Tako bi v smeri proti Primorski dobili šestpasovnico. Tu naj bi zgradili tudi dodaten izvoz na Brezovici. V načrtih pa imajo tudi širitev ljubljanskega obroča in predvsem zahodne obvoznice.
Očitek, da zaradi komaj postavljenih protihrupnih ograj še dolgo ne bomo dočakali nujne širitve avtoceste, ne drži, pravi Ulrich Zorin z Darsa, ki doda, da so te ograje postavljene tako, da lahko odstavni pas postane vozni. Tak ukrep pa bi lahko izvedli v prihodnjih letih, saj je treba zadeve dodobra tehnično pripraviti, česar ne morejo narediti čez noč. Poleg tega pa lahko ograje premaknejo, ko bi začeli graditi šestpasovno avtocesto. "Vsekakor je primorska avtocesta v naših načrtih na prvem mestu," pravi.
Zorin zavrača očitke, da so Darsove cestne ekipe premalo na terenu, nasprotno, s svojimi vsakodnevnimi posegi namreč zagotavljajo varnost in pretočnost prometa, kolikor jim to dopuščajo razmere. Poleg tega Dars tesno sodeluje s policijo, Zorin pa doda, da podpirajo tudi idejo avtocestne policije. Rešitve za to so po njegovem mnenju že pripravljene. "K varnosti na avtocesti bi to pozitivno pripomoglo, predvsem s tem, da bi tuje voznike bolj izučili pravilne vožnje, kajti zlasti z njimi imamo veliko težav. Zatakne pa se še vedno pri denarju, kadrih itn." pojasni.
Zelo problematični so tudi vozniki, ki na avtocestah obračajo, vozijo v nasprotni smeri in podobno. Zorin pravi, da zadeve analizirajo še posebno za vožnje v nasprotni smeri. Za omejitve takih dogodkov bodo namestili več opreme, dodali ločilne stebričke in opozarjali starejše voznike. Poleg tega pripravljajo posebne aplikacije, s katerimi bi obveščali voznike o tem, da nekdo na avtocesti vozi v napačno smer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje