Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Mirna pripovednost družine Miklavž iz Mislinje ter hedonistična muzičnost iz časa poslednjih čedermacev s Tolminskega
»Tisto slepo oko je bilo oko recenzenta, ki išče, kje bi bilo užaljeno. Kdor ne mara luči, jo upihne sam; zato pa nima pravice, da bi preklinjal noč…,« je v Beli krizantemi zapisal Ivan Cankar. Upihnili smo luč starih pevskih in godčevskih praks, zato nemara res nimamo pravice, da bi s stališča današnjih slušnih in glasbeno-estetskih zaznav preklinjali noč, ki je v svojo skrivnost potegnila strast in muzičnost preteklih pevcev in godcev. A ni odveč, če si te glasbene prakse ogledamo in jih zaznamo kot muzealije, kot živi del izročanja, kot nesnovno kulturno dediščino. S teh vidikov bomo tokrat opazovali dve svojevrstni ljudsko glasbeni zasedbi: mirno pripovednost družine Miklavž iz Mislinje ter hedonistično muzičnost iz časa poslednjih čedermacev s Tolminskega, izraženo v skupini Rezijanab sasiedi.
357 epizod
Radijska oddaja že več kot štiri desetletja predstavlja ljudsko kulturo slovenskega etničnega ozemlja. Poslušalce povezuje z živim izročilom ter duhovno kulturo Slovencev nekoč in danes. Opazuje, prepoznava in predstavlja tista kulturna dogajanja, ki odražajo slovensko glasbeno narodopisno dediščino. Terenski posnetki pa bogatijo arhiv slovenske ljudske glasbe in prispevajo k trajnemu ohranjanju samobitnega izročila. Za oddajo, terenska snemanja in arhiv skrbi urednica mag. Simona Moličnik.
Mirna pripovednost družine Miklavž iz Mislinje ter hedonistična muzičnost iz časa poslednjih čedermacev s Tolminskega
»Tisto slepo oko je bilo oko recenzenta, ki išče, kje bi bilo užaljeno. Kdor ne mara luči, jo upihne sam; zato pa nima pravice, da bi preklinjal noč…,« je v Beli krizantemi zapisal Ivan Cankar. Upihnili smo luč starih pevskih in godčevskih praks, zato nemara res nimamo pravice, da bi s stališča današnjih slušnih in glasbeno-estetskih zaznav preklinjali noč, ki je v svojo skrivnost potegnila strast in muzičnost preteklih pevcev in godcev. A ni odveč, če si te glasbene prakse ogledamo in jih zaznamo kot muzealije, kot živi del izročanja, kot nesnovno kulturno dediščino. S teh vidikov bomo tokrat opazovali dve svojevrstni ljudsko glasbeni zasedbi: mirno pripovednost družine Miklavž iz Mislinje ter hedonistično muzičnost iz časa poslednjih čedermacev s Tolminskega, izraženo v skupini Rezijanab sasiedi.
Neveljaven email naslov