Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Eksperiment je končan – napočil je čas, da iz družabnih omrežij iztržimo pravo vrednost in da jih vključimo v svoj poslovni model. Toda kako in zakaj? Je to dandanes sploh stvar izbire?
Ni! To je za uspešnost podjetja nuja. Dobro začrtana poslovna strategija vključevanja na družabna omrežja lahko skoraj čez noč vaše podjetje povzdigne v sam vrh najbolj prepoznavnih globalnih blagovnih znamk.
Gosta oddaje sta Hans Molenaar, direktor poslovne šole Beeckestijn Business School in Delphine Remy-Boutang, IBM.
628 epizod
Poslovne krivulje valovijo med povpraševanjem in ponudbo. Od ideje do uspeha je morda ključna prav prava informacija. Zato Poslovne krivulje opozarjajo na priložnosti, nove trge, investicije in razpise.
Eksperiment je končan – napočil je čas, da iz družabnih omrežij iztržimo pravo vrednost in da jih vključimo v svoj poslovni model. Toda kako in zakaj? Je to dandanes sploh stvar izbire?
Ni! To je za uspešnost podjetja nuja. Dobro začrtana poslovna strategija vključevanja na družabna omrežja lahko skoraj čez noč vaše podjetje povzdigne v sam vrh najbolj prepoznavnih globalnih blagovnih znamk.
Gosta oddaje sta Hans Molenaar, direktor poslovne šole Beeckestijn Business School in Delphine Remy-Boutang, IBM.
Neveljaven email naslov