Foto:
Foto:

Kot je dejal predsednik GZS-ja Jožko Čuk, sedaj 12 odstotkov članov, med katere spadajo predvsem velika podjetja, prispeva 62 odstotkov zbrane članarine.

Reforma financiranja bi po Čukovih besedah razbremenila velika podjetja, obenem pa k plačevanju pritegnila tudi mala podjetja, ki doslej niso plačevala članarine.

SNS že vložil novelo o članarini
Poslanska skupina SNS-a pa je v parlamentarno proceduro že vložila novelo zakona o GZS-ju, s katero naj bi odpravili plačevanje obvezne članarine. V stranki menijo, da so prizadevanja GIZ Transporta in malih ter srednjih podjetnikov upravičena, saj naj bi obvezno članstvo dušilo konkurenco in razvoj podjetništva.

Poslanec SNS-a Sašo Peče je dejal, da bi moralo združevanje interesov temeljiti na prostovoljni odločitvi, zbornica pa bi se morala zavedati tudi obveznosti do svojih članov. Nova vladna koalicija sicer še ni podala izdelanega mnenja o spremembah delovanja gospodarske zbornice.