Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
15.05.2012 14 min

Živeti in delati kjerkoli / Lea Woodward


Živeti in delati kjerkoli. Da, to je mogoče! Dokazuje zgodba družine Woodward.

Lea in Johnatan sta se leta 2006 odločila, da ju recesija in izguba službe v Združenem kraljestvu ne bosta pokopala.

Izbrala sta kakovostno življenje tam, kjer so stroški življenja nižji, splet pa jima omogoča, da delata od koderkoli.

Lea in Jonatan sta bila prisiljena najti rešitev, da bi ohranila kakovost življenja in počela tisto, kar ju veseli in kar dobro znata.

Imela sta dovolj pravil, ki določajo, da moramo trdo delati in zaslužiti veliko denarja, da bi lahko vsak mesec združili konec s koncem, si privoščili hišo na hipoteko in potem delali še več, da bi do smrti odplačali dolgove in nato “uživali” upokojensko življenje z zelo nizko pokojnino. Življenje sta želela uživati tukaj in zdaj.

Potrebovala sva dobrih 6 mesecev, da sva delovanje svojih podjetij prilagodila možnosti upravljanja in dela na spletu. Prodala sva lastnino, dala hišo v najem in odletela.”

Odločila sta se za življenje in delo kjer koli. Gre za koncept, življenjski slog in miselnost. To ni le nomadski način življenja, kot bi mislili nekateri, ali potovanje po eksotičnih državah. Gre za to, da izberete življenje, ki deluje za vas. Od koder koli.

“Ko se ljudje lotijo takega načina posla, se jim zdi super, da lahko potuješ po svetu in preprosto delaš, kar te veseli. To jih navdušuje. Pozabijo pa, kako bo vse to nanje vplivalo čustveno in osebno. Voditi tako podjetje ne pomeni le imeti spletno stran in prodajati knjige na spletu.”

Pomembno je strateško načrtovanje

Čeprav imajo ljudje zelo veliko idej, ne vedo, katero bi izbrali in jo razvili v donosen posel, ki bi jim omogočal kakovostno življenje in delo od koder koli. Potem je tu še neki drug izziv – kako zamisel spraviti na splet in ustvariti prepoznavno blagovno znamko. Pa tudi to, komu ponuditi storitve in kdaj.

To pa je šele začetek. Potrebni so še dober marketinški prijem, intenzivno navezovanje stikov, mreženje in prepoznavanje potencialnih strank. S takim poslom na spletu moraš ustvarjati ne le dohodek, ampak dobiček. Na to ljudje pozabijo.

Stresno je voditi podjetje in hkrati potovati. Vsak premik je naporen, četudi ne potuješ veliko. Nimaš pisarne, nimaš kolegov. Ljudje, ki se lotijo takega posla, so pogosto osamljeni. No, midva imava družino in zato nama je laže. Hkrati pa tudi teže.”

 Voditi in vlagati samo v en posel je rizično tudi pri tej obliki dela.

Imava več poslov. Z različnimi projekti in mrežami strank in občinstev si zagotoviva reden prihodek. Najin cilj je dobiček in ne le življenje iz meseca v mesec. Cilj je dobiček, čeprav sva na začetku mislila, da bo zneslo, če le krpala konec s koncem in dobro živela. To je bila napaka, že na začetku bi se morala tega posla lotiti za dobiček.”

Stroške uravnavate sami

@leawoodward Interview on Radio Slovenia///val202.rtvslo.si/. How to become Locaton Independent, live and work from anywhere.

— Simona Habic (@mc_mona) May 15, 2012

Stroški so povsod odvisni od želene ravni kakovosti življenja, tudi od tega, ali kuhate doma, ali jeste zunaj, ali živite v hostlu, hotelu ali v boljšem najetem stanovanju oziroma hiši.

Na Tajskem se da živeti udobno za 1000 ameriških dolarjev na mesec ali manj.  Za najino družino za stanovanje, račune, hrano, wi – fi in avto sva porabila 2000 dolarjev.

Lea nadaljuje: “V Granadi pa je bilo draže, približno 4000 dolarjev na mesec. To je največji strošek. Tudi v Južni Afriki je drago, a so preostale storitve in hrana poceni. Udobno življenje z najeto hišo in hrano v restavracijah je zneslo približno 2000 funtov. Lahko pa bi živeli ceneje.”

Zdaj delata le dvajset ur na teden, prej štirideset. Twitter, Facebook, Skype in blog jima omogočata komunikacijo s strankami. In kaj bi v enem tvitu svetovala potencialnim spletnim poslovnežem?

“Napisala bi, naj si ljudje takoj ustvarijo spletno stran in se začnejo globalno povezovati. Mreženje torej.” 


Poslovne krivulje

628 epizod


Poslovne krivulje valovijo med povpraševanjem in ponudbo. Od ideje do uspeha je morda ključna prav prava informacija. Zato Poslovne krivulje opozarjajo na priložnosti, nove trge, investicije in razpise.

