Izmenično enosmeren promet bo uveden na odseku Črnova-Arja vas pri Skrlinovem gradu, kjer bo uvedena tudi omejitev 30 ton za tovorna vozila brez priklopnikov, pa tudi v Prestranku, Mednem in v kraju Videm.
Na do 7,5 tone bo skupna dovoljena masa vozil omejena na mostovih v Ledinščici, na do 25 ton v Straški Gorci in Plavah, na do 20 ton pa v Ozeljanu, Klužah, Šubci, Trenti in v Orehovem.
Na do 30 ton pa bo skupna dovoljena masa omejena v Šmarju, Krplivniku in Trbonjah.
Na spisku kmalu še več mostov in viaduktov
Oceno stanja mostov je v poročilu podal Zavod za gradbeništvo Slovenije, ki je poudaril, da se je stanje določenih mostov poslabšalo do te mere, da niso sposobni več prevzemati potrebne prometne obtežitve. Takšnih je 15, v prihodnjih mesecih pa naj bi se jih ob naslednjih meritvah spisku pridružilo še več.
Nekateri mostovi so tako po navedbah Direkcije RS za ceste tako dotrajani, da določenih obremenitev ne morejo več prenesti. Pripravljen je tudi pregled mogočih alternativnih poti za tovorna vozila. Nekateri odseki cest so celo tako dotrajani, da jih z razpoložljivimi sredstvi ni več mogoče spraviti v primerno stanje za uporabo, kar pomeni, da jih bo ob nadaljnjih poškodbah treba zapreti.
Zime uničujejo ceste
A težava ni zgolj v mostovih, po lanski zimi se je že tako slabo stanje glavnih in regionalnih cest poslabšalo do te mere, da je po trenutnih ocenah samo še 35 odstotkov teh cest v dobrem ali zelo dobrem stanju.
Stroški vzdrževanja omrežja 6.000 kilometrov cest zunaj zimske sezone znašajo približno dva milijona evrov na mesec. Da bi lahko vzpostavili stanje drugih cest na raven, primerljivo z drugimi evropskimi državami, bi v prihodnjih 20 letih na letni ravni potrebovali 350 milijonov evrov, so zapisali na direkciji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje