Prvih 62 točk sta ministrstvo in Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) odprla 13. oktobra. Kot so ob odprtju prvih Digi info točk poudarili na ministrstvu, se je s tem začelo novo poglavje v prizadevanjih za povečevanje digitalne vključenosti in pomoči digitalno manj pismenim ljudem oziroma nadaljevanje izobraževanja in usposabljanja ter širjenja vedenja o neštetih koristih uporabe digitalnih tehnologij.

Na informacijskih točkah lahko obiskovalcem posebej za to usposobljeni svetovalci na razumljiv način svetujejo in praktično pomagajo pri uporabi elektronske osebne izkaznice in mobilne aplikacije, prijavi v elektronske storitve in pri elektronskem podpisovanju ter dostopu do informacij o delu državne uprave na portalu gov.si.

Prav tako pomagajo pri dostopu do in uporabi portalov, kot so eUprava, Spot, zVem in eDavki, ter dostopu do elektronskih storitev Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Uporabniki Digi info točk lahko med drugim pridejo tudi do informacij glede dostopa do elektronske zemljiške knjige, uporabe elektronske vinjete in osnov kibernetske varnosti.

Od danes naprej po Sloveniji tako deluje 222 tovrstnih točk, v vsaki občini ena, v mestnih občinah pa je takih točk več. V Celju, Kranju in Kopru sta dve, v Mariboru štiri, v Ljubljani pa jih je pet.

Digi info točke organizirata ministrstvo za digitalno preobrazbo in OZS. Kot so pojasnili na ministrstvu, je večina točk v prostorih območnih obrtno-podjetniških zbornic oz. na frekventnem območju z veliko pretočnostjo ljudi in zagotovljenimi parkirišči, hitrim internetom, opremljene so tudi z e-gradivi in drugimi informativnimi materiali, večina jih je opremljenih tudi z dostopom za gibalno ovirane.

Informacijske točke so odprte pet dni v tednu ob različnem času, praviloma tri dni dopoldan in dva dni popoldan. Na območjih, kjer živita italijanska ali madžarska narodna skupnost, so svetovanja tudi v jezikih narodnih skupnosti.