Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Green screen, zeleno ozadje ali virtualna scenografija je tema današnjega Torkovega kviza. Sogovornik: Rade Bojić, razvojni inženir v TV inženiringu RTV Slovenija deluje na področju grafike, kamor spada tudi virtualna scenografija.
Prva ozadja so bila modra, šele s prihodom digitalne tehnologije se je uveljavilo zeleno ozadje
"Začelo se je zgodaj, že v začetku prejšnjega stoletja, pri filmu. Zgodilo sem jim je, da so morali posneti neko sceno, ki ni bila izvedljiva v realnem okolju, in so začeli razmišljati o nadomeščanju oz. o vstavitvi ene scene v drugo," o začetkih virtualne scenografije pove Rade Bojić, razvojni inženir v TV inženiringu RTV Slovenija, ki med drugim deluje na področju grafike.
Za preskok z modrega na zeleno ozadje (oz. prehod od blue screena na green screen) je kriv prehod iz analognega na digitalni zapis. Še vedno se, čeprav danes ni več celulojdnega filma in se vse dela v digitalni fotografiji, uporabljata obe ozadji. Vsako ima namreč svojo prednost. Več pa v posnetku.
235 epizod
Zakaj se torku reče torek? Zakaj obstaja roza torek, črni torek, pustni torek in super torek? Na najbolj produktiven dan v tednu se gremo na Prvem ob 6.45 kviz. Torkov kviz.
Green screen, zeleno ozadje ali virtualna scenografija je tema današnjega Torkovega kviza. Sogovornik: Rade Bojić, razvojni inženir v TV inženiringu RTV Slovenija deluje na področju grafike, kamor spada tudi virtualna scenografija.
Prva ozadja so bila modra, šele s prihodom digitalne tehnologije se je uveljavilo zeleno ozadje
"Začelo se je zgodaj, že v začetku prejšnjega stoletja, pri filmu. Zgodilo sem jim je, da so morali posneti neko sceno, ki ni bila izvedljiva v realnem okolju, in so začeli razmišljati o nadomeščanju oz. o vstavitvi ene scene v drugo," o začetkih virtualne scenografije pove Rade Bojić, razvojni inženir v TV inženiringu RTV Slovenija, ki med drugim deluje na področju grafike.
Za preskok z modrega na zeleno ozadje (oz. prehod od blue screena na green screen) je kriv prehod iz analognega na digitalni zapis. Še vedno se, čeprav danes ni več celulojdnega filma in se vse dela v digitalni fotografiji, uporabljata obe ozadji. Vsako ima namreč svojo prednost. Več pa v posnetku.
Neveljaven email naslov