Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
05.04.2012 27 min

Leti, leti, leti...Adria?!


Leti, leti, leti … Adria?!? Kakor kdaj. Če ravno odpihnejo predsednika uprave in pozabijo, da mora imeti novi za vodenje družbe in letalske flote tudi posebna dovoljenja, potem ne. Sicer pa. Vendar še kar naprej na stroške davkoplačevalcev, z visokimi izgubami.

A ob vseh zgodbah, povezanih z Adrio Airways, se zdi, da je ta res bolj igračka v rokah vedno novih otrok, kot pa resen, strateški projekt.

“Namera ljudi, ki so me postavili, je bila, da to podjetje resno saniramo in takega prodamo strateškemu partnerju. Jaz v to verjamem.”

Tako prepričan je Klemen Boštjančič, predsednik uprave našega letalskega prevoznika. Razpis za strateško povezovanje bo zunaj v nekaj mesecih, zanimanje za podjetje menda je, mora pa seveda biti pred prodajo “očiščeno” starih grehov.

Poznavalci dogajanja pravijo, da je nemška Lufthansa premočen igralec na evropskem letalskem trgu, da bi lahko Slovenija, kot je slišati zadnje leto, vanj uspela pripeljati močne letalske družbe z vzhoda. Boštjančič je prepričan, da nam vseeno lahko uspe.

Napoveduje tudi boljšo, slovenskih potrošniškim žepom prijaznejšo, cenovno prožnejšo prodajno politiko. Destinacij, na katere leti naš prevoznik, je zaradi racionalizacije resda manj, bodo pa zato tudi cene v prihodnje manj fiksne. Z Adrio bomo lahko, tako napovedujejo, zaradi racionalizacije leteli tudi ceneje.


Vroči mikrofon

1302 epizod


Najpomembnejše teme tedna podrobneje analiziramo in preverjamo stališča strokovnjakov ter predstavnikov pristojnih organov. Kako njihove odločitve občutite na svoji koži?

05.04.2012 27 min

Leti, leti, leti...Adria?!


Leti, leti, leti … Adria?!? Kakor kdaj. Če ravno odpihnejo predsednika uprave in pozabijo, da mora imeti novi za vodenje družbe in letalske flote tudi posebna dovoljenja, potem ne. Sicer pa. Vendar še kar naprej na stroške davkoplačevalcev, z visokimi izgubami.

A ob vseh zgodbah, povezanih z Adrio Airways, se zdi, da je ta res bolj igračka v rokah vedno novih otrok, kot pa resen, strateški projekt.

“Namera ljudi, ki so me postavili, je bila, da to podjetje resno saniramo in takega prodamo strateškemu partnerju. Jaz v to verjamem.”

Tako prepričan je Klemen Boštjančič, predsednik uprave našega letalskega prevoznika. Razpis za strateško povezovanje bo zunaj v nekaj mesecih, zanimanje za podjetje menda je, mora pa seveda biti pred prodajo “očiščeno” starih grehov.

Poznavalci dogajanja pravijo, da je nemška Lufthansa premočen igralec na evropskem letalskem trgu, da bi lahko Slovenija, kot je slišati zadnje leto, vanj uspela pripeljati močne letalske družbe z vzhoda. Boštjančič je prepričan, da nam vseeno lahko uspe.

Napoveduje tudi boljšo, slovenskih potrošniškim žepom prijaznejšo, cenovno prožnejšo prodajno politiko. Destinacij, na katere leti naš prevoznik, je zaradi racionalizacije resda manj, bodo pa zato tudi cene v prihodnje manj fiksne. Z Adrio bomo lahko, tako napovedujejo, zaradi racionalizacije leteli tudi ceneje.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov