Razlogov za to odločitev je več, pojasnjuje minister za infrastrukturo Peter Gašperšič. "Na eni strani je želja lokalne skupnosti, da se sedanja obalna cesta zapre in nameni rekreativnim dejavnostim in turizmu, na drugi strani pa je prišlo do spoznanja, da druge alternative, kje bi speljali nadomestno cesto, kot je npr. vožnja skozi naselje Markovec in mimo bolnišnice Izola, ne pridejo v poštev."
Predlog ministra je trenutno še v medresorskem usklajevanju, a pravih ovir na poti, da bi predor Markovec izvzeli iz vinjetnega sistema cestninjenja, ne vidi. "Res, je da mora k predlogu ministrstva svoje soglasje podati tudi Dars, a prepričan sem, da tukaj ne bo večjih težav."
Na mestu, kjer je dolga desetletja potekala ena izmed prometno najbolj obremenjenih cest v državi, si tako v Kopru kakor v Izoli želijo nameniti turizmu. V ta namen je bilo izdelanih že več idejnih načrtov in študij, a se je vedno zataknilo pri iskanju rešitev, kam umestiti alternativno cestno povezavo, ki bi nadomestila cesto ob morju.
Čeprav bo predlagana rešitev zagotovo izboljšala prometno varnost ter rešila marsikatero prometno zagato, pa mnogi to potezo vidijo tudi kot kupovanje naklonjenosti tik pred napovedano interpelacijo, ki ministra čaka sredi meseca.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje