Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
03.04.2012 12 min

So na družabnih omrežjih vaši prijatelji ali kupci?


foto: sofiabudapest (Flickr)

Eksperiment je končan – napočil je čas, da iz družabnih  omrežij iztržimo pravo vrednost in da jih vključimo v svoj poslovni model. Toda kako in zakaj? Je to dandanes sploh stvar izbire?

Ni! To je za uspešnost podjetja nuja. Dobro začrtana poslovna strategija vključevanja na družabna omrežja lahko skoraj čez noč vaše podjetje povzdigne v sam vrh najbolj prepoznavnih globalnih blagovnih znamk.

Gosta oddaje sta Hans Molenaar, direktor poslovne šole Beeckestijn Business School in Delphine Remy-Boutang, IBM.


Poslovne krivulje

628 epizod


Poslovne krivulje valovijo med povpraševanjem in ponudbo. Od ideje do uspeha je morda ključna prav prava informacija. Zato Poslovne krivulje opozarjajo na priložnosti, nove trge, investicije in razpise.

03.04.2012 12 min

So na družabnih omrežjih vaši prijatelji ali kupci?


foto: sofiabudapest (Flickr)

Eksperiment je končan – napočil je čas, da iz družabnih  omrežij iztržimo pravo vrednost in da jih vključimo v svoj poslovni model. Toda kako in zakaj? Je to dandanes sploh stvar izbire?

Ni! To je za uspešnost podjetja nuja. Dobro začrtana poslovna strategija vključevanja na družabna omrežja lahko skoraj čez noč vaše podjetje povzdigne v sam vrh najbolj prepoznavnih globalnih blagovnih znamk.

Gosta oddaje sta Hans Molenaar, direktor poslovne šole Beeckestijn Business School in Delphine Remy-Boutang, IBM.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov