
Neveljaven email naslov