Za uspeh družinskega podjetja, ki začne v lastni garaži, je potrebna podpora lokalne skupnosti, je povedal Robert Grah iz podjetja SG Automotive. S tem se strinja tudi Joc Pečečnik iz podjetja Elektronček, ki pa opozarja, da država, čeprav potrebuje nove investicije, postavlja tudi številne prepreke zanje, kot so birokratski postopki.
Vladimir Polič (Pick & Place) pa je prepričan, da bo potrebna še menjava generacije, da se na podjetnike ne bi več gledalo kot na izkoriščevalce, temveč kot na tiste, ki družbi nekaj tudi vračajo. Tone Strnad iz podjetja Medis pa je opozoril na pomen doprinosov, ki ga lahko družbeno odgovorno podjetje prinese v državo. V podjetju Medis tako organizirajo tudi čistilne akcije in prispevajo h kulturi s financiranjem kulturno-umetniških društev.
Sandi Češko iz podjetja Studio Moderna je dejal, da se mu ne zdi problematično, da banke zahtevajo zavarovanje svojih posojil, moti ga pa, da ta merila niso veljala za vse. Opozoril je tudi, da slovenska podjetja nimajo enakega dostopa do resursov, da bi bila konkurenčna podjetjem z zahoda, ki hitreje pridobijo tudi posojila. Obenem je Češko dodal še, da se pravila igre spreminjajo tako za podjetja kot tudi za sindikalno zaščito delavcev in bi jih morali spremeniti tudi v Sloveniji.
Miha Gregorčič iz podjetja Plastoform pa je opozoril na politično kadrovanje v državnih podjetjih, zaradi česar so državna podjetja vodili neustrezni in nekompetentni ljudje, ki so ta podjetja izčrpali. Do teh ljudi je bil kritičen tudi Pečečnik, ki meni, da so ti ljudje pod močnim vplivom politike in kot taki nimajo manevrskega prostora za uspešno delovanje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje