Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
V kakšni kondiciji je ob pandemiji kadrovska stroka, v kolikšni meri se bo kadrovanje še bolj preselilo na splet in kaj nove razmere zahtevajo od vodij? O dodatnih izzvih za kadrovske strokovnjake pa tudi o tem, kakšne nove veščine podjetja iščejo pri sodelavcih, smo se pogovarjali z direktorjem regije Adriatik pri Adeccu Mirom Smrekarjem.
V kakšni kondiciji je ob pandemiji kadrovska stroka, ali se bo kadrovanje še bolj preselilo na splet in kaj nove razmere zahtevajo od vodij?
Direktor regije Adriatik pri Adeccu Miro Smrekar kadrovsko kondicijo ocenjuje kot zelo dobro pripravljeno na nove izzive, ki jih prinaša ta "nova normalnost". Kadroviki so se po njegovem mnenju na pandemijo odlično odzvali in se zelo izkazali, ko so sodelavce, vodje morali pripraviti na to, da jih ne bo v službi.
"Ključni proces je bil angažirati, ozavestiti in motivirati sodelavce, da še naprej delujejo normalno."
Katere veščine pa so se pri kombinaciji dela od doma, na daljavo in v pisarni oziroma na lokaciji pokazale za najbolj ključne, Smrekar odgovarja:
"Za uspešnost načina dela je pomembna kultura v podjetju. Če so v podjetju že prej imeli kulturo zaupanja, odprtih odnosov in dovoljevanje kreativnih del, so potem veliko lažje prešli na nov način dela. Podjetja, ki pa še niso imela pripravljenih osnovnih pravil dela na daljavo, pa so seveda morala to hitro prilagoditi in se bolj ali manj s tem uspešno spoprijeti. V teh časih so bile mehke veščine zelo pomembne."
Ker fizični stiki niso bili dovoljeni in ker se je veliko parametrov spremenilo (upad prometa, zaprtje nekaterih dejavnostih), je vodja moral postavljati predvsem jasne, kratkoročne cilje, torej kaj pričakuje od svojih delavcev: "Pokazati je moral empatijo na daljavo."
Pri podjedju Adecco so opravili tudi evropsko raziskavo, v kateri je sodelovalo osem tisoč posameznikov, in rezultati so pokazali, da si 51 odstotkov vprašanih želi delo opravljati na delovnem mestu, preostalih 49 odstotkov pa želi delati od doma.
"Že pred pandemijo so obstajala vsa digitalna orodja, ki omogočajo izpeljavo celotnega postopka dela na spletu. Pred tem smo se zanašali predvsem na osebne stike in intervjuje, zdaj pa smo prešli na brezstično, brezosebno sodelovanje. Res je, da si zaupanje lažje vzpostavimo ob srečanju v živo, ampak zdaj bo treba razviti nove veščine, da bomo prišli do enakega rezultata."
V kakšni kondiciji je ob pandemiji kadrovska stroka, v kolikšni meri se bo kadrovanje še bolj preselilo na splet in kaj nove razmere zahtevajo od vodij? O dodatnih izzvih za kadrovske strokovnjake pa tudi o tem, kakšne nove veščine podjetja iščejo pri sodelavcih, smo se pogovarjali z direktorjem regije Adriatik pri Adeccu Mirom Smrekarjem.
V kakšni kondiciji je ob pandemiji kadrovska stroka, ali se bo kadrovanje še bolj preselilo na splet in kaj nove razmere zahtevajo od vodij?
Direktor regije Adriatik pri Adeccu Miro Smrekar kadrovsko kondicijo ocenjuje kot zelo dobro pripravljeno na nove izzive, ki jih prinaša ta "nova normalnost". Kadroviki so se po njegovem mnenju na pandemijo odlično odzvali in se zelo izkazali, ko so sodelavce, vodje morali pripraviti na to, da jih ne bo v službi.
"Ključni proces je bil angažirati, ozavestiti in motivirati sodelavce, da še naprej delujejo normalno."
Katere veščine pa so se pri kombinaciji dela od doma, na daljavo in v pisarni oziroma na lokaciji pokazale za najbolj ključne, Smrekar odgovarja:
"Za uspešnost načina dela je pomembna kultura v podjetju. Če so v podjetju že prej imeli kulturo zaupanja, odprtih odnosov in dovoljevanje kreativnih del, so potem veliko lažje prešli na nov način dela. Podjetja, ki pa še niso imela pripravljenih osnovnih pravil dela na daljavo, pa so seveda morala to hitro prilagoditi in se bolj ali manj s tem uspešno spoprijeti. V teh časih so bile mehke veščine zelo pomembne."
Ker fizični stiki niso bili dovoljeni in ker se je veliko parametrov spremenilo (upad prometa, zaprtje nekaterih dejavnostih), je vodja moral postavljati predvsem jasne, kratkoročne cilje, torej kaj pričakuje od svojih delavcev: "Pokazati je moral empatijo na daljavo."
Pri podjedju Adecco so opravili tudi evropsko raziskavo, v kateri je sodelovalo osem tisoč posameznikov, in rezultati so pokazali, da si 51 odstotkov vprašanih želi delo opravljati na delovnem mestu, preostalih 49 odstotkov pa želi delati od doma.
"Že pred pandemijo so obstajala vsa digitalna orodja, ki omogočajo izpeljavo celotnega postopka dela na spletu. Pred tem smo se zanašali predvsem na osebne stike in intervjuje, zdaj pa smo prešli na brezstično, brezosebno sodelovanje. Res je, da si zaupanje lažje vzpostavimo ob srečanju v živo, ampak zdaj bo treba razviti nove veščine, da bomo prišli do enakega rezultata."
Neveljaven email naslov