Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
04.08.2020 9 min

Sodobne zračne ladje so ekološke, poceni in tudi varne

Tragična nesreča nemške zračne ladje Hindenburg, ki je leta 1937 čez Atlantik prevažala potnike, je zavrla razvoj na tem prej relativno obetavnem področju. Ustavila pa ga ni, pravi dr. Tadej Kosel.

Nesreča cepelina Hindenburg je zavrla razvoj zračnih ladij, ustavila pa ga ni

Tragična nesreča nemške zračne ladje Hindenburg, ki je leta 1937 čez Atlantik prevažala potnike, je zavrla razvoj na tem prej relativno obetavnem področju. Ustavila pa ga ni, pravi dr. Tadej Kosel. Sodobne zračne ladje imajo kar nekaj prednosti:

"Zračne ladje so zanimive zaradi tega, ker lahko praktično brez porabe energije lebdijo v zraku in to dolgo časa. Niso tako omejene kot ostala letala. Prevažajo lahko velike količine tovora relativno poceni."

Zračne ladje danes povečini uporabljajo v turistične, vojaške in oglasne namene. V primerjavi z letali in helikopterji so precej počasne:

"100 kilometrov na uro je že v redu hitrost za zračno ladjo. Velika težava je tudi vreme. Imajo velik volumen, velike zunanje površine, v katere se nato upre veter. Z motorji ga ni mogoče premagovati oz. bi motorji morali biti preveliki."

Zračne ladje seveda potrebujejo tudi velike hangarje. V bližini Slovenije jih boste najlažje videli v nemškem Friedrichshafnu, kjer je tudi muzej cepelinov.


Torkov kviz

235 epizod


Zakaj se torku reče torek? Zakaj obstaja roza torek, črni torek, pustni torek in super torek? Na najbolj produktiven dan v tednu se gremo na Prvem ob 6.45 kviz. Torkov kviz.

04.08.2020 9 min

Sodobne zračne ladje so ekološke, poceni in tudi varne

Tragična nesreča nemške zračne ladje Hindenburg, ki je leta 1937 čez Atlantik prevažala potnike, je zavrla razvoj na tem prej relativno obetavnem področju. Ustavila pa ga ni, pravi dr. Tadej Kosel.

Nesreča cepelina Hindenburg je zavrla razvoj zračnih ladij, ustavila pa ga ni

Tragična nesreča nemške zračne ladje Hindenburg, ki je leta 1937 čez Atlantik prevažala potnike, je zavrla razvoj na tem prej relativno obetavnem področju. Ustavila pa ga ni, pravi dr. Tadej Kosel. Sodobne zračne ladje imajo kar nekaj prednosti:

"Zračne ladje so zanimive zaradi tega, ker lahko praktično brez porabe energije lebdijo v zraku in to dolgo časa. Niso tako omejene kot ostala letala. Prevažajo lahko velike količine tovora relativno poceni."

Zračne ladje danes povečini uporabljajo v turistične, vojaške in oglasne namene. V primerjavi z letali in helikopterji so precej počasne:

"100 kilometrov na uro je že v redu hitrost za zračno ladjo. Velika težava je tudi vreme. Imajo velik volumen, velike zunanje površine, v katere se nato upre veter. Z motorji ga ni mogoče premagovati oz. bi motorji morali biti preveliki."

Zračne ladje seveda potrebujejo tudi velike hangarje. V bližini Slovenije jih boste najlažje videli v nemškem Friedrichshafnu, kjer je tudi muzej cepelinov.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov