Pobudniki referenduma z Vilijem Kovačičem bodo toporekali trasi proge, vladni predstavniki pa jo bodo zagovarjali.
Od trenutno dvanajstih prijavljenih v kampanji jih bo polovica zagovarjala zakon o drugem tiru. Stranka SMC bo volivce nagovorila z geslom Tovornjake na vlake. "To mi samo nadaljujemo, kar bi moralo biti že narejeno pred nekaj leti. Slovenija mora doseči novih, že s tem po zgrajenem projektu 9.000 delovnih mest," je dejal Jure Leben, predstavnik stranke in kot državni sekretar prvi človek projekta.
V kampanjo se bo vključil opozicijski SDS. Gesla še nima. Nasprotuje izjemnosti obravnave projekta, ceni in opozarja, da bi bilo projekt, med drugim traso, treba osvežiti. "Od leta 2010, ko je republika Italija odstopila od tega projekta, bi se bilo treba odločiti oziroma revidirati ta projekt in v tej smeri mi opozarjamo," je izjavil poslanec Danijel Krivec.
V Zavezništvu ne podpirajo razpisa referenduma. Zanje je to stran vržen denar. Projekt je treba nadaljevati, vendar s spremenjenim finančnim načrtom. Trenutno je gradnja tira ocenjena na 961 milijonov evrov. "To je zame in po moji oceni, tudi ko sem gledal izračune iz drugih primerov, izredno visok znesek," je o tem povedal Marko Bandelli.
Kampanja bo slonela na vprašanjih trase in cene oziroma financiranja. Danes bo objavljen razpis za pripravljalna dela. Zanje je Slovenija dobila evropski denar na julijskem razpisu. Na ministrstvu za infrastrukturo so večkrat pojasnili, da če bo zakon na referendumu zavrnjen, bo treba tudi ta denar vrniti. V nasprotnem primeru bo projekt uresničen po vladnem načrtu.
Kot organizatorji so se do četrtka poleg vladnega urada za komuniciranje in Kovačičevega gibanja Davkoplačevalci se ne damo prijavili tudi Zavezništvo socialno-liberalnih demokratov, SMC, NSi, Krščanski socialisti Slovenije - Krekovi socialisti, Stranka enakopravnih dežel, Naprej Slovenija, SD, podjetje 2TDK, Dars in Slovenske železnice, poroča Slovenska tiskovna agencija. Kot je razvidno iz evidence Ajpesa, je transakcijske račune za kampanjo odprl tudi že SDS. Za kampanjo se morajo sicer organizatorji prijaviti do 1. septembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje