Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Če ste med tistimi, ki včasih na avtobusu radi delite svoj glasbeni izbor ali pa glasne telefonske pogovore z ostalimi potujočimi, boste lahko zdaj delili tudi vse všečke na facebooku, pozdrave po elektronski pošti, ali pa celo skupaj s sosedom pogledali kak film.
No, vsaj na petih avtobusih Ljubljanskega potniškega prometa in vsaj do konca avgusta. Telekom Slovenije in Ljubljanski potniški promet bosta potnikom na petih avtobusih LPP-ja od začetka junija do konca avgusta omogočila brezplačni brezžični (WiFi) dostop do interneta.
Projekt, ki ni odbit, pač pa ponekod že stalna praksa, so na enem avtobusu predstavili včeraj.
Ideja o tem, da si na avtobusu lahko krajšaš čas z branjem svežih novic na prenosniku, pametnem telefonu ali tablici prek spleta, torej ni nova. V tujini se internet na avtobusih uporablja ponekod v Angliji in v Hongk Kongu.
Brezžični internet tudi na tirih in cestah
Veliko več pa je primerov, ko se lahko na svetovno omrežje priključite na tirnih vozilih, tramvaju ali podzemni. Med drugim tudi zato, ker so tirna vozila veliko bolj primerna za kaj takega – imajo veliko manj vibracij in veliko več elektrike. Priključena so namreč na odjemnik, medtem ko morajo avtobusi vso energijo proizvajati sproti. In tudi to, ali bo dodatni odjem energije sprejemljiv za ljubljanske trole, je ena od stvari, ki jo bodo v obdobju treh mesecev preverili na petih avtobusih Ljubljanskega potniškega prometa.
Vsi uporabniki sodobnih telekomunikacij, ki bodo želeli med vožnjo z mestnimi avtobusi preizkusiti internet (ta bo v testnem obdobju brezplačen za vse), lahko avtobuse, opremljene z WI-FI povezavo, prepoznate po posebnih oznakah.
Do konca avgusta pa lahko v Ljubljani poiščete tudi 10 taksijev, ki so jih opremili z mobilno dostopno točko za internet. Pri njih bo povezava omogočena za 8 uporabnikov hkrati.
Zastonj le do konca avgusta
Pri denarju se pač vse začne in konča. Ob koncu avgusta, ko se bo testno obdobje končalo, bo konec tudi zastonj interneta na mestnih avtobusih. Zato pa je verjetno boljša novica, da bodo jeseni v širšem mestnem središču Ljubljane omogočili brezplačen dostop do brezžičnega omrežja – vsaj za 60 minut na dan – za vse prebivalce in obiskovalce mesta. Mimogrede, vožnja z ljubljanskim mestnim avtobusom povprečno traja le 15 minut.
468 epizod
Odbita do bita se loteva sodobnih tehnologij in jih kritično umešča v prostor in čas. Pogovarjata se Maruša Kerec in Anže Tomić.
Če ste med tistimi, ki včasih na avtobusu radi delite svoj glasbeni izbor ali pa glasne telefonske pogovore z ostalimi potujočimi, boste lahko zdaj delili tudi vse všečke na facebooku, pozdrave po elektronski pošti, ali pa celo skupaj s sosedom pogledali kak film.
No, vsaj na petih avtobusih Ljubljanskega potniškega prometa in vsaj do konca avgusta. Telekom Slovenije in Ljubljanski potniški promet bosta potnikom na petih avtobusih LPP-ja od začetka junija do konca avgusta omogočila brezplačni brezžični (WiFi) dostop do interneta.
Projekt, ki ni odbit, pač pa ponekod že stalna praksa, so na enem avtobusu predstavili včeraj.
Ideja o tem, da si na avtobusu lahko krajšaš čas z branjem svežih novic na prenosniku, pametnem telefonu ali tablici prek spleta, torej ni nova. V tujini se internet na avtobusih uporablja ponekod v Angliji in v Hongk Kongu.