15.05.2012 14 min

Živeti in delati kjerkoli / Lea Woodward


Živeti in delati kjerkoli. Da, to je mogoče! Dokazuje zgodba družine Woodward.

Lea in Johnatan sta se leta 2006 odločila, da ju recesija in izguba službe v Združenem kraljestvu ne bosta pokopala.

Izbrala sta kakovostno življenje tam, kjer so stroški življenja nižji, splet pa jima omogoča, da delata od koderkoli.

Lea in Jonatan sta bila prisiljena najti rešitev, da bi ohranila kakovost življenja in počela tisto, kar ju veseli in kar dobro znata.

Imela sta dovolj pravil, ki določajo, da moramo trdo delati in zaslužiti veliko denarja, da bi lahko vsak mesec združili konec s koncem, si privoščili hišo na hipoteko in potem delali še več, da bi do smrti odplačali dolgove in nato “uživali” upokojensko življenje z zelo nizko pokojnino. Življenje sta želela uživati tukaj in zdaj.

Potrebovala sva dobrih 6 mesecev, da sva delovanje svojih podjetij prilagodila možnosti upravljanja in dela na spletu. Prodala sva lastnino, dala hišo v najem in odletela.”

Odločila sta se za življenje in delo kjer koli. Gre za koncept, življenjski slog in miselnost. To ni le nomadski način življenja, kot bi mislili nekateri, ali potovanje po eksotičnih državah. Gre za to, da izberete življenje, ki deluje za vas. Od koder koli.

“Ko se ljudje lotijo takega načina posla, se jim zdi super, da lahko potuješ po svetu in preprosto delaš, kar te veseli. To jih navdušuje. Pozabijo pa, kako bo vse to nanje vplivalo čustveno in osebno. Voditi tako podjetje ne pomeni le imeti spletno stran in prodajati knjige na spletu.”

Pomembno je strateško načrtovanje

Čeprav imajo ljudje zelo veliko idej, ne vedo, katero bi izbrali in jo razvili v donosen posel, ki bi jim omogočal kakovostno življenje in delo od koder koli. Potem je tu še neki drug izziv – kako zamisel spraviti na splet in ustvariti prepoznavno blagovno znamko. Pa tudi to, komu ponuditi storitve in kdaj.

To pa je šele začetek. Potrebni so še dober marketinški prijem, intenzivno navezovanje stikov, mreženje in prepoznavanje potencialnih strank. S takim poslom na spletu moraš ustvarjati ne le dohodek, ampak dobiček. Na to ljudje pozabijo.

Stresno je voditi podjetje in hkrati potovati. Vsak premik je naporen, četudi ne potuješ veliko. Nimaš pisarne, nimaš kolegov. Ljudje, ki se lotijo takega posla, so pogosto osamljeni. No, midva imava družino in zato nama je laže. Hkrati pa tudi teže.”

 Voditi in vlagati samo v en posel je rizično tudi pri tej obliki dela.

Imava več poslov. Z različnimi projekti in mrežami strank in občinstev si zagotoviva reden prihodek. Najin cilj je dobiček in ne le življenje iz meseca v mesec. Cilj je dobiček, čeprav sva na začetku mislila, da bo zneslo, če le krpala konec s koncem in dobro živela. To je bila napaka, že na začetku bi se morala tega posla lotiti za dobiček.”

Stroške uravnavate sami

@leawoodward Interview on Radio Slovenia///val202.rtvslo.si/. How to become Locaton Independent, live and work from anywhere.

— Simona Habic (@mc_mona) May 15, 2012

Stroški so povsod odvisni od želene ravni kakovosti življenja, tudi od tega, ali kuhate doma, ali jeste zunaj, ali živite v hostlu, hotelu ali v boljšem najetem stanovanju oziroma hiši.

Na Tajskem se da živeti udobno za 1000 ameriških dolarjev na mesec ali manj.  Za najino družino za stanovanje, račune, hrano, wi – fi in avto sva porabila 2000 dolarjev.

Lea nadaljuje: “V Granadi pa je bilo draže, približno 4000 dolarjev na mesec. To je največji strošek. Tudi v Južni Afriki je drago, a so preostale storitve in hrana poceni. Udobno življenje z najeto hišo in hrano v restavracijah je zneslo približno 2000 funtov. Lahko pa bi živeli ceneje.”

Zdaj delata le dvajset ur na teden, prej štirideset. Twitter, Facebook, Skype in blog jima omogočata komunikacijo s strankami. In kaj bi v enem tvitu svetovala potencialnim spletnim poslovnežem?

“Napisala bi, naj si ljudje takoj ustvarijo spletno stran in se začnejo globalno povezovati. Mreženje torej.” 

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov