Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Gasilski vojvoda v Metliki
Prva slovenska naravoslovna učbenika za višje razrede gimnazij
Zdravljica za olimpijce
Danes mineva 20 let (2004) od takrat, ko so prometu predali največji in najdaljši slovenski viadukt Črni Kal.
Njegov najvišji steber je visok 87,5 metra, skupaj z voziščno (prekladno) konstrukcijo pa 95 metrov. Je največji in najdaljši premostitveni objekt na slovenskih cestah, za trboveljskim dimnikom pa je tudi najvišji slovenski objekt sploh. S petimi koraki in v horizontalnem radiju 800 metrov premošča Osapsko dolino, umeščen pa je nad vasjo Gabrovica. Z njegovo izgradnjo je bil odpravljen problem spusta avtoceste z nadmorske višine 420 metrov na slovensko Obalo, v letih od 1994 do 1999 pa so preučevali več kot 70 različnih potekov avtoceste.
Viadukt je projektiral mariborski inženirski biro Ponting, odgovorni projektant je bil inženir Marjan Pipenbaher *Posnetek Pri nastajanju viadukta Črni kal je v navezi s projektantom sodeloval arhitekt Janez Koželj.
*Vabimo vas k poslušanju zvočnega zapisa, ki predstavlja razširjeno različico rubrike "Na današnji dan." Pogosto so ji dodani tudi dragoceni posnetki, ohranjeni v arhivu Radia Slovenija.*
6324 epizod
Petminutni spominski koledar o ljudeh, ki so se rodili tistega dne oz. o dogodkih, ki so povezani s tem datumom.
Gasilski vojvoda v Metliki
Prva slovenska naravoslovna učbenika za višje razrede gimnazij
Zdravljica za olimpijce
Danes mineva 20 let (2004) od takrat, ko so prometu predali največji in najdaljši slovenski viadukt Črni Kal.
Njegov najvišji steber je visok 87,5 metra, skupaj z voziščno (prekladno) konstrukcijo pa 95 metrov. Je največji in najdaljši premostitveni objekt na slovenskih cestah, za trboveljskim dimnikom pa je tudi najvišji slovenski objekt sploh. S petimi koraki in v horizontalnem radiju 800 metrov premošča Osapsko dolino, umeščen pa je nad vasjo Gabrovica. Z njegovo izgradnjo je bil odpravljen problem spusta avtoceste z nadmorske višine 420 metrov na slovensko Obalo, v letih od 1994 do 1999 pa so preučevali več kot 70 različnih potekov avtoceste.
Viadukt je projektiral mariborski inženirski biro Ponting, odgovorni projektant je bil inženir Marjan Pipenbaher *Posnetek Pri nastajanju viadukta Črni kal je v navezi s projektantom sodeloval arhitekt Janez Koželj.
*Vabimo vas k poslušanju zvočnega zapisa, ki predstavlja razširjeno različico rubrike "Na današnji dan." Pogosto so ji dodani tudi dragoceni posnetki, ohranjeni v arhivu Radia Slovenija.*
Neveljaven email naslov