Menjava na čelu Slovenske tiskovne agencije (STA) se je zgodila, ker je zdajšnji direktor Igor Kadunc podal odstopno izjavo. Nadzorni svet STA-ja je nato 12. marca objavil razpis za novega direktorja oz. direktorico. S funkcije se Kadunc poslavlja sredi maja.
Za vodenje STA-ja od sredine maja do prihoda nove direktorice bo nadzorni svet v kratkem imenoval vršilca oziroma vršilko dolžnosti direktorja.
Prelesnik je za STA dejala, da se je na razpis za direktorico prijavila, ker verjame v delo novinark in novinarjev ter zaposlenih na agenciji, ki opravljajo pomembno poslanstvo obveščanja javnosti. Vodenje agencije vidi kot velik izziv in veliko odgovornost, saj gre za pomemben medij, na čelu katerega bo "lahko še naprej sledila vrednotam, ki jih je v ospredje postavljala tudi v svoji dosedanji karieri, to so strokovnost, nepristranskost, transparentnost, neodvisnost od politike in integriteta".
Med ključnimi izzivi, ki jo čakajo ob nastopu nove funkcije, je navedla sprejem novega zakona o STA-ju, ki mora zagotoviti ustrezne pogoje za institucionalno, finančno in uredniško avtonomijo agencije ter preprečiti zlorabe, kot smo jim bili priča s še ne pozabljeno ustavitvijo financiranja agencije. "STA je pomemben člen medijske krajine in družbe ter eden ključnih stebrov za normalno delovanje demokracije v družbi. Zato ima država obvezo, da poskrbi za pogoje za njeno stabilno delovanje in njen razvoj. Na drugi strani pa je obveza STA-ja, da je v luči družbene odgovornosti zavezan k visokim profesionalnim novinarskim in etičnim standardom," je poudarila.
Dodaten izziv pa bo pridobivanje prihodkov na trgu, zlasti v času zahtevnih razmer na medijskem trgu in ob hitrem tehnološkem razvoju. A tudi tu vidi za STA veliko priložnosti, ki jih lahko doseže z ekipo agencije.
Pogoji razpisa
Pogoje za zasedbo direktorskega položaja določa že zakon o STA-ju. Med drugim je zahtevana najmanj visokošolska izobrazba, pridobljena po študijskih programih druge stopnje, oziroma raven izobrazbe, ki v skladu z zakonom ustreza izobrazbi druge stopnje.
Poleg tega morajo imeti kandidati najmanj deset let delovnih izkušenj v medijih ali z mediji, od tega vsaj pet let vodstvenih izkušenj, obvladati morajo vsaj en svetovni jezik na višji ravni, k prijavi pa morajo priložiti tudi vizijo razvoja s programom dela za petletno mandatno obdobje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje