Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
V okviru orgelskega cikla Obiski kraljice v živo, ki ga na Programu Ars letos prirejamo že četrtič, bo v sredo, 23. oktobra, ob 20. uri v Plečnikovi cerkvi sv. Frančiška v Šiški nastopil švicarski organist Christoph Mauerhofer. Poustvaril bo dela Cesarja Francka, Maxa Regerja, Marcela Dupreja, pa tudi letošnjega jubilanta, slovenskega skladatelja Uroša Rojka.
Orgle niso v ospredju ustvarjanja tega uveljavljenega slovenskega skladatelja, ki letos praznuje 70. rojstni dan, vseeno se je s kraljico instrumentov v svoji glasbeni karieri spogledoval večkrat. A se po drugi strani tudi organist Christoph Mauerhofer, ki bo njegovo skladbo, imenovano Odtekanje časa, za orgle in 9 svinčenih uteži, krstno izvedel, ne ukvarja le z orglami – je tudi skladatelj, dirigent in – pilot.
V okviru orgelskega cikla Obiski kraljice v živo, ki ga na Programu Ars letos prirejamo že četrtič, bo v sredo, 23. oktobra, ob 20. uri v Plečnikovi cerkvi sv. Frančiška v Šiški nastopil švicarski organist Christoph Mauerhofer. Poustvaril bo dela Cesarja Francka, Maxa Regerja, Marcela Dupreja, pa tudi letošnjega jubilanta, slovenskega skladatelja Uroša Rojka.
Orgle niso v ospredju ustvarjanja tega uveljavljenega slovenskega skladatelja, ki letos praznuje 70. rojstni dan, vseeno se je s kraljico instrumentov v svoji glasbeni karieri spogledoval večkrat. A se po drugi strani tudi organist Christoph Mauerhofer, ki bo njegovo skladbo, imenovano Odtekanje časa, za orgle in 9 svinčenih uteži, krstno izvedel, ne ukvarja le z orglami – je tudi skladatelj, dirigent in – pilot.
Nemški skladatelj Max Reger je napisal veliko del za orgle. Za življenja je prijateljeval z nemškim organistom Karlom Straubejem, ki je krstno izvedel več njegovih orgelskih skladb. Številne veljajo za zelo kompleksna in tehnično zahtevna dela. Njegov kompozicijski slog je temeljil na baročni polifoniji, dopolnil ga je s klasicističnimi oblikovnimi vzori in novostmi, ki jih je v razvoju glasbe prinesel čas, v katerem je živel.
Letos bo minilo 150 let od rojstva Franza Schmidta, dunajskega skladatelja, violončelista, pianista in organista. Njegov orgelski opus je po večini izvajalsko zahteven, posamezne skladbe pa zvočno barvite in v vseh pogledih kompozicijsko dovršene. Med organisti je gotovo najbolj priljubljen njegov maestetično zasnovani Preludij v D-duru, znan tudi kot Aleluja; skladatelj ga je pozneje vpletel v oratorij Knjiga s sedmimi pečati.
Neveljaven email naslov