Med 30 prednostnih projektov za gradnjo čezevropske prometne mreže sta se uvrstila tudi gradnja drugega tira na relaciji Koper-Divača-Ljubljana v vrednosti 5,47 milijona evrov in modernizacija železniške povezave Ljubljana-Budimpešta na odseku Pragersko-Hodoš v vrednosti 1,5 milijona evrov.
Večina odobrenih evropskih projektov v vrednosti okoli 225 milijard evrov mora biti dokončanih do leta 2020, EU pa bo sproti preverjal napredek pri gradnji.
Za Slovenijo pomembna še dva projekta
Med sofinanciranimi projekti se slovenskih meja dotikata še dva. Milijon evrov bo dobila Avstrija za pripravo načrtov za gradnjo proge do Šentilja na železniški povezavi med Prago, Linzom, Gradcem in Mariborom. Italija pa bo za gradnjo nove hitre železniške povezave med Benetkami in Trstom, ki se nadaljuje do Ljubljane, iz evropskega proračuna dobila tri milijone evrov.
Od danes potrjenih 620 milijonov evrov jih je 52 milijonov prvič namenjenih tudi sofinanciranju projektov v novih državah članicah, polovica odobrenih sredstev pa bo šlo za železniške povezave.
515 milijonov evrov je komisija sicer namenila načrtom iz večletnega programa od leta 2001 do 2006, ki sta jih aprila lani že potrdila Evropski parlament in Svet.
Pri Evropski komisiji so prepričani, da je dobra transportna mreža bistveni element konkurenčnosti Evropske unije in da zagotavlja uravnotežen razvoj vseh držav članic.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje