Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Vabimo vas med skladbe Jurija Flajšmana, Miroslava Vilharja in Antona Nedvĕda.
Povezuje jih rdeča nit nastanka: sredine in druge polovice 19. stoletja,
ter prizadevanja za slovensko nacionalno identiteto.
Poje Slovenski komorni zbor pod vodstvom Mirka Cudermana.
5 epizod
Posnetki zborovske glasbe iz našega arhiva, bodisi koncertni ali arhivski, vedno pa – kakovostni.
Vabimo vas med skladbe Jurija Flajšmana, Miroslava Vilharja in Antona Nedvĕda.
Povezuje jih rdeča nit nastanka: sredine in druge polovice 19. stoletja,
ter prizadevanja za slovensko nacionalno identiteto.
Poje Slovenski komorni zbor pod vodstvom Mirka Cudermana.
Iz bogate zakladnice posnetkov, pod katere se je podpisal kot dirigent, pozneje pa tudi kot glavni urednik Glasbenega programa Radia Slovenija, smo izbrali kantato Z vlakom, op. 48 Blaža Arniča.
Vabimo vas v družbo glasbe angleškega ustvarjalca: Maše v g-molu Ralpha Vaughana Williamsa. Priljubljeno delo, zasnovano na koralnih modusih, zveni v izvedbi Zbora Corydon Singers pod vodstvom Matthewa Besta.
Glasbena os današnjega zborovskega mozaika je Risto Savin: zato na začetku predvajamo zbore njegovega vzornika, Bedřicha Smetane. Po Savinovi vokalni suiti nadaljujemo s še dvema njegovima vzornikoma: Johannesom Brahmsom in Richardom Straussom.
V opusu Richarda Straussa so a cappella zborovska dela menda najmanj znana. Vzroka ni težko najti: še vedno so tako zahtevna, da le malokateri izvajalec lahko poseže po njih. Nasprotno pa Straussova glasba poslušalca navdaja s posebnim zadovoljstvom: v njej se namreč skrivata neizmerno emocionalno bogastvo in množica tonskih barv, ki jih sicer lahko slišimo le v simfoničnih pesnitvah.
Malokatera družina je v slovenski glasbi zapustila tolikšne sledi kot družina Ipavcev – da o opusu domoljubnih skladb sploh ne govorimo. Seveda je táko vsebino pogojeval tudi čas, v katerem so brata Benjamin in Gustav Ipavec ter Gustavov sin Josip živeli in komponirali: v drugi polovici 19. oziroma na začetku 20. stoletja.
Neveljaven email naslov