Brezžični internet tudi na tirih in cestah
Veliko več pa je primerov, ko se lahko na svetovno omrežje priključite na tirnih vozilih, tramvaju ali podzemni. Med drugim tudi zato, ker so tirna vozila veliko bolj primerna za kaj takega – imajo veliko manj vibracij in veliko več elektrike. Priključena so namreč na odjemnik, medtem ko morajo avtobusi vso energijo proizvajati sproti. In tudi to, ali bo dodatni odjem energije sprejemljiv za ljubljanske trole, je ena od stvari, ki jo bodo v obdobju treh mesecev preverili na petih avtobusih Ljubljanskega potniškega prometa.
Vsi uporabniki sodobnih telekomunikacij, ki bodo želeli med vožnjo z mestnimi avtobusi preizkusiti internet (ta bo v testnem obdobju brezplačen za vse), lahko avtobuse, opremljene z WI-FI povezavo, prepoznate po posebnih oznakah.
Do konca avgusta pa lahko v Ljubljani poiščete tudi 10 taksijev, ki so jih opremili z mobilno dostopno točko za internet. Pri njih bo povezava omogočena za 8 uporabnikov hkrati.
Zastonj le do konca avgusta
Pri denarju se pač vse začne in konča. Ob koncu avgusta, ko se bo testno obdobje končalo, bo konec tudi zastonj interneta na mestnih avtobusih. Zato pa je verjetno boljša novica, da bodo jeseni v širšem mestnem središču Ljubljane omogočili brezplačen dostop do brezžičnega omrežja – vsaj za 60 minut na dan – za vse prebivalce in obiskovalce mesta. Mimogrede, vožnja z ljubljanskim mestnim avtobusom povprečno traja le 15 minut.
Slike, videe in besedila že prepričljivo generira umetna inteligenca. Kako in komu še zaupati? Katera orodja umetne inteligence vendarle prinašajo lažji študij ali delo v pisarni? Natanko eno leto po prvih omembah ChatGPT-ja se predvsem sprašujemo o možnostih uporabe in zlorabe. So ruske tehnologije nevarne? So telefoni na preklop modni trend ali korak v novo smer?
Digitalizacija, avtomatizacija in robotizacija. Procesi, ki so vsakdan tudi v svetu delovnih procesov. Sta zato strah in dvom upravičena? Bodo roboti ljudem res prevzeli delovna mesta?
Podjetniški podkast, ki odpira prostor iskrenim in raznolikim pogovorom. Zgodbe ovinkov in zavor treh avtomobilskih sanjačev. Sodobne tehnologije kritično umeščene v naš prostor in čas. Lovim ravnotežje, Atmosferci in Odbita do bita. Skupna točka treh uspešnih podkastov: zvesti poslušalci. Kako in zakaj jim uspeva? Kdo je zgradil najboljšo skupnost? Epizoda je bila posneta pred publiko na Avdifestivalu 2023 (9. oktobra v Cukrarni v Ljubljani)
Twitter je postal X. Podjetje Meta odgovarja z alternativo, aplikacijo Threads, ki v Evropski uniji (še) ni dovoljena. Facebook in Instagram se poigravata z mislijo o plačljivih naročninah za uporabnike … V kakšni formi so korporativna omrežja v letu 2023?
Pametni dom po definiciji sestavljajo naprave, ki so povezljive in jih lahko upravljamo na daljavo. Kamere, pametni zvonci, kosilnice in hladilniki. Zdi se, da je pamet vgrajena že v vsako napravo, ki pa ni nujno uporabna ali varna za uporabo. Kako povezati naprave, na kaj paziti in kateremu proizvajalcu zaupati?
Na predstavitvah novih telefonov in drugih pametnih naprav to jesen so v ospredju skrb za okolje in težnje po ogljični nevtralnosti. Zelena je nujna, ampak tehnološka podjetja imajo še vedno veliko črnih pik. Je lahko izdelava pametne ure res ogljično popolnoma nevtralna? Je nevarni kobalt res material, ki se reciklira? Je poenoten USB C-polnilnik boljša, zelena rešitev?
