Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
27.02.2018 15 min

Dobra kampanja je tista, ki je resnična

Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot "dober oglas"?

Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot "dober oglas"?

Kam so izginili »lepi, kreativni« oglasi, ima globalna industrija še čas in denar za recimo režiserje, kot je Ridlley Scott, ki je imel velik vpliv na popularno kulturo ne le kot filmski umetnik, temveč je podpisan tudi pod številne “večne” oglase? Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot “dober oglas”?

Letošnjo slovensko bero bodo pregledali na Slovenskem oglaševalskem festivalu aprila. Kako se pa z vprašanjem – kako doseči potrošnika, kupca, sledilca – sooča oglaševalska industrija pa v pogovoru Nataše Zanuttini z Mitjo Petrovičem, samostojnim svetovalcem na področju tržnega komuniciranja in predsednikom žirije letošnjega Sofa.

Za tokratni finančni komentar smo poprosili Jureta Klepca, vodjo upravljanja v skupini Ilirika.


Poslovne krivulje

628 epizod


Poslovne krivulje valovijo med povpraševanjem in ponudbo. Od ideje do uspeha je morda ključna prav prava informacija. Zato Poslovne krivulje opozarjajo na priložnosti, nove trge, investicije in razpise.

27.02.2018 15 min

Dobra kampanja je tista, ki je resnična

Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot "dober oglas"?

Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot "dober oglas"?

Kam so izginili »lepi, kreativni« oglasi, ima globalna industrija še čas in denar za recimo režiserje, kot je Ridlley Scott, ki je imel velik vpliv na popularno kulturo ne le kot filmski umetnik, temveč je podpisan tudi pod številne “večne” oglase? Kakšno je oglaševanje danes, kaj je tisto, kar stroka nagrajuje kot “dober oglas”?

Letošnjo slovensko bero bodo pregledali na Slovenskem oglaševalskem festivalu aprila. Kako se pa z vprašanjem – kako doseči potrošnika, kupca, sledilca – sooča oglaševalska industrija pa v pogovoru Nataše Zanuttini z Mitjo Petrovičem, samostojnim svetovalcem na področju tržnega komuniciranja in predsednikom žirije letošnjega Sofa.

Za tokratni finančni komentar smo poprosili Jureta Klepca, vodjo upravljanja v skupini Ilirika.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov