Cestninske postaje niso dejavnik varnosti v cestnem prometu. Foto: MMC RTV SLO
Cestninske postaje niso dejavnik varnosti v cestnem prometu. Foto: MMC RTV SLO
Kdaj bodo podrli cestninske hišice?

Vinjete so uvedli predvsem zato, da bi povečali pretočnost prometa in zmanjšali zastoje, porabo goriva in onesnaževanje, navsezadnje pa tudi za večjo varnost v prometu, pojasnjujejo v SDS-u.

V Sloveniji je 28 cestninskih postaj, ki imajo skupaj približno 60 prometnih pasov, namenjenih samo vozilom z vinjetami. Postopno preurejanje cestninskih postaj, ki bi stalo približno 28 milijonov evrov, na ministrstvu za promet in Darsu predvidevajo šele po uveljavitvi cestninjenja v prostem prometnem toku za tovorna vozila, predvidoma konec prihodnjega leta. Mateja Duhovnik, predsednica uprave Darsa pravi, da v tem trenutku cestninskih postaj ne morejo odstraniti, ker bi v neverjetno nevarnost postavili zaposlene na postajah.

Poleg tega bi preureditev zahtevala vrsto dodatnih del, tudi zaradi varnega vključevanja tovornih vozil. Tudi zato je le malo verjetno, da bo SDS-ov predlog v parlamentu sprejet, končuje svoj prispevek novinarka TV Slovenija Julija Kočar.

Kdaj bodo podrli cestninske hišice?