Uveljavitev in uporaba pametnega videonadzora sta se še pred kratkim zdeli rezervirani samo za Kitajsko, ki si varstvo osebnih podatkov in človekove pravice razlaga drugače kot Evropska unija. Zdaj videonadzor, ki deluje ob pomoči umetne inteligence, (začasno?) uvaja tudi Francija. Zagovorniki pravijo, da je nujen zaradi varnosti tako množičnih prireditev, kot so olimpijske igre, nasprotniki pa so ostri, saj nekaj, kar krši človekove pravice, ne sodi v središče Evrope.
Odbita do bita v osmo sezono podkasta o sodobnih tehnologijah vstopa z intervjujem z ministrico za digitalno preobrazbo Republike Slovenije. Digitalizacijo Slovenije že vsaj desetletje obljublja vsaka vlada, se pa prebivalci Slovenije še ne moremo strinjati, da živimo v digitalni državi ali družbi. Zakaj kljub številnim primerom dobrih praks nimamo enotnih informacijskih sistemov za uporabo javnih storitev, po kom se zgledovati, zakaj plastične kartice premagajo pametni telefon in kako kljub vsesplošnemu dvomu in strahu pred spremembami dvigniti digitalno pismenost?
Besedo v zadnji epizodi sedme sezone imajo odbiti poslušalci.
Za Odbito do bita Isobel Cockerell razmišlja o pomenu novinarstva v času vseprisotnih spletnih mnenj in o spletnih družbenih medijih, ki odlično uspevajo kljub težavam in škandalom, ki jim ni videti konca.
Cosplay je lahko le prostočasna dejavnost, subkultura, umetnost ali del resne in dobičkonosne industrije. Ljubitelji cosplaya se družijo na tekmovanjih in konvencijah, oblečeni v like iz sveta znanstvenofantastičnih serij, filmov in videoiger.
Nasilje na spletu je postalo med odraslimi in tudi mladimi nekaj običajnega, nepomembnega, razumljeno je kot šala. Nasilje na spletu pa ima lahko tudi posledice v resničnem življenju.
Zabavna industrija ima več milijonov uporabnikov po vsem svetu, velike količine denarja, a tudi številne težave. Kako stavka scenaristov v Združenih državah Amerike vpliva na televizijske serije in šove, ki jih tako radi gledamo?
Kaj umetna inteligenca prinaša v sicer tradicionalno umetnost, ki velja za kreativno in unikatno?
Aplikacije za vreme so med najbolj priljubljenimi na naših telefonih. Uporabljamo privzete in naložene, tudi plačljive. Nekatere veljajo za boljše, druge za slabše. Zakaj? In kako prepoznati aplikacijo, ki bo natančno napovedala vreme?
Slovenci v igričarski pismenosti ne izstopamo v primerjavi z drugimi državami. Razumevanje in zanimanje se povečujeta, so pa javne in medijske debate pogosto povezane le z negativnimi učinki igranja iger, zasvojenostjo in predsodki. V Odbiti do bita zato tokrat igre, ki lahko imajo pozitivne učinke. Igre, ki pomagajo premagovati krizo, strah, misel na samomor ali alkoholizem.
Kako (ne)uporaben je najbolj zloglasen robot na svetu? Zaradi ChatGPT-ja strokovnjaki celo predlagajo ustavitev razvoja umetne inteligence, Italija pa se je kot prva zahodna država odločila za prepoved uporabe ChatGPT-ja.
Tik Tok je izjemno priljubljen tudi med mladimi v Sloveniji, čeprav z vsebinami, algoritmi in zbiranjem podatkov ne prispeva k temu, da bi bil drugačen ali boljši od drugih velikih igralcev na trgu.
Miniserija raziskuje Tik Tok, ki je hkrati najbolj priljubljeno in osovraženo družabno omrežje na svetu. Dezinformacije so v zadnjih letih velika in pomembna tema. Nekaj, kar je včasih sodilo za šank, se danes v obsežnejših oblikah pojavlja v spletnih objavah in komentarjih. Je Tik Tok zaradi ohlapne regulacije in algoritma, ki daje pomembnost tudi uporabnikom z manj sledilci, privlačnejši za dezinformacije?
Neveljaven email naslov