Ravnanje Roka Snežiča, ko je najel t. i. jumbo plakate s podobo poslanca Mihe Kordiša (Levica), služi kot dober opomnik, kako problematični sta trenutni ureditvi tako zunanjega oglaševanja kot političnega marketinga, so ocenili v Levici. Slaba regulacija na teh področjih je po njihovem mnenju vzrok za iznakaženo podobo naše okolice in omogoča grobo vsiljevanje propagandnopolitičnih sporočil tudi v času zunaj uradne predvolilne kampanje.
Množenje zunanjega oglaševalskega prostora s pridom izkoriščajo politične stranke in z njimi povezani akterji, ki zaradi luknje v zakonodaji in brez nadzora nad porabo ter izvorom sredstev svoje predvolilne kampanje financirajo že mesece ali leta pred 30-dnevno uradno dobo trajanja volilne kampanje, so opozorili v Levici.
V stranki odločno nasprotujejo "komodifikaciji in privatizaciji" javnih prostorov, zato imajo v programu zapisan strožji nadzor nad zunanjim oglaševanjem. V to vključujejo prepoved zunanjega oglaševanja na kmetijskih, gozdnih in vodnih zemljiščih ter prepoved jumbo plakatov in svetlobnega oglaševanja.
Glede tega se zgledujejo po praksah očiščenja od oglasnega onesnaževanja v tujini. Kot primer so navedli Sao Paulo v Braziliji, ki je leta 2006 postal prvo mesto brez zunanjega oglaševanja. Pri tem podpirajo domače iniciative, kot je Očistimo Slovenijo reklamnih panojev, ki se zavzema za enak cilj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje