Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot "dober oglas"?
Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot "dober oglas"?
Kam so izginili »lepi, kreativni« oglasi, ima globalna industrija še čas in denar za recimo režiserje, kot je Ridlley Scott, ki je imel velik vpliv na popularno kulturo ne le kot filmski umetnik, temveč je podpisan tudi pod številne “večne” oglase? Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot “dober oglas”?
Letošnjo slovensko bero bodo pregledali na Slovenskem oglaševalskem festivalu aprila. Kako se pa z vprašanjem – kako doseči potrošnika, kupca, sledilca – sooča oglaševalska industrija pa v pogovoru Nataše Zanuttini z Mitjo Petrovičem, samostojnim svetovalcem na področju tržnega komuniciranja in predsednikom žirije letošnjega Sofa.
Za tokratni finančni komentar smo poprosili Jureta Klepca, vodjo upravljanja v skupini Ilirika.
628 epizod
Poslovne krivulje valovijo med povpraševanjem in ponudbo. Od ideje do uspeha je morda ključna prav prava informacija. Zato Poslovne krivulje opozarjajo na priložnosti, nove trge, investicije in razpise.
Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot "dober oglas"?
Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot "dober oglas"?
Kam so izginili »lepi, kreativni« oglasi, ima globalna industrija še čas in denar za recimo režiserje, kot je Ridlley Scott, ki je imel velik vpliv na popularno kulturo ne le kot filmski umetnik, temveč je podpisan tudi pod številne “večne” oglase? Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot “dober oglas”?
Letošnjo slovensko bero bodo pregledali na Slovenskem oglaševalskem festivalu aprila. Kako se pa z vprašanjem – kako doseči potrošnika, kupca, sledilca – sooča oglaševalska industrija pa v pogovoru Nataše Zanuttini z Mitjo Petrovičem, samostojnim svetovalcem na področju tržnega komuniciranja in predsednikom žirije letošnjega Sofa.
Za tokratni finančni komentar smo poprosili Jureta Klepca, vodjo upravljanja v skupini Ilirika.
Neveljaven email naslov