Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
09.06.2021 8 min

"Najhuje je, ko gost ne ve, kaj bi kam dal ali kje bi kaj vzel"

Za dober catering sta najprej pomembni dobra organizacija in ekipa, pove strokovni učitelj strežbe na Srednji šoli za gastronomijo in turizem Ljubljana Ludvik Fekonja. Slab ponudnik bo imel premalo strežnega osebja.

Catering je specifična veja gostinstva zunaj matične hiše

Prva catering podjetja so se pri nas pojavila že v osemdesetih letih prejšnjega stoletja, povpraševanje pa se je povečalo predvsem v zadnjih desetletjih. Danes jih v poslovnem imeniku naštejemo skoraj 700.

Za dober catering sta najprej pomembni dobra organizacija in ekipa, pove strokovni učitelj strežbe na Srednji šoli za gastronomijo in turizem Ljubljana Ludvik Fekonja. Slab ponudnik bo imel premalo strežnega osebja.

"Ni pribora, ni serviet, gosti ne pridejo do pijače, zmanjka kozarcev in tako naprej. Stvari, ki gredo lahko narobe, je kar nekaj." 


Veste, kaj jeste

329 epizod


V njej obravnavamo hranila in živila, ki se pojavljajo na tržišču.

09.06.2021 8 min

"Najhuje je, ko gost ne ve, kaj bi kam dal ali kje bi kaj vzel"

Za dober catering sta najprej pomembni dobra organizacija in ekipa, pove strokovni učitelj strežbe na Srednji šoli za gastronomijo in turizem Ljubljana Ludvik Fekonja. Slab ponudnik bo imel premalo strežnega osebja.

Catering je specifična veja gostinstva zunaj matične hiše

Prva catering podjetja so se pri nas pojavila že v osemdesetih letih prejšnjega stoletja, povpraševanje pa se je povečalo predvsem v zadnjih desetletjih. Danes jih v poslovnem imeniku naštejemo skoraj 700.

Za dober catering sta najprej pomembni dobra organizacija in ekipa, pove strokovni učitelj strežbe na Srednji šoli za gastronomijo in turizem Ljubljana Ludvik Fekonja. Slab ponudnik bo imel premalo strežnega osebja.

"Ni pribora, ni serviet, gosti ne pridejo do pijače, zmanjka kozarcev in tako naprej. Stvari, ki gredo lahko narobe, je kar nekaj." 

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov